Valtaako Venäjä Odessan ja tekee Ukrainasta sisämaavaltion..?

Jos kärhämä tästä vielä kärjistyy niin pidän tuota täysin mahdollisena.

Se olisi valtaisa takaisku lännen sotakoneille.... 😊

49

197

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • UUSI

Tietenkin tuo terroristi- ja rikollisvaltrio Venäjä sitä yrittää, vastoin odessalaisten omaa tahtoa.

• Anonyymi
        UUSI

Odessa on 1700 luvulta lähtien ollut Venäjämielisten kaupunki.
        Sivistys 6-0 Molo, kuten aina.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Odessa on 1700 luvulta lähtien ollut Venäjämielisten kaupunki.
        Sivistys 6-0 Molo, kuten aina.

Se on ollut venäjänkielinen, mutta nyt se ei ole venäjämielinen. Sen asukkaat eivät halua joutua Venäjän fasistisen diktatuurin alistettaviksi ja sorrettaviksi.

• Anonyymi
        UUSI
        moloch_horridus kirjoitti:

Se on ollut venäjänkielinen, mutta nyt se ei ole venäjämielinen. Sen asukkaat eivät halua joutua Venäjän fasistisen diktatuurin alistettaviksi ja sorrettaviksi.

Oletko käynyt kysymässä? Tunnut olevan oikea Venäjän tuntija , vaikka et ole koskaan siellä käynyt. Tarinasi perustuvat kuppila-asiantuntijoiden jorinoihin.

• Anonyymi
        UUSI

Venäjämielisyyttä Odessasta on yritetty Ukrainan Natsien toimesta kitkeä mm. yökerho pidätyksilä, mutta saalis on jäänyt laihanlaiseksi.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Venäjämielisyyttä Odessasta on yritetty Ukrainan Natsien toimesta kitkeä mm. yökerho pidätyksilä, mutta saalis on jäänyt laihanlaiseksi.

Odessa on ukrainalaismielinen, vaikka Venäjän tiltut muuta yrittävät valehdella muka oikeuttaakseen Venäjän valtauksen.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko käynyt kysymässä? Tunnut olevan oikea Venäjän tuntija , vaikka et ole koskaan siellä käynyt. Tarinasi perustuvat kuppila-asiantuntijoiden jorinoihin.

Minä luotan tutkimuksiin, enkä Venäjän keksittyyn valhepropagandaan kuten sinä itse, tiltu.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

älä lyö lyötyä...

• Anonyymi
        UUSI

Minä luotan tutkimuksiin, enkä Venäjän keksittyyn valhepropagandaan kuten sinä itse, tiltu.

Juuri näin. Mäkin tunnen monta kaveria jotka luottavat tutkimuksiin kun eivät itse älyä kuinka asiat todellisuudessa ovat. Tuon tuostakin joutuvat pettymään kun todellisuus tulee eteen mutta siitä huolimatta ovat sinnikkäitä tutkimuksien puolustajia kun muuhun eivät pysty.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin. Mäkin tunnen monta kaveria jotka luottavat tutkimuksiin kun eivät itse älyä kuinka asiat todellisuudessa ovat. Tuon tuostakin joutuvat pettymään kun todellisuus tulee eteen mutta siitä huolimatta ovat sinnikkäitä tutkimuksien puolustajia kun muuhun eivät pysty.

Haha. Sinä keksit mieleisesi asiat miekikuvituksellasi sen sijaan, että luottaisit tutkittuun tietoon. Siksi olet tiltu ja sellaiseksi jäät.

• Anonyymi
        UUSI

Haha. Sinä keksit mieleisesi asiat miekikuvituksellasi sen sijaan, että luottaisit tutkittuun tietoon. Siksi olet tiltu ja sellaiseksi jäät.

Haha, sinä keksit mieleisesi asiat,, molokki kertoo nyt itsestään.

• Anonyymi
        UUSI

Haha,sinä keksit mieleisesi asiat, sinä olet mulkku ja mulkuksi jäät.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

älä lyö lyötyä...

aijajiai nyt sattuu.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Haha, sinä keksit mieleisesi asiat,, molokki kertoo nyt itsestään.

Tuo tiltuhan se kertoi, ettei luota tutkimuksiin, en minä. Miten sinä et edes tuota kyennyt ymmärtämään?

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Haha,sinä keksit mieleisesi asiat, sinä olet mulkku ja mulkuksi jäät.

Tiltu harmittaa, että hän jää valheillaan aina toiseksi.

• UUSI

Minä tekisin juuri niin kuin viranomaiset minua määräisivät. Tekisitkö sinä?

• Anonyymi
        UUSI

Minä tekisin juuri niin kuin viranomaiset minua määräisivät. Tekisitkö sinä?

Putkaanhan suomalaiset viranomaiset sinun säälittävän maanpetturin ja aseistakieltäytyjän heti ensimäisenä laittasi. Ja se on ihan oikein sinulle.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Putkaanhan suomalaiset viranomaiset sinun säälittävän maanpetturin ja aseistakieltäytyjän heti ensimäisenä laittasi. Ja se on ihan oikein sinulle.

Höpsis, mutta vastaapa sinä nyt puolestasi kysymykseen.

• Anonyymi
        UUSI

Höpsis, mutta vastaapa sinä nyt puolestasi kysymykseen.

Minä sentään aikoinani olen oikein virallisesti vannonut sotilasvalan jossa isänmaallisesti lupaan puolustaa Suomea tarvittaessa ihan viimeiseen hengenvetooni asti jos Suomea kohtaa jonkinlainen sotilallinen kriisitilanne.

Te kaikki sinun kaltaisesi sivarit ja kaikki muut luuserit voitte siellä käpykaartissanne vain huutaa ja kirkua mammaa porukalla apuun jos Suomea kohtaa jonkinlainen sotilallinen kriisitilanne.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minä sentään aikoinani olen oikein virallisesti vannonut sotilasvalan jossa isänmaallisesti lupaan puolustaa Suomea tarvittaessa ihan viimeiseen hengenvetooni asti jos Suomea kohtaa jonkinlainen sotilallinen kriisitilanne.

Te kaikki sinun kaltaisesi sivarit ja kaikki muut luuserit voitte siellä käpykaartissanne vain huutaa ja kirkua mammaa porukalla apuun jos Suomea kohtaa jonkinlainen sotilallinen kriisitilanne.

Eli siis puolustaisit Suomea, jos Venäjä tänne hyökkäisi?

• Anonyymi
        UUSI

Eli siis puolustaisit Suomea, jos Venäjä tänne hyökkäisi?

Totta kai puolustaisin, sillä minähän olen aikoinani vannonut sen sotilasvalan, minulla on velvollisuus puolustaa tarvittaessa Suomea, Aivan toisin kuin esimerkiksi sinulla.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Totta kai puolustaisin, sillä minähän olen aikoinani vannonut sen sotilasvalan, minulla on velvollisuus puolustaa tarvittaessa Suomea, Aivan toisin kuin esimerkiksi sinulla.

älä lyö lyötyä...

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jep, minäkin aikoinani kotiuduin armeijasta vänrikkinä, ja olen nykyään ylpeä reservin ylluutnantti ja olen aina valmis aina puolustamaan Suomen itsenäisyyttä.

• Anonyymi
      UUSI

ukrainalaisille pitäisi ehdottomasti jättää moottorikelkan mentävä ura Mustalle merelle.

• Anonyymi
        UUSI

Rannan läheisyyteen voivat ensin hiihdellä vesisuksilla.

• Anonyymi
      UUSI

Jos Ukraina vielä ampuu Venäjän tankkereita Mustalla merellä niin paine kasvaa?

• UUSI

Odessalla on järkyttävän kauhea historia toisen maailmansodan ajalta.
      Lukekaa Wikipediasta.

• Anonyymi
      UUSI

Ukraina hyökkäsi juuri pinta-aluksilla venäläisten öljykentälle vaatimattomin tuloksin.
      Ei ehkä olisi kannattanut.

Se sijaitsee Odessan edustalla.

• Anonyymi
        UUSI

Venäjä on ollut armollinen (?!) kun ei ole vielä vallannut tuota rannikkoa.

Odessan sataman kautta kulkee valtava tavaraa ja aseita.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Venäjä on ollut armollinen (?!) kun ei ole vielä vallannut tuota rannikkoa.

Odessan sataman kautta kulkee valtava tavaraa ja aseita.

Joo. On hieman kummallista että Venäjä on sallinut tuon laivaliikenteen kulun täydellä teholla.
        En ymmärrä.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joo. On hieman kummallista että Venäjä on sallinut tuon laivaliikenteen kulun täydellä teholla.
        En ymmärrä.

Ukraina on tuhonnut Venäjän Mustanmeren laivaston toimintakyvyn.

• Anonyymi
        UUSI

ukraina hyökkäsi juuri pinta-aluksilla, eli kahden kumiveneen superkaksikko ,moottoreina kahden hevosvoiman seakullit .

• Anonyymi
        UUSI

Ukraina on tuhonnut Venäjän Mustanmeren laivaston toimintakyvyn.

ukraina on tuhonnut, on sulla molo hyviä juttuja, en tiedä uskooko kukaan .

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

ukraina on tuhonnut, on sulla molo hyviä juttuja, en tiedä uskooko kukaan .

Lue vain MV-lehteäsi. Se sopii sinulle.

• Anonyymi
      UUSI

Jos Länsi alkaisi sotimaan ryssän kanssa, niin ryssä olisi kuin pulpettivene ja länsi kuin risteilyalus. Näin se vaan on. Että turha siellä on puukäsi bunkkeri kääpiön yhtään uhitella.

• Anonyymi
        UUSI

Jos Länsi alkaisi sotimaan. Eikö sen Naton pitänyt olla puolustusliitto, ainakin hönöjen mielestä.

• Anonyymi
        UUSI

Jos Länsi alkaisi sotimaan ryssän kanssa, olenkin joskus sanonut, että Venäjä ei voi vallata Eurooppaa , mutta tuhota se voi koko paskan.

• Anonyymi
      UUSI

Se olisi hyvä ja täysin oikein diktaattorille, ei ehkä kansalle, joka kyllä osittain on täysin mielisairasta sakkia. Näkee ja kuvittelee asioita joita ei ole. Ukraina sisämaavaltioksi, saa sitten olla kuin hullu pehmustetussa huoneessa.

• Anonyymi
      UUSI

Pommia ryssälään,että loppuu hilluminen.

• Anonyymi
        UUSI

Senkun sitten vaan toimit noi, ei sinua kukaan nyt koskaan yhtään mitenkään missään estele.

• Anonyymi
        UUSI

Kannattaa ensin ottaa ne lääkkeet.

• Anonyymi
      UUSI

On teidän vikanne että sain korvamadon.
      Nyt päässäni soi:
      "Oi Odessa, sä helmi Mustanmeren etc.

• Anonyymi
      UUSI

Yksi hulivieteri taisi löytää tänne

• Anonyymi
      UUSI

2. toukokuuta 2014 kaupungissa kuoli 48 väkivaltaisuuksissa ja tuhopoltossa, suuri osa Ukrainan hallitusta vastustavia mielenosoittajia. Ukrainan pääministeri Arseni Jatsenjuk syytti Venäjää Odessan verilöylystä ja ilmoitti kiihdyttävänsä Itä-Ukrainan operaatiota. Huhuista ja syytteistä huolimatta kaikki tunnistetut uhrit olivat Odessan asukkaita.

Tuttu paikka. Toivon että nyt saadaan rauha aikaiseksi.

Odessa on Ukrainan tärkeimpiä teollisuuskaupunkeja. Sen satamien kautta kulkee muun muassa viljaa, sokeria, koneita, hiiltä, öljyvalmisteita ja metalleja. Kaupungissa on muun muassa koneen- ja laivanrakennusta, öljynjalostusta, selluloosan ja paperinvalmistusta, kemian-, metalli-, pien-, huonekalu- ja tekstiiliteollisuutta.

Kaupunki on huomattava satamakaupunki sekä rahti- että matkustajaliikenteessä. Odessan satama on Mustanmeren suurimpia satamia.
      Odessa on tärkeä risteyspaikka Mustaltamereltä Romaniaan, Moldovaan, muualle Ukrainaan ja Venäjälle johtavassa maantie- ja rautatieliikenteessä. Kaupunkiin johtavista valtateistä suurimpia ovat M05 (osa eurooppatietä E95 Pietarista Kiovan kautta, meriyhteyden jälkeen jatkuu Turkkiin), M14 (itään Nikolajeviin, osa eurooppatietä E 58), M15 (lounaaseen Moldovaan, osa eurooppatietä E 87) ja M17 (luoteeseen Tiraspoliin, osa eurooppateitä E 58 ja E 581). Odessan rautatieasema on yksi Ukrainan rautateiden tärkeimpiä. Kaupunkiin on suunniteltu suurnopeusjunayhteyttä. Kaupunkia palveleva Odessan kansainvälinen lentoasema sijaitsee 7,5 kilometrin päässä kaupungin keskustasta.

Matkailu
      Odessa on perinteikäs matkailukaupunki kulttuuritarjontansa, leudon ilmastonsa ja hiekkarantojensa ansiosta. Kaupungin lähistöllä on kylpylöitä ja lomakeskuksia.

Yst. Terv. Uudistusmielinen/Ikävä kyllä.

• UUSI

Oi Odessa, sä helmi Mustanmeren...! 🎼🎹🪗🎤🪗🎷🎺🥁🎵🎶🎶🎵🎶🎵🎶🎵🎶🎶🎵🎶🎵🇺🇦🇷🇺🎖👍

• Anonyymi
        UUSI

Ihan sama kuka siellä isännöi. Siellä on aina puhuttu venättä ja tullaan puhumaankin.

Helmenä se on ja pysyy.

• Anonyymi
        UUSI

Venäjäähän tuolla on puhuttu aikojen alusta asti.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan sama kuka siellä isännöi. Siellä on aina puhuttu venättä ja tullaan puhumaankin.

Helmenä se on ja pysyy.

Odessan asukkaille se ei ole sama. He eivät halua joutua Venäjän fasistisen diktatuurin alistamiksi ja sortamiksi.

• Anonyymi
        UUSI

Odessan asukkaille se ei ole sama. He eivät halua joutua Venäjän fasistisen diktatuurin alistamiksi ja sortamiksi.

Äitiskö sano?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?

Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta  – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,
      Maailman menoa
      58
      2407
    2. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      102
      2108
    3. Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa

Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e
      Maailman menoa
      97
      2067
    4. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      24
      1987
    5. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1815
    6. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      541
      1714
    7. Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle

Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S
      Maailman menoa
      12
      1611
    8. Mikä ihme teitä lieksalaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa?
      Lieksa
      52
      1425
    9. Kemet lomautukset

Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas
      Suomussalmi
      41
      1383
    10. Mistä juttelit viimeisen kerran

Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.
      Ikävä
      75
      1339
    Aihe