Webb teleskooppi otti avaruudesta 0.54 asteen kuvan, siinä oli 800.000 galaksia, 400miljardia aurinkoa per galaksi. Aurinkojen ympärillä on lukemattomia planeettoja ja ne kuhisevat elämää.
Näiden joukossa tämä meidänkin pallomme ja Jumalan omaisuuskansa kun osunut juuri tänne.
Jumalalla on iso tontti
23
94
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
1. Aik. 29:11
Sinun, Herra, on suuruus ja voima, kunnia, kirkkaus ja valta, sillä sinun on kaikki, mitä on taivaassa ja maan päällä. Sinun on kuninkuus, sinä olet kaikkea muuta korkeammalla. [1. Tim. 1:17]- AnonyymiUUSI
Herra se on herralllakin.
- AnonyymiUUSI
Raamatun mukaan ihminen ei voi edes lähestyä Jumalaa.
Eikä Jumala ole missään lahkokellareissa tavattavissa. Niinkuin lahkolaiset ilmoittelee lehdessä. Tietävät päivän ja kellon ajankin etukäteen, koska Jumala on tavattavissa.
1. Tim. 6:16
Hän yksin on kuolematon, hän asuu valossa, jota ei voi lähestyä. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen on kunnia ja ikuinen valta. Aamen.- AnonyymiUUSI
Kun ei enää ole huonoa karmaa niin ei ole pakko jälleensynty enää ja sielu muuttuu jumalaksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kun ei enää ole huonoa karmaa niin ei ole pakko jälleensynty enää ja sielu muuttuu jumalaksi.
Karmat ja jälleensyntymiset kuuluu muihin uskontoihin. Ei Raamattuun.
- AnonyymiUUSI
Nämäkin kiihkouskovaiset hihhulit ovat käyneet lahkossa Jumalan kohtaamisen illoissa.
Matt.7
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'. - AnonyymiUUSI
Ne eipä ihme ettei ole näyttäytynnä täällä päin. Ei ole nähty partakarvaakaan.
Ihan ollaan huhupuheiden varassa.- AnonyymiUUSI
Se on eläkkeellä jossain galaksien kätköissä.
- AnonyymiUUSI
Jeesus ilmestyy ja ilmaisee itsensä vain kunnon ihmisille, jotka elää Jumalan pyhien lakien ja käskyjen muista rauhallista elämää.
Joh. 14:21
"Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni." - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus ilmestyy ja ilmaisee itsensä vain kunnon ihmisille, jotka elää Jumalan pyhien lakien ja käskyjen muista rauhallista elämää.
"Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."5. Moos. 6:5
Rakasta Herraa, Jumalaasi, koko sydämestäsi, koko sielustasi ja koko voimastasi.
1. Joh. 5:3
Sitähän Jumalan rakastaminen on, että pidämme hänen käskynsä, eivätkä ne ole raskaita noudattaa.
Matt.11:30
"Minun ikeeni on hyvä kantaa ja minun kuormani on kevyt." - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."Kuinka mahtaisi käydä seurakunnissa, jos sanottaisiin kuten jeesus rikkaalle miehelle. Anna omaisuutesi köyhille ja seuraa Jeesusta. Uskollakin on sentään rajansa.
- AnonyymiUUSI
Ihmiskunnan historiassa on ollut paljon Jeesuksia.
Jo Atlantiksella ja Egyptissä oli.
Kristinuskon Jeesus on nostettu liian korkealle jalustalle.- AnonyymiUUSI
Jeesus/Joshua on yleinen miehen nimi.
Kukaan Kolmiyhteisen Jumalan Persoonasta ei paljastanut taivaallista nimeään, ettei se olisi tullut pilkatuksi.
Ilm. 3:12
Siitä, joka voittaa, minä teen pylvään Jumalani temppeliin, eikä hän joudu milloinkaan lähtemään sieltä. Minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, uuden Jerusalemin, joka laskeutuu taivaasta Jumalani luota, ja oman uuden nimeni. - AnonyymiUUSI
Kristinuskon Jeesus on saanut kaiken vallan ihmiskuntaa koskevissa asioissa. Mutta ei Jeesus ole Isä-Jumalaa syrjäyttänyt. Ei pidä väärin käsittää näitä jakeita.
Matt.28
18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
20 ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti." - AnonyymiUUSI
Juutalaisten mielestä jeesus oli väärä profeetta.
- AnonyymiUUSI
Jeesus varoitti omasta Isästään.
Luuk. 12:5
Vaan minä osoitan teille, ketä teidän on pelkääminen: peljätkää häntä, jolla on valta tapettuansa syöstä helvettiin. Niin, minä sanon teille, häntä te peljätkää.- AnonyymiUUSI
Jumala ei ole ihminen.
4. Moos. 23:19
Ei Jumala ole ihminen, niin että hän valhettelisi, eikä ihmislapsi, että hän katuisi. Sanoisiko hän jotakin eikä sitä tekisi, puhuisiko jotakin eikä sitä täyttäisi? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jumala ei ole ihminen.
4. Moos. 23:19
Ei Jumala ole ihminen, niin että hän valhettelisi, eikä ihmislapsi, että hän katuisi. Sanoisiko hän jotakin eikä sitä tekisi, puhuisiko jotakin eikä sitä täyttäisi?1. Sam. 15:29
Ja hän, joka on Israelin kunnia, ei valhettele eikä kadu; sillä hän ei ole ihminen, että hän katuisi." - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
1. Sam. 15:29
Ja hän, joka on Israelin kunnia, ei valhettele eikä kadu; sillä hän ei ole ihminen, että hän katuisi."1. Moos. 6:6 niin Herra katui tehneensä ihmiset maan päälle, ja hän tuli murheelliseksi sydämessänsä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
1. Moos. 6:6 niin Herra katui tehneensä ihmiset maan päälle, ja hän tuli murheelliseksi sydämessänsä.
Raamattu on täynnä ristiriitaisuuksai ja valheita, siis satukirjaksikin ala-arvoinen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Raamattu on täynnä ristiriitaisuuksai ja valheita, siis satukirjaksikin ala-arvoinen.
Harhaoppinen näkemys.
Harhaoppisen mielestä Raamattu on valetta ja totta vain mieleiset kohdat.
Ei sille linjalle kannata lähteä.
- AnonyymiUUSI
No nyt täytyy kaikki kerätä taas yhteen ja painaa ne niin tiiviisti yhteen pisteeseen että ettei enää silmällä näe siihen alkupistettä mikä oli alkuräjähdyksen aikana alkoi
tämä kaikki tuli sieltä en tiedä minkä maailma sitten menee kun se menee siihen pisteeseen
mitä hän tiedä siitä sanoo?
koska aletaan talkoisiin?- AnonyymiUUSI
Vaikea kuvitella miten muuttofirma pakkaisi kivet pieneen tilaan tai jonkin muun aineen.
Joskin se olisi todella käytännöllistä ja varsinkin verkkokaupassa, voisi esineet ja aineet kuljettaa pakatussa muodossa ja vasta kotona vapauttaa ne taasen alkuperäiseen muotoonsa.
Menetelmä ei vain taida olla kovin tunnettu ja lähinnä sitä että joku kosminen pimeä aine vaikuttaa kaikkeen, vaikka sen koostumusta ei edes tiedetä.
Kyse on mystiikasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,252084Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.881909Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e881871MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,131593Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.4881446Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S11434Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu241297Mikä ihme teitä lieksalaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa?481237Mistä juttelit viimeisen kerran
Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.731104Kemet lomautukset
Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas351089