Joonaan merkki oli vain silloiselle Jesuksen aikaiselle juutalaiselle sukupolvelle

Anonyymi-ap

Kuutten Möörgen , Erev Tov!

Sitä Jarmo tarkoittaa linkin videon keskusteluketjussa kommentissaan rakkaalle vartiostoon/HelsinkiStatiHesaksen eliittijoukkoihin kuuluvalle Aarrokselle, mutta ei asiaa tule maininneeksi Aarrookseisteelle Kaartilaistuneelle asijasta tarkenmallisenmin, mutta Jarmollistuma tarkoittavi kontekstiyhteyjellä yhtä ainovaatasta silloin n.2000 vuottaista sitte elänyttä sukupolvea. Jeesushan sanoitsi: " Tälle sukupolvelliselle ei anneta muuta merkkijä kuin Joonaallisen merkki. " Mun ja monen muun pakanataustaisen onnekselliseksi.

30.43 stoppaa siihen. Tuleeko ylöstenpaus 20.7.2029? We tount know or tuu we know?

A. Ehkä 20.7.2029 halleluja
B. Jees 20.7.2029 ilman muuta
C. Ei 20.7.2029 tietenkään

https://www.youtube.com/watch?v=brs0ilBdaI8

Meijän ajan aikalaisten eläjessänme 2025jKr. lopun ajan viimeisijä päivijä hiuskarvan päässä ihmisteisille eli mulje ja sulje, on näitä ajan merkkejä paljollisesti.

Kuinkas monta merkkijä Jumala on meilleellisille antanut koskijen SUURTAPAHTUMAA IHMETELTÄVYYJESSÄ elihhä ylösnousullisesta ylöstempauksesta?

Kuinkaks monta merkkijä Jumala on antassu meilleikseisille koskijen ylöstenpauksen jälkehiistä SUURTAPAHTUMAA IHMETELTÄVYYJESSÄ elihhä Jeesuksen paluuta maan päälle?

Kahvija juojahtaen. Kahvissa maijoja on.Oi joi joi joi joi. Kyllä juu. Oh hohhoh hoo, joopa joo.

Selef Urge

24

99

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

saako tuon kielilläpuhumisen selittäjän kautta suomennettuna!
      Eihän pakana- ymmärrä tuon hengen kielten puhmuista ja siksi se pitää selittää, ettei se ole tuuleen puhumista.

Jos ei ole selittäjää, niin pitää puhua kotona kammiossaan. Eihän tässä mitenkään rakennu muutoin.

• Anonyymi
        UUSI

Saa ilman muuta jos joku alkaa suomentoimaan. Mulla on selittämisen lahjakkuuttakin erilaisellisille sönkötätiivisillisyyksille, just nyt on monta rautaa tulessa, ja sopiva pikku stressi sen takija, toisaalta mukavellisenpaa kuin toimettomuuskaan, mutta minunkin toimettomuuteeni tietenkin kuuluisi aina jotain Raamatullista, saarnauksellista, rukoilemallista, unelmoimallista, potaamista, pitkijä juoksulenkkei, pitkijä kävelylenkkei, eli ainahan sitä jotain tekemistä löytyy.

Ei vaan nyt onkin suvantohetkellisyytensä. Ihan jees.

Voihan arvo-osuustili online kaupankäyntisyyves ja sen pienkorkoprosentis.

Kunhan ei ala ihmisen orjaksi ts. riippuvaiseksi yhjestäkään ihmisestä, jottei tämä pääse manipuloimaan , ohjailemaan, hyväks käyttämään, pahuuttaan lopulta näyttämään esim. avijoerossa, joihin itte suhtauvun aivan erityisellä inholla millainen koira ottaakaan avijoeron kunnin vaimoksesta tai kunnon mieheksestä. Valitettavasti näitä avijoeroonpakottaja koiria riittää Suomessa.

avioliiton purkamisen käräjäoikeujen päätöksellä tulisi maksaa hakijalle puolet hänen omaisuujestaan, josta avioeron kärsijäosapuoli eli avijoeron uhri saisi avijoeronottaneen fyffet.

"kunnes kuolema erottaa" Lupaatko?

Koira: "Lupaan"

Tapahtuukin avijoero:

" kunnes kyllästyin , kasvoimme erilleen " Lupaus petetty!

Siis mitä helvettijä? Lupaus petetty!

Selef Urge

• Anonyymi
      UUSI

Jaak. 3:11

Uhkuuko lähde samasta silmästä makeaa ja karvasta vettä?

Hurmoskielisen molotuksen ja skitsofrenian välillä on todettu olevan yhteys.

Jakaantunut mieli tuottaa sekä oikeaa puhetta, että merkityksetöntä molotusta.

Jos nyt koko seurakunta kokoontuisi yhteen ja kaikki siellä puhuisivat kielillä ja sinne tulisi opetuksesta tai uskosta osattomia, eivätkö he sanoisi teidän olevan järjiltänne?

1. Kor. 14:9

Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.

• Anonyymi
        UUSI

On mahtollista olla seurakuntan jäsen ja käyvä kirkossa, mutta silti olla Jeesuksen vertauksen tyhymä neitsyt eli pelastuuksematon henki löllistymä mölisemisellä tai mölylliseettömyyvellä ei ou siihen vaikutusta, koska pelastus on yksin uskostaksesta ja yksin tai kaksin armoksesta.

1. Armostus
        2. Uskostamus

Voijaanko Mikkelin linnoitus rakentaa juoksuhiekalle ilman Herran siunausta irvistellen maajilman valheijen yllytyksis Israelille kaikellisis valhesyytöksis kiroten syytön vikapääksi häntä vastaan tehtyihin rikoksiin?

https://fi.wikipedia.org/wiki/Juoksuhiekka

Mutta mitenjumalaton voi pelastautua joutumaksesta juoksuhiekan nielemänä alas maan mahaan,helvettiin?

Juoksuhiekasta voi jumalaton pelastautua vain ottamalla Jeesus vastaan pelastajanaan.

Selef Urge

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

On mahtollista olla seurakuntan jäsen ja käyvä kirkossa, mutta silti olla Jeesuksen vertauksen tyhymä neitsyt eli pelastuuksematon henki löllistymä mölisemisellä tai mölylliseettömyyvellä ei ou siihen vaikutusta, koska pelastus on yksin uskostaksesta ja yksin tai kaksin armoksesta.

1. Armostus
        2. Uskostamus

Voijaanko Mikkelin linnoitus rakentaa juoksuhiekalle ilman Herran siunausta irvistellen maajilman valheijen yllytyksis Israelille kaikellisis valhesyytöksis kiroten syytön vikapääksi häntä vastaan tehtyihin rikoksiin?

https://fi.wikipedia.org/wiki/Juoksuhiekka

Mutta mitenjumalaton voi pelastautua joutumaksesta juoksuhiekan nielemänä alas maan mahaan,helvettiin?

Juoksuhiekasta voi jumalaton pelastautua vain ottamalla Jeesus vastaan pelastajanaan.

Selef Urge

Lahkoissa otetaan villitseviä henkiä vastaan "jeesuksina".

Mark. 13:6

Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta.

• Anonyymi
      UUSI

Tyhmät neitsyet on lahkolaisten kastamattomia lapsia, joilta puuttuu kasteen lahja Pyhän Hengen sinetti.

Jeesus kun tulee takaisin Ihmisen pojan päivänä, toinen korjataan talteen ja toinen jätetään, niin ei silloin enää ketään ehditä kastaa Kristityksi Pyhän Hengen lahjan saajaksi.

• Anonyymi
        UUSI

Pyhä Henki ei kuitenkaan ole kasteen lahja vaan arvaatkos kenen suoma lahja?

Eikä kasteeseenkaan sijottukaan lahja kuten voit huomata ettet sellaista kasteoppihölmöläisyyttä pölvästiläisyyjessä Raamatusta löyvä tähän laittaa.

Mutta etsivä löytää jotain muuta Raamatusta, Jumalan Totuujen?

Selef Urge

• Anonyymi
      UUSI

Lait ja käskyt on kumottu ja kuopattu.

Villitseviä henkiä pumpataan ihmisiin "Jesuksina."

Matt.7
      22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
      23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

• Anonyymi
      UUSI

Pyhä Henki annetaan kasteessa puhdistettuun ja tyhjään sydämeen lahjaksi ja sinetiksi uuden liiton vakuudeksi.

Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin KASTE Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. SILLOIN te saatte lahjaksi Pyhän Hengen.
      Teitä tämä lupaus tarkoittaa, teitä ja teidän lapsianne. Tästä sukupolvesta.

Jeesuksen paluuta odotettiin sen sukupolven aikana. Mistään tulevista sukupolvista ei osattu vielä murehtia.

1. Piet. 3:21

Tuon esikuvan mukaisesti teidät pelastaa nyt kaste, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus.

• Anonyymi
        UUSI

Miten kastevesi siirtyy kiposta ihmisen sydämeen ja pesee ihmisen sisimmän? Ala selittää!

• Anonyymi
        UUSI

Kasteen lahja Pyhä Henki pitää uskonyhteyttä ihmisen ja Jumalan välillä ihan hiljaa vaikka ihmisen nukkuessa.

Room. 8:26

Myös Henki auttaa meitä, jotka olemme heikkoja. Emmehän tiedä, miten meidän tulisi rukoilla, että rukoilisimme oikein. Henki itse kuitenkin puhuu meidän puolestamme sanattomin huokauksin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kasteen lahja Pyhä Henki pitää uskonyhteyttä ihmisen ja Jumalan välillä ihan hiljaa vaikka ihmisen nukkuessa.

Myös Henki auttaa meitä, jotka olemme heikkoja. Emmehän tiedä, miten meidän tulisi rukoilla, että rukoilisimme oikein. Henki itse kuitenkin puhuu meidän puolestamme sanattomin huokauksin.

Kasteessa ei soviteta syntejä, eikä pestä ihmistä puhtaaksi lihan saastasta. Vaikka kuinka tarkkaa kastekaavaa noudattaen ja loitsuja lausuen pappi valuttaisi vettä otsaan, niin synnit eivät pyyhkiydy pois!
        Vaikka pesisit itsesi saippualla ja käyttäisit paljon lipeätä, saastaiseksi jää sittenkin sinun syntisi minun edessäni, sanoo Herra, Herra.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Missä kirjassa ja missä luvussa ja missä jakeessa Raamattu puhuu kasteen lahjasta?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Uskon henki pitää yhteyttä ihmisen ja Jumalan välillä.

Gal. 5:22

Mutta Hengen hedelmä on: rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävyys, hyvyys, usko, hiljaisuus, puhtaus.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sanomattomat huokauset ovat korvin kuultavia huokauksia, joita ei voi sanoiksi pukea!
        Minä olen nähnyt kansani kurjuuden Egyptissä ja kuullut heidän huokauksensa, (stenagmos).
        Henki itse rukoilee meidän puolestamme sanomattomilla huokauksilla. (stenagmos).
        VALHTELET PÄIN SILMIÄ. RAAMATTU EI ILMOITU RUKOUSTA, JOSSA RUKOILIJA EI TEE MITÄÄN. Eikä ajatelu ole rukousta, vaan Herra Jeesus, jota ET USKO, OPETTAA: Kun rukoilette, sanokaa:

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Uskon henki pitää yhteyttä ihmisen ja Jumalan välillä.

Gal. 5:22

Mutta Hengen hedelmä on: rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävyys, hyvyys, usko, hiljaisuus, puhtaus.

Kristuksen omaksi kastetu lapsi on saanut Pyhän Hengen lahjan, sinetin kuulumisesta ikuisen uuden liiton jäseneksi.

Kastamaton pakana, lahkolapsi on maailmassa, ja hältä puuttuu Pyhä Henki. Tyhmä neitsyt.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kristuksen omaksi kastetu lapsi on saanut Pyhän Hengen lahjan, sinetin kuulumisesta ikuisen uuden liiton jäseneksi.

Kastamaton pakana, lahkolapsi on maailmassa, ja hältä puuttuu Pyhä Henki. Tyhmä neitsyt.

Mutta jolla ei ole kasteen lahjaa Pyhää Henkeä ei ole Jeesuksen oma, sanoo sana.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Missä kirjassa ja missä luvussa ja missä jakeessa Raamattu puhuu kasteen lahjasta?

Pelastus on lahjaa ja suurta Jumalan armoa Kristuksen kuoleman ja ylösnousemuksen tähden.

"veden kantamana - ei veteen upottamalla" upotus tarkoittaa aina jotakin pahaa

1. Piet.3

20 jotka muinoin eivät totelleet Jumalaa, kun hän Nooan päivinä kärsivällisesti odotti sen ajan, kun arkkia rakennettiin. Vain muutama ihminen, kaikkiaan kahdeksan, pelastui arkissa veden kantamana.

21 Tuon esikuvan mukaisesti TEIDÄT PELASTAA NYT KASTE, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

"anna kastaa itsesi, anna pestä syntisi pois"

Jes. 12:3

Te saatte ilolla ammentaa vettä pelastuksen lähteistä.

• Anonyymi
      UUSI

Tyhjät tynnyrit kolisee eniten!

• Anonyymi
        UUSI

Ketjun aihe oli Joona merkki, mutta sinä ilman Jumala oleva tyhjä tynnyri aloit riekkua oman kirkkosi harhaa, ns. kastetta!

• Anonyymi
      UUSI

Matt.24:34 Totisesti sanon minä teille: ei suinkaan tämän sukukunnan pidä hukkuman ennen kuin kaikki nämät tapatuvat. Mark.13:30 Totisesti sanon minä teille: ei suinkaan tämän sukukunnan pidä hukkuman ennen kuin kaikki nämät tapahtuvat. Luuk.21:32 Totisesti sanon minä teille: ei tämän sukukunnan pidä suinkaan hukkuman ennen kuin kaikki nämät tapahtuvat. Biblia (1776)

• Anonyymi
      UUSI

Amerikasta tänne 100 v. sitten tuotu helluntailaisuus ei ole ollut koskaan tervettä kristinuskoa, vaan jälkikäteen kylvettyä eksytystä ja heresiaa, mistä kannattaa pysyä kaukana.

• Anonyymi
      UUSI

Onko teillä mitään käsitystä siitä, miksi juuri homoseksuaalisuudesta kuuluisaksi tulleet miehet Parhami ja Olseni perusti helluntailiikkeen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?

Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta  – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,
      Maailman menoa
      73
      4271
    2. Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?

Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt
      Maailman menoa
      17
      2728
    3. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      24
      2477
    4. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      15
      2422
    5. Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?

"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu
      Maailman menoa
      108
      2280
    6. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      110
      2194
    7. Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa

Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e
      Maailman menoa
      99
      2141
    8. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      609
      1946
    9. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1925
    10. Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle

Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S
      Maailman menoa
      23
      1683
    Aihe