Olen terve mies, jolla on ennakkoluuloton asenne.
Haluisin kirjotella naisen kanssa, joka on sinut itsensä ja halujensa kanssa. Ei häpeilis ja haluisi kokeilla uusia asioita.
M✖️
Kokeilu haluinen nainen hakusessa.
25
406
Vastaukset
- Anonyymi
No moi. Olen 46v n
Tohdin kyllä kirjoitella ja myös halut kohdallaan- Anonyymi
Ja myös kokeilun haluinen
N46 - Anonyymi
Moi.
Haluisitko kertoa itsestäs vähän enemmän?
M✖️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi.
Haluisitko kertoa itsestäs vähän enemmän?
M✖️No olen yksinhuoltaja 16v poika kotosalla ja opiskelee... käyn salilla noin 3-4 kertaa viikossa. Kroppa kunnossa niin sanotusti😀 kotona olen..en töissä sattuneesta syystä. Hmm...entä sinä
N46 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No olen yksinhuoltaja 16v poika kotosalla ja opiskelee... käyn salilla noin 3-4 kertaa viikossa. Kroppa kunnossa niin sanotusti😀 kotona olen..en töissä sattuneesta syystä. Hmm...entä sinä
N46N46 kuulostaa houkuttelevalta näin 33 vuotiaana. 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
N46 kuulostaa houkuttelevalta näin 33 vuotiaana. 🤭
No kiinnostava...kertoisitko itsestäsi jotain. Minkälaista juttuseuraa olet vailla ja mitä liikkuu mielessäsi
N46 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kiinnostava...kertoisitko itsestäsi jotain. Minkälaista juttuseuraa olet vailla ja mitä liikkuu mielessäsi
N46Ennakkoluulotonta, rohkeaa, kokeilunhaluista. 33v työssä käyvä. Avoin, rento, mukava juttukaveri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennakkoluulotonta, rohkeaa, kokeilunhaluista. 33v työssä käyvä. Avoin, rento, mukava juttukaveri.
Täällä kirjoittelu kiinnostaa...en pysty tutustumaan muuta kuin anonyymisti. Olen valmis kokeilemaan kylläkin.
N46 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä kirjoittelu kiinnostaa...en pysty tutustumaan muuta kuin anonyymisti. Olen valmis kokeilemaan kylläkin.
N46Kokeilen ihan mielenkiinnolla kyllä...kokeilun haluinen olen🫣
N46 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
N46Täällä vähän hankala kyllä jutella. M33
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä vähän hankala kyllä jutella. M33
Anonyymejä ollaan...kerron sulle tarinani. En uskalla kirjoitella muutakuin näin. Totuttelen miehen kohtaamiseen koska ex mieheni oli todella väkivaltainen...kännissä heitti mua viinapullolla...menetin tajuntani heräsin sairaalassa vasenpuoli kasvoista,käsivarsi,reisi...palanneena. sytytti minut palamaan. Onneksi naapuri soitti hälyytys keskukseen ja pelasti minut. No nyt varmaan järkytyt ja lopetat kirjoittelun...ymmärrän kyllä. Täällä pystyn olemaan avoin koska halut ne on minullakin
N46 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anonyymejä ollaan...kerron sulle tarinani. En uskalla kirjoitella muutakuin näin. Totuttelen miehen kohtaamiseen koska ex mieheni oli todella väkivaltainen...kännissä heitti mua viinapullolla...menetin tajuntani heräsin sairaalassa vasenpuoli kasvoista,käsivarsi,reisi...palanneena. sytytti minut palamaan. Onneksi naapuri soitti hälyytys keskukseen ja pelasti minut. No nyt varmaan järkytyt ja lopetat kirjoittelun...ymmärrän kyllä. Täällä pystyn olemaan avoin koska halut ne on minullakin
N46Rajulta kuulostaa. Anonyyminä voisi muuallakin jutella ilman häiriötekijöitä. Olisi kiva kuulla sun haluista lisää.
M33 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rajulta kuulostaa. Anonyyminä voisi muuallakin jutella ilman häiriötekijöitä. Olisi kiva kuulla sun haluista lisää.
M33Minulle ihan sama vaikka häiriköivät...en lue tuommoisia. Olen rohkea tekemään itselleni tyydytyksen täällä kotona ihan sinun neuvojen kautta❤️
N46 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle ihan sama vaikka häiriköivät...en lue tuommoisia. Olen rohkea tekemään itselleni tyydytyksen täällä kotona ihan sinun neuvojen kautta❤️
N46Vai tyydytyksen minun neuvojen kautta.
M33 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
N46Tuttu tapahtuma… hei vaan…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuttu tapahtuma… hei vaan…
Näinkö on käynyt🫣
N46 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai tyydytyksen minun neuvojen kautta.
M33Rohkeata seuraahan hait? 🤔
N46 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rohkeata seuraahan hait? 🤔
N46Rohkeaa ja kokeilunhaluista. Paljastelevaa seuralaista. Joka nauttii molemminpuoleisesta irstailusta. 😏
M33 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rohkeaa ja kokeilunhaluista. Paljastelevaa seuralaista. Joka nauttii molemminpuoleisesta irstailusta. 😏
M33Tee aloitus...
N46 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tee aloitus...
N46Tee tili johonkin sovellukseen ja ollaan siellä anonyymisti.
M33 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinkö on käynyt🫣
N46Näin on 😉
- Anonyymi
Vuosi sitten eronnut yksin asuva urheileva nainen olis kiinnostunut myös ehkä jopa jonkinlaiseen seikkailuun, kyllästynyt jo tähän turhuuteen olla yksin. Jos kiinnostuit niin katsotaan mihin johtaa,kovin paljoa en näillä foorumeilla oleile mut vahingossa eksyin tänne.
T. N 50- Anonyymi
Aloitin tän palstan. Pystyisikö siirtymään anonyymiin sähköposti kirjoitteluun? Mä en, todellakaan haluaisi, joidenkin täällä olevien häiriöiden osallistuvan.
Olisi mielenkiintoista katsoa miten homma etenisi?
M✖️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitin tän palstan. Pystyisikö siirtymään anonyymiin sähköposti kirjoitteluun? Mä en, todellakaan haluaisi, joidenkin täällä olevien häiriöiden osallistuvan.
Olisi mielenkiintoista katsoa miten homma etenisi?
M✖️Haluisin vielä mainita N50:lle, että meidän spksit kohtaa, kokolailla hyvin.
M✖️
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse984822Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143952Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2113850Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1192257Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575781980Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801366- 1371324
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1681296En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5461178- 531135