Kokeilu haluinen nainen hakusessa.

Anonyymi-ap

Olen terve mies, jolla on ennakkoluuloton asenne.
Haluisin kirjotella naisen kanssa, joka on sinut itsensä ja halujensa kanssa. Ei häpeilis ja haluisi kokeilla uusia asioita.
M✖️

25

406

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No moi. Olen 46v n
      Tohdin kyllä kirjoitella ja myös halut kohdallaan

• Anonyymi

Ja myös kokeilun haluinen

N46

• Anonyymi

Moi.
        Haluisitko kertoa itsestäs vähän enemmän?
        M✖️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moi.
        Haluisitko kertoa itsestäs vähän enemmän?
        M✖️

No olen yksinhuoltaja 16v poika kotosalla ja opiskelee... käyn salilla noin 3-4 kertaa viikossa. Kroppa kunnossa niin sanotusti😀 kotona olen..en töissä sattuneesta syystä. Hmm...entä sinä

N46

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No olen yksinhuoltaja 16v poika kotosalla ja opiskelee... käyn salilla noin 3-4 kertaa viikossa. Kroppa kunnossa niin sanotusti😀 kotona olen..en töissä sattuneesta syystä. Hmm...entä sinä

N46

N46 kuulostaa houkuttelevalta näin 33 vuotiaana. 🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

N46 kuulostaa houkuttelevalta näin 33 vuotiaana. 🤭

No kiinnostava...kertoisitko itsestäsi jotain. Minkälaista juttuseuraa olet vailla ja mitä liikkuu mielessäsi

N46

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kiinnostava...kertoisitko itsestäsi jotain. Minkälaista juttuseuraa olet vailla ja mitä liikkuu mielessäsi

N46

Ennakkoluulotonta, rohkeaa, kokeilunhaluista. 33v työssä käyvä. Avoin, rento, mukava juttukaveri.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ennakkoluulotonta, rohkeaa, kokeilunhaluista. 33v työssä käyvä. Avoin, rento, mukava juttukaveri.

Täällä kirjoittelu kiinnostaa...en pysty tutustumaan muuta kuin anonyymisti. Olen valmis kokeilemaan kylläkin.

N46

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä kirjoittelu kiinnostaa...en pysty tutustumaan muuta kuin anonyymisti. Olen valmis kokeilemaan kylläkin.

N46

Kokeilen ihan mielenkiinnolla kyllä...kokeilun haluinen olen🫣
        N46

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

N46

Täällä vähän hankala kyllä jutella. M33

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä vähän hankala kyllä jutella. M33

Anonyymejä ollaan...kerron sulle tarinani. En uskalla kirjoitella muutakuin näin. Totuttelen miehen kohtaamiseen koska ex mieheni oli todella väkivaltainen...kännissä heitti mua viinapullolla...menetin tajuntani heräsin sairaalassa vasenpuoli kasvoista,käsivarsi,reisi...palanneena. sytytti minut palamaan. Onneksi naapuri soitti hälyytys keskukseen ja pelasti minut. No nyt varmaan järkytyt ja lopetat kirjoittelun...ymmärrän kyllä. Täällä pystyn olemaan avoin koska halut ne on minullakin

N46

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anonyymejä ollaan...kerron sulle tarinani. En uskalla kirjoitella muutakuin näin. Totuttelen miehen kohtaamiseen koska ex mieheni oli todella väkivaltainen...kännissä heitti mua viinapullolla...menetin tajuntani heräsin sairaalassa vasenpuoli kasvoista,käsivarsi,reisi...palanneena. sytytti minut palamaan. Onneksi naapuri soitti hälyytys keskukseen ja pelasti minut. No nyt varmaan järkytyt ja lopetat kirjoittelun...ymmärrän kyllä. Täällä pystyn olemaan avoin koska halut ne on minullakin

N46

Rajulta kuulostaa. Anonyyminä voisi muuallakin jutella ilman häiriötekijöitä. Olisi kiva kuulla sun haluista lisää.
        M33

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rajulta kuulostaa. Anonyyminä voisi muuallakin jutella ilman häiriötekijöitä. Olisi kiva kuulla sun haluista lisää.
        M33

Minulle ihan sama vaikka häiriköivät...en lue tuommoisia. Olen rohkea tekemään itselleni tyydytyksen täällä kotona ihan sinun neuvojen kautta❤️

N46

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulle ihan sama vaikka häiriköivät...en lue tuommoisia. Olen rohkea tekemään itselleni tyydytyksen täällä kotona ihan sinun neuvojen kautta❤️

N46

Vai tyydytyksen minun neuvojen kautta.

M33

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

N46

Tuttu tapahtuma… hei vaan…

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuttu tapahtuma… hei vaan…

Näinkö on käynyt🫣

N46

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai tyydytyksen minun neuvojen kautta.

M33

Rohkeata seuraahan hait? 🤔

N46

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rohkeata seuraahan hait? 🤔

N46

Rohkeaa ja kokeilunhaluista. Paljastelevaa seuralaista. Joka nauttii molemminpuoleisesta irstailusta. 😏

M33

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rohkeaa ja kokeilunhaluista. Paljastelevaa seuralaista. Joka nauttii molemminpuoleisesta irstailusta. 😏

M33

Tee aloitus...

N46

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tee aloitus...

N46

Tee tili johonkin sovellukseen ja ollaan siellä anonyymisti.

M33

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näinkö on käynyt🫣

N46

Näin on 😉

• Anonyymi

Vuosi sitten eronnut yksin asuva urheileva nainen olis kiinnostunut myös ehkä jopa jonkinlaiseen seikkailuun, kyllästynyt jo tähän turhuuteen olla yksin. Jos kiinnostuit niin katsotaan mihin johtaa,kovin paljoa en näillä foorumeilla oleile mut vahingossa eksyin tänne.

T. N 50

• Anonyymi

Aloitin tän palstan. Pystyisikö siirtymään anonyymiin sähköposti kirjoitteluun? Mä en, todellakaan haluaisi, joidenkin täällä olevien häiriöiden osallistuvan.
        Olisi mielenkiintoista katsoa miten homma etenisi?
        M✖️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloitin tän palstan. Pystyisikö siirtymään anonyymiin sähköposti kirjoitteluun? Mä en, todellakaan haluaisi, joidenkin täällä olevien häiriöiden osallistuvan.
        Olisi mielenkiintoista katsoa miten homma etenisi?
        M✖️

Haluisin vielä mainita N50:lle, että meidän spksit kohtaa, kokolailla hyvin.
        M✖️

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      98
      4822
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      114
      3952
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      211
      3850
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      119
      2257
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      78
      1980
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1366
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      137
      1324
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      168
      1296
    9. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      546
      1178
    10. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1135
    Aihe