Olen terve mies, jolla on ennakkoluuloton asenne.
Haluisin kirjotella naisen kanssa, joka on sinut itsensä ja halujensa kanssa. Ei häpeilis ja haluisi kokeilla uusia asioita.
M✖️
Kokeilu haluinen nainen hakusessa.
23
201
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
No moi. Olen 46v n
Tohdin kyllä kirjoitella ja myös halut kohdallaan- AnonyymiUUSI
Ja myös kokeilun haluinen
N46 - AnonyymiUUSI
Moi.
Haluisitko kertoa itsestäs vähän enemmän?
M✖️ - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Moi.
Haluisitko kertoa itsestäs vähän enemmän?
M✖️No olen yksinhuoltaja 16v poika kotosalla ja opiskelee... käyn salilla noin 3-4 kertaa viikossa. Kroppa kunnossa niin sanotusti😀 kotona olen..en töissä sattuneesta syystä. Hmm...entä sinä
N46 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No olen yksinhuoltaja 16v poika kotosalla ja opiskelee... käyn salilla noin 3-4 kertaa viikossa. Kroppa kunnossa niin sanotusti😀 kotona olen..en töissä sattuneesta syystä. Hmm...entä sinä
N46N46 kuulostaa houkuttelevalta näin 33 vuotiaana. 🤭
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
N46 kuulostaa houkuttelevalta näin 33 vuotiaana. 🤭
No kiinnostava...kertoisitko itsestäsi jotain. Minkälaista juttuseuraa olet vailla ja mitä liikkuu mielessäsi
N46 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No kiinnostava...kertoisitko itsestäsi jotain. Minkälaista juttuseuraa olet vailla ja mitä liikkuu mielessäsi
N46Ennakkoluulotonta, rohkeaa, kokeilunhaluista. 33v työssä käyvä. Avoin, rento, mukava juttukaveri.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ennakkoluulotonta, rohkeaa, kokeilunhaluista. 33v työssä käyvä. Avoin, rento, mukava juttukaveri.
Täällä kirjoittelu kiinnostaa...en pysty tutustumaan muuta kuin anonyymisti. Olen valmis kokeilemaan kylläkin.
N46 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Täällä kirjoittelu kiinnostaa...en pysty tutustumaan muuta kuin anonyymisti. Olen valmis kokeilemaan kylläkin.
N46Kokeilen ihan mielenkiinnolla kyllä...kokeilun haluinen olen🫣
N46 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
N46Täällä vähän hankala kyllä jutella. M33
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Täällä vähän hankala kyllä jutella. M33
Anonyymejä ollaan...kerron sulle tarinani. En uskalla kirjoitella muutakuin näin. Totuttelen miehen kohtaamiseen koska ex mieheni oli todella väkivaltainen...kännissä heitti mua viinapullolla...menetin tajuntani heräsin sairaalassa vasenpuoli kasvoista,käsivarsi,reisi...palanneena. sytytti minut palamaan. Onneksi naapuri soitti hälyytys keskukseen ja pelasti minut. No nyt varmaan järkytyt ja lopetat kirjoittelun...ymmärrän kyllä. Täällä pystyn olemaan avoin koska halut ne on minullakin
N46 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Anonyymejä ollaan...kerron sulle tarinani. En uskalla kirjoitella muutakuin näin. Totuttelen miehen kohtaamiseen koska ex mieheni oli todella väkivaltainen...kännissä heitti mua viinapullolla...menetin tajuntani heräsin sairaalassa vasenpuoli kasvoista,käsivarsi,reisi...palanneena. sytytti minut palamaan. Onneksi naapuri soitti hälyytys keskukseen ja pelasti minut. No nyt varmaan järkytyt ja lopetat kirjoittelun...ymmärrän kyllä. Täällä pystyn olemaan avoin koska halut ne on minullakin
N46Rajulta kuulostaa. Anonyyminä voisi muuallakin jutella ilman häiriötekijöitä. Olisi kiva kuulla sun haluista lisää.
M33 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Rajulta kuulostaa. Anonyyminä voisi muuallakin jutella ilman häiriötekijöitä. Olisi kiva kuulla sun haluista lisää.
M33Minulle ihan sama vaikka häiriköivät...en lue tuommoisia. Olen rohkea tekemään itselleni tyydytyksen täällä kotona ihan sinun neuvojen kautta❤️
N46 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minulle ihan sama vaikka häiriköivät...en lue tuommoisia. Olen rohkea tekemään itselleni tyydytyksen täällä kotona ihan sinun neuvojen kautta❤️
N46Vai tyydytyksen minun neuvojen kautta.
M33 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
N46Tuttu tapahtuma… hei vaan…
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuttu tapahtuma… hei vaan…
Näinkö on käynyt🫣
N46 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vai tyydytyksen minun neuvojen kautta.
M33Rohkeata seuraahan hait? 🤔
N46 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Rohkeata seuraahan hait? 🤔
N46Rohkeaa ja kokeilunhaluista. Paljastelevaa seuralaista. Joka nauttii molemminpuoleisesta irstailusta. 😏
M33 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Rohkeaa ja kokeilunhaluista. Paljastelevaa seuralaista. Joka nauttii molemminpuoleisesta irstailusta. 😏
M33Tee aloitus...
N46 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tee aloitus...
N46Tee tili johonkin sovellukseen ja ollaan siellä anonyymisti.
M33 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Näinkö on käynyt🫣
N46Näin on 😉
- AnonyymiUUSI
Vuosi sitten eronnut yksin asuva urheileva nainen olis kiinnostunut myös ehkä jopa jonkinlaiseen seikkailuun, kyllästynyt jo tähän turhuuteen olla yksin. Jos kiinnostuit niin katsotaan mihin johtaa,kovin paljoa en näillä foorumeilla oleile mut vahingossa eksyin tänne.
T. N 50- AnonyymiUUSI
Aloitin tän palstan. Pystyisikö siirtymään anonyymiin sähköposti kirjoitteluun? Mä en, todellakaan haluaisi, joidenkin täällä olevien häiriöiden osallistuvan.
Olisi mielenkiintoista katsoa miten homma etenisi?
M✖️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,672493Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1052157Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu242137Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e972097Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod82036MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,141885Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.5841836Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1071793Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S171657Kemet lomautukset
Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas411433