Kertokaa sivuja ?
Tinder ym kieroja, eivät kunnollisia
Mistä kunnollinen mies netistä ?
11
601
Vastaukset
- Anonyymi
mistä mies ja keksi elämä mulle ? työ, koulutus, matkustelu, liikunta, musiikki, harrastukset, eläimet done. fiksua luettavaa netistä, fiksuja ihmsiiä neuvoo ?
- Anonyymi00002
Täällä olis mutta varmaankin olet e suomesta ja minä kaukaa
- Anonyymi00003
Ei varmaan mistään netissä kun kuka vaan voi olla mitä vaan olematta kuitenkaan yhtään mitään
- Anonyymi00004
Ei pidä paikkaansa minun suhteen
- Anonyymi00006
Ei kukaan kunnollinen mies missään tindereissä tai muissa maksullisissa foorumeissa roiku , tai yleensäkkään netissä , siellä ei ole kuin toivonsa menettäneet tai saalistajat .
- Anonyymi00008
Älä muuta sano, enemmän, kuin puolet on ikäloppuja mummoja 65-80v ja etsii elämänkumppania? Olisivat vähän nuorempana aloittaneet etsimisen n.40-50 vuotiaana, niin kyllä olisi vientiä miesmaailmassa. Voin sanoa, että ei kunnollinen kelpaa naisille, etsin lähes 6-7 vuotta 35-50v, niin kaikki halusi vain ravintolaan, ulkomaille matkaseuraa, piti olla rikas ja vain harrastaa ja vapaa.aikaa, mutta missä välissä olisin työssä käynyt?
- Anonyymi00007
Mista puoliso
- Anonyymi00009
Kunnollinen mies on subjektiivinen käsite.
- Anonyymi00011
Itse olen rullut aikuiseksi aikana ennen nettiä, kännykkä ja sähköpostia. Maailma ei ole muuttunut miksikään tänäaikana. Kyllä se ihmisen kunnollisuus pitää selvittää muuten jos haluaa muut enemmänkin toisesta. Tämä koskee kumpaakin sukupuolta.
- Anonyymi00012
Millainen on kunnollinen? Täydellinen en varmaankaan ole, mutta omasta mielestäni kunnollinen. Palkka tulee tilille joka kk:n 15. päivä, vähän asuntolainaa, auto, en maksa elätysmaksuja, en ole äidin poika jne 😀
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse1084876Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143972Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2133886Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202275Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575801987Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801386- 1371364
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1711361En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851269- 531145