Kertokaa sivuja ?
Tinder ym kieroja, eivät kunnollisia
Mistä kunnollinen mies netistä ?
11
635
Vastaukset
- Anonyymi
mistä mies ja keksi elämä mulle ? työ, koulutus, matkustelu, liikunta, musiikki, harrastukset, eläimet done. fiksua luettavaa netistä, fiksuja ihmsiiä neuvoo ?
- Anonyymi00002
Täällä olis mutta varmaankin olet e suomesta ja minä kaukaa
- Anonyymi00003
Ei varmaan mistään netissä kun kuka vaan voi olla mitä vaan olematta kuitenkaan yhtään mitään
- Anonyymi00004
Ei pidä paikkaansa minun suhteen
- Anonyymi00006
Ei kukaan kunnollinen mies missään tindereissä tai muissa maksullisissa foorumeissa roiku , tai yleensäkkään netissä , siellä ei ole kuin toivonsa menettäneet tai saalistajat .
- Anonyymi00008
Älä muuta sano, enemmän, kuin puolet on ikäloppuja mummoja 65-80v ja etsii elämänkumppania? Olisivat vähän nuorempana aloittaneet etsimisen n.40-50 vuotiaana, niin kyllä olisi vientiä miesmaailmassa. Voin sanoa, että ei kunnollinen kelpaa naisille, etsin lähes 6-7 vuotta 35-50v, niin kaikki halusi vain ravintolaan, ulkomaille matkaseuraa, piti olla rikas ja vain harrastaa ja vapaa.aikaa, mutta missä välissä olisin työssä käynyt?
- Anonyymi00007
Mista puoliso
- Anonyymi00009
Kunnollinen mies on subjektiivinen käsite.
- Anonyymi00011
Itse olen rullut aikuiseksi aikana ennen nettiä, kännykkä ja sähköpostia. Maailma ei ole muuttunut miksikään tänäaikana. Kyllä se ihmisen kunnollisuus pitää selvittää muuten jos haluaa muut enemmänkin toisesta. Tämä koskee kumpaakin sukupuolta.
- Anonyymi00012
Millainen on kunnollinen? Täydellinen en varmaankaan ole, mutta omasta mielestäni kunnollinen. Palkka tulee tilille joka kk:n 15. päivä, vähän asuntolainaa, auto, en maksa elätysmaksuja, en ole äidin poika jne 😀
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181