8 kuukauden kakku tuli. Ikävä kyllä ehdollista joten Vornanen voi jatkaa ampumista.
Kai hän nyt joutuu eroamaan eduskunnasta?
https://www.hs.fi/suomi/art-2000011666777.html
Vornaselle vankeutta
31
165
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Saako hän jatkaa poliisina?
- AnonyymiUUSI
Poliisin viran hän menetti jo silloin, kun juttu meni käsittelyyn!
- AnonyymiUUSI
No eikai sillä enää aselupia ole ?
- AnonyymiUUSI
Eka oikeuskäsittelyä jälkeen Vornanen kertoi lehdelle kantavana asetta mukanaan jatkossakin . Outoo kyl jos saa pitää aseluvan .
- AnonyymiUUSI
Totta kai poliisilla on aselupia. Millä hän tulevaisuudessa laittaa yökerhoörvelöt ruotuun? Voiko poliisina ylipäätään toimia, jos aseina on pelkät nyrkit? Kunnioitus Vornaselle, että piti hermonsa kurissa pubin sisällä tapahtuneeseen hyökkäyksen estämiseksi. Toivottavasti Vornasta jahdanneet miehet tuomitaan ehdottomaan. Minulla ei olisi närvi kestänyt, ja olisin saattanut vahingoittaa hyökkääjiä.
- AnonyymiUUSI
Tuskin.Oikeista töistä joutuis pois,mutta Eduskunta on sellainen laitos,että kaikki suvaitaan ja jopa palkitaan.Eduskunnan porukka on lain yläpuolella eikä Suomessa edes saa kunnon tuomioita!
- AnonyymiUUSI
Juuri niin. Eduskunnassa on kansanedustajia, eli kansan edustajia. Jos saa riittävästi ääniä on kansan edustaja. Kansan mandaatin saaneen henkilön erottaminen on vastoin demokratiaa. Katsokaa esimerkiksi Venäjälle: Putin sekundoineen päättää ketkä ovat edustuskelpoisia. Tai saattaa tippua ikkunasta. Haluatteko Suomesta samanlaisen? Vai onko teillä vihervasureilla vieläkin unelma, että valtio päättää kuka voi edustaa kansaa?
Polliissille ehtoollista.👮♂️🔫 🚓🫓🍷⛪️
- AnonyymiUUSI
Vornasen syyksi on luettu pahoinpitely, kaksi laitonta uhkausta, varomaton käsittely, ampuma-aserikos ja ampuma-aserikkomus.
- AnonyymiUUSI
Älä nyt järkyty antipersukopiokone mutta kaikki ihmiset maailmassa osaa lukea lehtiä artikkeleineen ilman että sinä kopioit kaikki ne suoIi24 palstoille. Satoja kertoja minimissään mitä tuohonkin uutiseen tulee...😁😁
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä nyt järkyty antipersukopiokone mutta kaikki ihmiset maailmassa osaa lukea lehtiä artikkeleineen ilman että sinä kopioit kaikki ne suoIi24 palstoille. Satoja kertoja minimissään mitä tuohonkin uutiseen tulee...😁😁
Vornasella kerrankin tuuria jonkin asian suhteen kun tuomio julkaistaan juuri hetkeä ennen linnanjuhlia. Otsikoiden täyttyessä kohta mitä rättejä kenelläkin on päällä linnanjuhlissa ja kuinka tuhmat poliisisedät kiusaa viattomia vastamielenosoittajia. Niiden tehdessä taas hartiavoimin töitä sen suhteen ettei äärivassarit aikaansaa väkivaltaisia yhteenottoja natsien kanssa mihin tälläkin kertaa suunnitelmallisesti pyrkivät.
- AnonyymiUUSI
Vornanen on ottanut mallia Putinista. Putinillakin on pistooli kainalokotelossansa ja siksi hän kävelee hassun toispuoleisesti.
https://www.youtube.com/watch?v=IeI6xkhKvGs - AnonyymiUUSI
Helpolla pääsi sitten vain valittamaan...
- AnonyymiUUSI
Ei joudu vielä, kun voi valittaa hoviin. Lainvoimainen vankeustuomio vasta on peruste.
- AnonyymiUUSI
Vornaselle alkoi uhriutumisjakso.
- AnonyymiUUSI
Ja Kaikkosella piilosta leikkiminen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja Kaikkosella piilosta leikkiminen.
5kk ehdollinen tuomio ja kepujen pj. Huono sellainen kun Sipilä siivosi kaiken järkiperäisen toiminnan puolueestaan alkion korvaten kokoomuspolitiikan ajamisella.
- AnonyymiUUSI
Vornaselta meni luultavasti poliisin virka mutta kansanedustajat on niin isoja herroja eihän näin isoja herroja voi irtisanoa. Ellei persujen eduskuntaryhmä sitten eroita
Vornasta persujen eduskuntaryhmästä. Vornanen voi kuitenkin perustaa sitten oman liikkeen tai eduskuntapuolueen ja kansanedustajan vaativat työt jatkuu näin se
demokratia toimii Suomessa jos Suomessa mitään demokratiaa on olemassakaan tämä on sitä näennäis demokratiaa. - AnonyymiUUSI
Kuka muistaa Kauko Juhantalon?
- AnonyymiUUSI
"Kauko Juhantalo tunnettiin värikkäästä urastaan: Näin MTV uutisoi eduskunnasta erotetun kansanedustajan saamasta lahjustuomiosta vuonna 1993"
- AnonyymiUUSI
Vorna valittaa hoviin. Aikaa kuluu siten ainakin vuosi ja enemmänkin. Näin Pohjois-Karjalan pyssymies saa nauttia kansanedustajan mukavaa palkkaa ja etuisuuksia vaalikauden loppuun.
Kansanedustajuutensa jälkeen Vornanen saa sopeutumisrahaa. Mikäli hän ehtii täyttää sopeutumisaikana 59 vuotta, hän saa loisimisrahaa eläkeikään saakka.- AnonyymiUUSI
Loinenhan se onkin. Niin kuin kaikki persut.
- AnonyymiUUSI
Vasurikoulutuksen saaneet juristit eivät tuominneet vasemmistoanarkistien uhkailua, miksi niitten nimiä ei näy mediassa vai ovatko rikollisjengiä ettei uskalleta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi
2025-12-05 13:37:24
On kirjoittanut jo tuhansia avauksia Vornasesta lisää tullessa tänäänkin minimissään kymmeniä helposti satoja. Edelliseen liittyen KAIKKIEN lehtijuttujen kopiot s24 palstoille aiheesta. Niiden arkistoimisineen jotta voi massapostata niitä tulevaisuudessa satoja kertoja s24 palstoille. Pakkomielteinen piruparka joka kirjoittaa tänäänkin satoja avauksia eri s24 palstoille kaikista maailman lehtijutuista. Aiheenkääntöineen persuihin silloinkin kun ne ei liity artikkeleihin millään tavalla.
- AnonyymiUUSI
ja oikeuden julkiset videot ???
- AnonyymiUUSI
Ottaispa loparit .
- AnonyymiUUSI
Halla-aho kyllä potkii tuon eduskunnasta
- AnonyymiUUSI
Pitäisikö aloittajan lukea muutakin kuin lööpit? Tuomi ei ole lainvoimainen.
- AnonyymiUUSI
Miks mä en saisi kuljetella asetta ja ampua sillä, kun mä saan ajaa autoakin, kun mulla on ajokortti?
Nyt mulla ei oo enää sitä asetta, mutta kyllä mä aion jatkossakin kulkea ase mukana, mä oon poliisi. Tai ainakin mä olin poliisi.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/135471a9-952b-4d1b-993a-41ed159a90da - AnonyymiUUSI
Se on persu ja se pelkää kävellä ja juopotella ilman pyssyä. Persu on semmoinen. Persut pitäisi panna riviin kuten Kremlin porukka ja ampua siihen paikkaan. Voisiko joku mennä eduskuntatalon kulmille ja ampua persut.
- AnonyymiUUSI
Miksei persut lennä ikkunoista?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,794313Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt172758Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu242597Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod162445Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1122404Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1102204Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e992161Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.6191991MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,141955Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka321706