Ommuute pikkuuuse komiee tua Kauhavan torikuusi, tuloo het joulumiäli.
Hyvää joulua
7
541
Vastaukset
- Anonyymi
15 LUKU.
Jeesus puhuu vielä opetuslapsilleen ja kehoittaa heitä pysymään hänessä, totisessa viinipuussa rakastamaan toisiaan ja kestämään maailman vainoa Pyhä Henki on todistava Jeesuksesta, ja opetuslapsetkin todistavat hänestä
1"Minä olen totinen viinipuu, ja minun Isäni on viinitarhuri. 2Jokaisen oksan minussa, joka ei kanna hedelmää, hän karsii pois; ja jokaisen, joka kantaa hedelmää, hän puhdistaa, että se kantaisi runsaamman hedelmän. 3Te olette jo puhtaat sen sanan tähden, jonka minä olen teille puhunut. 4Pysykää minussa, niin minä pysyn teissä. Niinkuin oksa ei voi kantaa hedelmää itsestään, ellei se pysy viinipuussa, niin ette tekään, ellette pysy minussa. 5Minä olen viinipuu, te olette oksat. Joka pysyy minussa ja jossa minä pysyn, se kantaa paljon hedelmää; sillä ilman minua te ette voi mitään tehdä. 6Jos joku ei pysy minussa, niin hänet heitetään pois niinkuin oksa, ja hän kuivettuu; ja ne kootaan yhteen ja heitetään tuleen, ja ne palavat.
Näin puhui jeesus, asiallista tekstiä. Hyvää viikonloppua, korkki narahti.- Anonyymi
Viini on puun hedelmää. Viinistä syntyy hedelmiä.
- Anonyymi
Jeesuksen syntymän juhla eli joulu.
- Anonyymi
Tuon pakanallisen tiedon vahvistaa monet kristilliset julkaisut ja myös Paavit. 25.12 oli Rooman aurinkokuninkaan syntymäpäivä, ja siitä joulu on tullut. Raamattukaan ei kerro Jeesuksen tarkkaa syntymäaikaa, mutta antaa ilmi että Jeesus syntyi syksyllä, ei suinkaan keskellä talvea.
Mutta juhla ei juonna raamatusta, joka on Jumalan ainoa oikea sana, vaan se on ihmisten keksimä pakanajuhla joka haluttiin säilyttää vielä kristinuskoon kääntymisen jälkeenkin.
Raamattu tarjoaa vain muutamia vihjeitä tuon asian osalta. Kristuksen syntymäajankohtaa ei mainita Evankeliumievankeliumeissa tai Apostolien teoissa, ei päivämäärää eikä edes vuodenaikaa. Raamatun viittaus paimeniin, jotka paimensivat laumaansa yöllä, kun he kuulivat uutisen Jeesuksen syntymästä (Luuk.2:8) voisi viitata keväiseen karitsointikauteen.
- Anonyymi
Saiko ammatti moottorisamies puun kaadettua vai ?
- Anonyymi
Pystys on vielä, mut joutais jo kaataa, eikö tuosta puolet oksistakin jo oo pudonu pois.
- Anonyymi00008
On hieno!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1478120KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4237151Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei693663Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521423311Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092824Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään442358- 1261936
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231793Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv261576Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821457