..mutta en sitten kuitenkaan "osannut" tulla luoksesi luontevasti. Monien muiden kanssa juttelin ja nauroinkin siellä ja annoin varmaan sinulle taas aivan väärän kuvan itsestäni siinä samalla. Ja luulet että minua ei vain kiinnosta sinun kanssa juttelu tai mikään muukaan. Mutta niiden kaikkien muiden kanssa on niin paljon helpompaa jutella. Kun ei ole muiden kanssa niitä syviä tunteita eikä kaikki mene niin syvään päätyyn ja tunnelma ei ole niin tiivis ja latautunut ja kemiaa ei ole niin kuin sinun kanssasi. Sinun kanssa kun juttelen ja olen lähelläsi, olen aivan kuin eri sfääreissä ja pelkään mitä voisi tapahtua. Mitään ei saisi tapahtua ja kukaan ei saisi huomata sitä meidän välistä kemiaa. En tiedä tuleeko meille enää koskaan luontevaa tilaisuutta jutella yhdessä ja se harmittaa.
Olisin kyllä halunnut jutella kanssasi silloin
23
578
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Voi sinua
- AnonyymiUUSI
Olihan se kemia aika kuumaa. Se oli osa sitä paikkaa. En tiedä mitä se olisi muualla
- AnonyymiUUSI
Olen huomannut kyllä.
- AnonyymiUUSI
näinkin voi käydä
https://www.youtube.com/watch?v=PQ9xZJ6qhF8&list=RDPQ9xZJ6qhF8&start_radio=1 - AnonyymiUUSI
Puhut kuin mun suulla🤭
- AnonyymiUUSI
Sinulla on ruma suu olet muutenkin tosi ruma ruma nenä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on ruma suu olet muutenkin tosi ruma ruma nenä
Menehän sinä tallinnantinttara siitä muita haukkumasta.
- AnonyymiUUSI
näinkin voi käydä
https://www.youtube.com/watch?v=PQ9xZJ6qhF8&list=RDPQ9xZJ6qhF8&start_radio=1- AnonyymiUUSI
Kysy, jos et tiedä. Monesti se on toisen naisen kanssa touhuilu, sun tilanteesta en tiedä.
- AnonyymiUUSI
Onkohan teillä paikkoja siellä kesällä vai meneekö taas sukulaisille…?
- AnonyymiUUSI
mitä tarkoitat..?
- AnonyymiUUSI
🙄 samoja tuntemuksia myös muillakin.
Et siis ole yksin. - AnonyymiUUSI
Et tiedä kuinka paljon toivon, että tämä olisi erään naisen kirjoittama. Jo pelkästään tieto siitä, etten vain ole kuvitellut kaikkea olisi paljon. Ei tarvitsisi miettiä aiheutanko vastenmielisyyttä hänessä. Haluaisin vieläkin viettää aikaa hänen kanssa jossain, missä saataisiin olla vapaantuneita kaikesta ulkopuolisesta.
- AnonyymiUUSI
Aloitus kuin mun kynästä. Olisi kiva nähdä.
Milloin te näitte viimeksi? - AnonyymiUUSI
Hän josta kirjoitin on muutaman vuoden minua vanhempi. Mutta tästä viestistäsi tuli mieleen, että todellakin erästä toista miestä kohtaan käyttäydyn oikeasti todella kylmästi ja siis oikeasti välttelen ja vain siksi että pidän häntä nykyään erittäin vastenmielisenä lääppijänä, ja hän puolestaan on minua 18 vuotta nuorempi. -ap-
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Milloin te näitte viimeksi?viime viikolla
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Milloin te näitte viimeksi?Tänään nähtiin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hän josta kirjoitin on muutaman vuoden minua vanhempi. Mutta tästä viestistäsi tuli mieleen, että todellakin erästä toista miestä kohtaan käyttäydyn oikeasti todella kylmästi ja siis oikeasti välttelen ja vain siksi että pidän häntä nykyään erittäin vastenmielisenä lääppijänä, ja hän puolestaan on minua 18 vuotta nuorempi. -ap-
En ole lääppijä. Enkä 18 vuotta nuorempi, lähes päinvastoin. Kiitos kuitenkin vastauksesta.
- AnonyymiUUSI
Miksi mitään ei sais tapahtua? Ja miksi kukaan ei sais huomata mitään?
- AnonyymiUUSI
Jos tarkoitat sitä "tilaa" jossa oli meidän lisäksi kolme muutakin niin samat sanat.. ois ollut epäluontevas siinä jotain syvällisempää jutella, mutta laita vaan viestiä ja ehdota jotain, niin olis kiva jutella enemmän.
- AnonyymiUUSI
Tuollaisia ne ovat, työpaikkaromanssit. Paljon vaivaa tyhjästä.
- AnonyymiUUSI
Jos tunteita, niin usein ihminen on kuin rautakangen niellyt. Jomman kumman pitäisi vain uskaltaa ylittää kynnys, sitten etenee usein toivottuun suuntaan. Siis jos molemmat vapaita ja normaaleja ihmisiä. Voimia!
- AnonyymiUUSI
Apua oonko mä nielly rautakangen 😢
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,884525Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu263314- 203065
Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt412936Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka492777Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1172767Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod172569Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1132305MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142115- 71841