Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, osalla eläkeläisistä asumistuki lakkaa kokonaan. Ja silti Turun tunnin juna pitää saada! Onko tämä mielestänne oikein? Minun mielestäni ei. Ja kaikkein vanhimmilta eläkeläisiltä leikataan eniten, eli juuri ne jotka saa pienintä eläkettä ja ovat olleet rakentamassa tätä maata sodan jälkeen! Moni eläkeläinen tarvitsee lisäksi lääkkeitä ja nyt ollaan siinä tilanteessa että eläkeläisen on mietittävä, maksaako vuokraa, ostaako ruokaa vai lääkkeitä!
Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!
21
187
Vastaukset
- Anonyymi
Linkki liitteeksi aloitukseen
https://yle.fi/a/74-20102928 - Anonyymi
ELÄKELÄISKÖYHYYS KASVAA JA ELÄKELÄISIÄ HÄÄDETÄÄN ASUNNOISTAAN, KUN EIVÄT PYSTY MAKSAMAAN VUOKRIAAN.
- Anonyymi00020
NYT ON TERVEELLINEN JA RAIKAS SÄÄ ULKONA.
- Anonyymi
HIRVETTÄ JÄLÄKEE TEKEE PETTERIPURRAN HALLITUS
- Anonyymi00005
Lopuksi kaikki joutuvat vaivaistaloihin ,vedelle ja leivälle.
- Anonyymi00017
Missä ja millainen on vaivaistalo?
- Anonyymi00006
Kun en ymmärrä, Purra sanoo että otetaan velkaa, mihin sitä velkaa otetaan , kun kansalta kiristetään vyötä, eläkeläiset ja pienituloiset saavat kärsiä ja velkaa otetaan, eikö silloin pitäisi sillä rahalla auttaa apua tarvitsevia. ,Taas en ymärrä
- Anonyymi00018
Suurituloisten verohelpotuksiin otetaan velkaa ja "lainattiin" miljardi eläkekassasta.
- Anonyymi00007
Muistakaa tämä kun äänestätte seuraavissa vaaleissa.
- Anonyymi00008
Orpo-Purra hallitukselle talous on sivuseikka kun pitää leikata.
Mennään ideologia edellä laput silmillä.
Jos leikkaamalla saataisiin talouskasvua, niin silloinhan sitä talouskasvua ei pitäisi edes tavoitella. - Anonyymi00009
Kyllä on menny härskiksi kun joka asiassa käydään heikoimpien kimppuun , eläkeläistenkin jotka tämän hyvinvoinnin ovat rakentaneet ja kustantaneet niin itse sitten saavat palkaksi tämmöistä kohtelua .
Ei ainakaan minun asumiseni kustannuksiin ole mitenkään puututtu valtion taholta ja olen kohta ollut 20 vuotta eläkkeellä! En tosin ole tukeakaan saanut, vaan itse hoitanut oman maksuni. Pitää osata järjestää asiansa, jokainen tietää koulunsa jälkeen kohta jäävänsä eläkkeelle joten siihen on valmistauduttava!
- Anonyymi00010
Siis Suomessa maksettu liian pieniä palkkoja jos eläkkeellä ei tule toimeen. No Kokoomus nyt korjaa tilanteen. Kokoomus varmasti saa aikaan lain minimipalkasta jolla tulee toimeen ja joka tuo aikanaan asiallisen eläkkeen.
Itse osasin väistää nuo mafioiden touhut, sain hyvää palkkaa ja nyt hyvää eläkettä. Suomessahan vikana että ihmisiä jotka työttöminä on pakotettu pieni palkkaisiin töihin. No nyt Kokoomus hoitaa että kohta ollaan paratiisissa. - Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Siis Suomessa maksettu liian pieniä palkkoja jos eläkkeellä ei tule toimeen. No Kokoomus nyt korjaa tilanteen. Kokoomus varmasti saa aikaan lain minimipalkasta jolla tulee toimeen ja joka tuo aikanaan asiallisen eläkkeen.
Itse osasin väistää nuo mafioiden touhut, sain hyvää palkkaa ja nyt hyvää eläkettä. Suomessahan vikana että ihmisiä jotka työttöminä on pakotettu pieni palkkaisiin töihin. No nyt Kokoomus hoitaa että kohta ollaan paratiisissa.Mainitsemassasi paratiisissa on yli puoli miljoonaa työtöntä Orpon hallituksen politiikalla.
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Mainitsemassasi paratiisissa on yli puoli miljoonaa työtöntä Orpon hallituksen politiikalla.
Kohtahan se paratiisi vasta tulee kun Kokoomus hoitaa asiat. Kysy vaikka Extyökkäriltä.
- Anonyymi00012
Omaa kanssaa kurjistetaan!! Rahaa syydetään kyllä muualle!! Meillä hyvinvointi ? Ei kaikki ole rikkaita eläkeläisiä!!! 😊
- Anonyymi00014
Eläkeläiset ovat pelkkiä paskamahoja. Euroakaan ei pitäisi heille maksaa.
- Anonyymi00015
- mutta ulkomailta kela-hoivaan Siuomeen tullut matu saa täydet edut ja asumistuen.
...Vaikka ei ole veroja Suomeen maksanut. - Anonyymi00016
Kun vähäjärkinen päästetään ministeriksi, se vain leikkaa leikkaa leikkaa leikkaa kun järki ei riitä mihinkään kehittävään!
- Anonyymi00019
Purra on tyhmä kuin apina.
Anteeksi apinoilta jo tässä vaiheessa, se on vaan sellainen sanonta.
- Anonyymi00022
Haluutko deitin tänä iltana? Klikkaa ja aloita! https://Laurie.hoty.lat/Laurie#/?/?/vy1sqronn
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 991736
- 741494
- 501427
- 581346
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s1041308SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p10988- 36847
- 60781
- 49774
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41755