En kehdannut ihan siihen jonon viereen ajaa, vaan jätin auton vähän kauemmaksi. Hyvä riistahernari kyllä oli, eikä maksanut mitään. Sieltä täältä kun aina säästää, niin jää sitten rahaa vähän parempaan autoonkin.
Poikkesin Audilla Hurstin sopalla
39
218
Vastaukset
- Anonyymi
Minä en kehtaisi Audilla ajaa mihinkään. Sehän on pummien volkkari.
- Anonyymi
Minulla on Audissa 4.2 litranen V8. Kyllä sillä kehtaa päästellä menemään. Liikkuu ihan ok tarvittaessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on Audissa 4.2 litranen V8. Kyllä sillä kehtaa päästellä menemään. Liikkuu ihan ok tarvittaessa.
Ei ollut varaa sitten 6 litraiseen V12 koneeseen. Kannattaa käydä edelleen leipajonossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut varaa sitten 6 litraiseen V12 koneeseen. Kannattaa käydä edelleen leipajonossa.
En minä varoista tiedä. Tuollainen oli silloin autoliikkeessä mikä tarttui mukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kelpaa nyt kun hallitus alentanut bensan hinnan kohtuulukemiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä varoista tiedä. Tuollainen oli silloin autoliikkeessä mikä tarttui mukaan.
Varastit siis auton? Oletko persu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kelpaa nyt kun hallitus alentanut bensan hinnan kohtuulukemiin.
Aina bensa on ollut halpaa ja on edelleen. Pummeille se on kallista, kuten kaikki muukin.
Anonyymi kirjoitti:
Kylä käyp katteeks...🤢
- Anonyymi
Tuttu ilmiö jo 90-luvun laman aikaan. Jengit "taisteli" keskiluokkaisen elämäntavan eteen, vaikkei ollut yhtään rahaa. Hieno auto ja omistusasunto oli pakko olla.
No, Bemari parkkiin korttelin päähän, ja siitä jalan Pelastusarmeijan ruokakassille.- Anonyymi
Uho uho uho uutuus
- Anonyymi
Arvot hukassa.
- Anonyymi
Olitko Q8 lla liikkeellä.Hyvä että jätit vähän kauemmaksi jos vaikka syttyy palamaan.
- Anonyymi
Perus bensa S4 farmari.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perus bensa S4 farmari.
No 4 sen vielä joku autokauppias huolii vaihtoon 8 ei kelpaa edes merkkiliikkeeseen.
- Anonyymi
Kun noihin saataisiin vielä alkoholitarjoilu, esim. kolme annosta per asiakas. Ja läksiäiseksi tupakka-aski.
- Anonyymi
Teillehän se on tarkoitettu, joilla ei rahat riitä. Ymmärrän häpeilyn, mutta rohkeasti mukaan vain jatkossakin.
Ehkä elämä muuttuisi helpommaksi, jos niitä kulisseja ei enää olisi niin tärkeää ylläpitää. - Anonyymi
Turhia spektaakkeleja. Nuo pitäsi kieltää, kuten kerjääminen ylipäätään.
- Anonyymi
Aloittaja on fiksu mies
- Anonyymi
Olipas kova rikos. Mitäs me sulle nyt tehtäis?
- Anonyymi
Se pitää ampua, jos on suomalainen. Ulkomaalaistaustaisia suomalaisten käytös voi häiritä.
t. vihervasuri
- Anonyymi
Toyotalla olit etkä Audilla.Audi ihminen ylenkatsoo hernekeittoa.
- Anonyymi
Tuo auton pitäminen miehuudenjatkeena on niin urpoa. Minä ajan 1980 vuosikymmenen mallisella Tunturi retkipyörällä, ja tunnen itseni tosi viriiliksi. Rahaa on ja hyvin pyyhkii vaikka ei sitä muille tarvitse todistella. Saatanpa jopa napata kadulle heitetyn kaljatölkin ja viedä sen roskiin tai kauppaan, vaikka ei ole rahasta kiinni. Usein annan ne kaupan pullokoneella edessäni olevalle henkilölle kun en viitsi odottaa. Katson tekeväni näin hyvää työtä, oman osuuteni ympäristön siisteyden eteen. Soisin muidenkin tekevän valittamisen sijaan.
- Anonyymi
Kun on auto, niin ehtii ajoissa eikä tarvitse kiirehtiä. Voi vaikka vartoilla pullomaatin vieressä huvikseen muutaman minuutin, koska niin paljon nopeammin auto kuljettaa kuin polkupyörä.
- Anonyymi
Minulla Skoda Fabia hinta oli 7300e, 70 000 km ajettu.Nyt 280 000 ajettu. Arvo pudonnut 5000 tuhannella. On se vaan tyhmää maksaa liikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla Skoda Fabia hinta oli 7300e, 70 000 km ajettu.Nyt 280 000 ajettu. Arvo pudonnut 5000 tuhannella. On se vaan tyhmää maksaa liikaa.
On äärimmäisen noloa ajella itäblokkilaisella autolla. Ei tulisi kuuloonkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On äärimmäisen noloa ajella itäblokkilaisella autolla. Ei tulisi kuuloonkaan.
Niin mutta rahaa säästyy, että voi lainailla Audimiehille bensarahaa.
- Anonyymi
Hai, ajoin Orvokin kanssa valkoisella Mersulla sossutoimiston eteen, Auto on Valten ja Huldan nimissä. Ovat jo eläkkeellä. Sossusta ei tipu louvoa, jos on liian hyvä auto. Siksi vain nämä käytännön järestelyt.
t, Tino Kiva kun maistui.😇👍
- Anonyymi
Hurstin apu on köyhille tarkoitettu. Siihen pitää laskea mukaan myös järjen köyhyys.
- Anonyymi
Audi on vuosimallia 1975 ja pysyy kasassa ilmastointiteipillä.
- Anonyymi
Tuon ikäiset on merkiltään vielä Auto Union.
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/83/Auto_Union.svg
- Anonyymi
Hienoa että säästit rahaa.
Jatka samaan malliin niin ehkä tulevaisuudessa voit tosiaan ostaa itsellesi paremman auton. - Anonyymi
Valehtelet. Helsingin slummin keskustassa ei saa ajaa autolla, eikä varsinkaan pysäköidä
- Anonyymi
Autosi on näköjään myynnissä;
https://www.nettiauto.com/audi/a4/15438985 - Anonyymi
Audi, tuo keskenkasvuisten kinneri.
- Anonyymi
Sinun Audiko se vei siellä pysäköintitilaa, kun kuljettajani etsi Mercedes-Maybach S 680 autolleni sopivaa paikkaa?
Oli sitten pakko kiilata jonon kärkeen autolla joidenkin onnettomien varpaiden yli. Soppa oli aika keskinkertaista. - AnonyymiUUSI
Minkä vuoksi maksutonta ruokaa ei ole tarjolla joka päivä? Ihmisen pitää syödä vähintään kaksi kertaa viikossa jotain, tai muutoin menee verensokerit liian alas ja alkaa huippaamaan ja muuttuu toimintakyvyttömäksi.
- AnonyymiUUSI
Onko sulla taas tuollainen pahanolon päivä?
Josko menisit huomenna päivystykseen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju524367S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam1114189Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu424100Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko673953- 853374
Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta673269IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan1523241Kun aika on oikea niin
Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �171592- 451531
Jos sulla ei olis ollut tunteita
Tuskin olisit reagoinut niin voimakkaasti, mies? Vai oliko vetäytymiseen jokin muu syy kuin luulit ettei mua kiinnosta?1291140