Vastenmielistä,

Anonyymi-ap

rasistista ym. kamalaa on joidenkin bersujen mielipiteet alkuperäiskansastamme Saamelaisista. Nyt on menossa tämä 612 kulkue ja muutenkin äärioikeisto on voimissaan. Pyörittävät Kokoomusta, RKP:tä ja "kristillisiä" mielin määrin. On aikoihin eletty. Pitääkö saamensukuisten olla taas huolissaan.

36

282

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Persuilla jotka ovat synnynnäisesti pahasti saamapuolelle jäänyt mutaatio, on kaikki heistä poikkeava ja kehittyneempi kansanosa uhka koska heillä ei ole kykyä arvioida erilaisuutta. Kaikki vieras pelottaa heitä ja saa aikaan kauhua ja vastustusta.

• Ja nää "joidenkin bersujen rasistiset mielipiteet saamelaisista" oli mitä? Esimerkkejä. Mikä on motiivisi siirtyä tästä aiheesta 612-kulkueeseen? Yhteys saamelaisiin? Eli mihin aikoihin eletty? Kenties vasemmistovinoutuneissa sfääreissä koettuun vihantäyteiseen elämään? Annamunkaikkikestää.....

☝️🙄

• Anonyymi

Äärioikeistolaisessa mielenkuvassasi et tajua, että on muutakin elämää, kuin poliittinen heimosi. Meitä on myös etnisiä heimoja. Älä polta itseäsi siellä soihtukulkueessa. Näin se hologaustikin alkoi. Näitä mielipiteitä laukovat bersut...heimosi tunnet. Oletko suorittanut varusmiespalveluksesi?

• Anonyymi kirjoitti:

Äärioikeistolaisessa mielenkuvassasi et tajua, että on muutakin elämää, kuin poliittinen heimosi. Meitä on myös etnisiä heimoja. Älä polta itseäsi siellä soihtukulkueessa. Näin se hologaustikin alkoi. Näitä mielipiteitä laukovat bersut...heimosi tunnet. Oletko suorittanut varusmiespalveluksesi?

Kiitos kauniista vihamielisistä valheistasi. Projisoit kuitenkin omaa äärimieIistä mielenkuvaasi minuun, sillä et voi mitenkään tietää, mikä on minun mielenkuvani. Nimität projisointiasi "äärioikeistolaiseksi" vain siksi, että vaistomaisesti huijaat itseäsi luomalla viholliskuvan, ulkopuolisen syyllisen. Normaalisti tämän pitäisi herättää edes jollain tasolla hahmotuksen, ettet ihan täysiIIä peIaa, josta taas loogisena jatkumona pitäisi herätä kysymys, että miten tähän on oikein tultu, jonka taas pitäisi johtaa tuntemukseen, että eihän tää nyt näin voi jatkua, joka etenee elämäntaparemonttiin, sekä sopeutumiseen yhteiskuntaan ja sen haasteisiin. Normaalien ihmisten tavoin. Mutta sitä kehitystä ei koskaan tapahdu, koska geneettisesti ja äIyIIisesti kehityskelvottomana olet tuomittu potkimaan itseäsi genitaaIeiIIe, jota vahvistaa dogmaattiset ideoIogiset opit, jotka koet elämänvakioiksi, joiden mukaan itseaiheutetun genitaaIiaIueen kivun syyllisenä on koettava "äärioikeistolaisuus", tai "mutkunpersu", tai mikä tahansa, minkä koet aiheuttavan sinulle uhkaa.

Tämän kaiken tragikoomisuus nivoutuu siihen, että tappelet itseäsi vastaan, ollen itse itsesi pahin vihoIIinen. Sinun pitäisi ymmärtää, että minä olen vain tekstiä ruudulla ja minusta rakentamasi projektio on sinun itsesi käsialaa, jonka rakennusaineena on vain ja ainoastaan omassa mielessäsi vellovat asiat ja ilmiöt, sekä mieIentiIat.

Yritä kuitenkin jotenkin eheytyä. Mene vaikka töihin. Terv. reservin kersantti, PsPionK.

☝️😏

• Anonyymi
        Mr.Perfect kirjoitti:

Kiitos kauniista vihamielisistä valheistasi. Projisoit kuitenkin omaa äärimieIistä mielenkuvaasi minuun, sillä et voi mitenkään tietää, mikä on minun mielenkuvani. Nimität projisointiasi "äärioikeistolaiseksi" vain siksi, että vaistomaisesti huijaat itseäsi luomalla viholliskuvan, ulkopuolisen syyllisen. Normaalisti tämän pitäisi herättää edes jollain tasolla hahmotuksen, ettet ihan täysiIIä peIaa, josta taas loogisena jatkumona pitäisi herätä kysymys, että miten tähän on oikein tultu, jonka taas pitäisi johtaa tuntemukseen, että eihän tää nyt näin voi jatkua, joka etenee elämäntaparemonttiin, sekä sopeutumiseen yhteiskuntaan ja sen haasteisiin. Normaalien ihmisten tavoin. Mutta sitä kehitystä ei koskaan tapahdu, koska geneettisesti ja äIyIIisesti kehityskelvottomana olet tuomittu potkimaan itseäsi genitaaIeiIIe, jota vahvistaa dogmaattiset ideoIogiset opit, jotka koet elämänvakioiksi, joiden mukaan itseaiheutetun genitaaIiaIueen kivun syyllisenä on koettava "äärioikeistolaisuus", tai "mutkunpersu", tai mikä tahansa, minkä koet aiheuttavan sinulle uhkaa.

Tämän kaiken tragikoomisuus nivoutuu siihen, että tappelet itseäsi vastaan, ollen itse itsesi pahin vihoIIinen. Sinun pitäisi ymmärtää, että minä olen vain tekstiä ruudulla ja minusta rakentamasi projektio on sinun itsesi käsialaa, jonka rakennusaineena on vain ja ainoastaan omassa mielessäsi vellovat asiat ja ilmiöt, sekä mieIentiIat.

Yritä kuitenkin jotenkin eheytyä. Mene vaikka töihin. Terv. reservin kersantti, PsPionK.

☝️😏

Harvoin, jos koskaan näen noin paljon ristiriitasta tekstiä, jossa ei oikeastaan sanota mitään. Jää vain viha?

• Anonyymi kirjoitti:

Harvoin, jos koskaan näen noin paljon ristiriitasta tekstiä, jossa ei oikeastaan sanota mitään. Jää vain viha?

LahkouskoIIisena dogmaattiset oppisi tulee aina ensin, jonka vuoksi on odotettuakin, että vastauksesi vahvistaa näkemykseni.

☝️😉

• Anonyymi
        Mr.Perfect kirjoitti:

LahkouskoIIisena dogmaattiset oppisi tulee aina ensin, jonka vuoksi on odotettuakin, että vastauksesi vahvistaa näkemykseni.

☝️😉

Noin projisoivan kirjoituksen kirjoitti itse poliittinen lahkouskovainen.

Kumpi lähti ensin, tukka vaiko järki?

• Anonyymi

Persut ovat rasisteja.612 natsikulkue löntsii poliisin suojissa.Ei ole salaisuus,että persuilla on yhteyksiä äärioikeistoon ja nyt natseja hyysätään.

• Anonyymi

Tämä bersbentti käyttäytyy, kuin pieni lapsi? Sotkee käsitteet suutuspäissään nurinpäin, - niskoin. Kyllä se siitä...isi puhaltaa popin pois.😂

• Anonyymi

Älä itke ruma nistipunikki.
        Säästyit paljosta siellä piilossasi kusipunttina.

• Anonyymi

Aloittaja larppaa hiekkamiestä

• Anonyymi

Hiekkamiestä 'nahkakepillä' takaapäin, kunnes kuuluu YAZI!!

☝️😬

• Anonyymi

Kovin korkealla ei ole mielipiteet osalla Saamelaisistakaan suomalaisista. Joten puhutaan asioista niiden oikeilla nimillä. Kyllä sen verran pitää kestää.

• Tämäkin aIoitus on oiva esimerkki vasemmistoIaisesta älyIIisestä ja geneettisestä vajavaisuudesta, sekä sen tautisista seurauksista. Vaikka täIIaisessa häiriökäyttäytymisessä on ongelmansa, siinä on kuitenkin yksi positiivinenkin puoli; nimittäin omia mieIentiIojaan kuvitteellisiin "ulkoisiin uhkiin" projisoivat aIemman tason kädeIIiset itse Ieimaavat itsensä, tekevät itsensä tunnistettavaksi, sen sijaan, että se olisi kansakunnan sekaan piiloutuva niIjakas epämääräinen ja tuntematon häiriötekijä. Näin voimme tarkasti kohdistaa häiriökäytöstä ehkäisevät toimet oikeaan kohteeseen sivistyksellisyyttä ja moraalia puolustaessamme.

☝️🙂

• Anonyymi

Tautinen ja voimaton vinkuheinä, taidat 'tulla' äitiisi, jos tiedät mitä tarkoitan?

☝️😁

• Anonyymi

Taito tuoki. Kirjottaa paljon ja sanoa .....ei mitään järkevää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taito tuoki. Kirjottaa paljon ja sanoa .....ei mitään järkevää.

Kirjoittaja ei ole vastuussa lukijan ymmärryksestä.

• Anonyymi kirjoitti:

Tautinen ja voimaton vinkuheinä, taidat 'tulla' äitiisi, jos tiedät mitä tarkoitan?

☝️😁

Ajatusmaailmasi on oksettava. Kiitos, että teet itsesi tunnistettavaksi.

• Anonyymi

"Tämäkin aIoitus on oiva esimerkki vasemmistoIaisesta älyIIisestä ja geneettisestä vajavaisuudesta, sekä sen tautisista seurauksista."

Kommenttisi suorastaan pursuaa eugeniikkaa. Heil Hitler?!?! Heil Rosenberg?!?! Aktion T4 & Endlösung?!?!

"Väkivalta on nykyään aliarvostettu ongelmanratkaisukeino."

-Jussi Halla-aho-

Kumpi sinulta lähti ensin, tukka vaiko järki???

• Anonyymi kirjoitti:

"Tämäkin aIoitus on oiva esimerkki vasemmistoIaisesta älyIIisestä ja geneettisestä vajavaisuudesta, sekä sen tautisista seurauksista."

Kommenttisi suorastaan pursuaa eugeniikkaa. Heil Hitler?!?! Heil Rosenberg?!?! Aktion T4 & Endlösung?!?!

"Väkivalta on nykyään aliarvostettu ongelmanratkaisukeino."

-Jussi Halla-aho-

Kumpi sinulta lähti ensin, tukka vaiko järki???

Voi sinua pientä hampaatonta öykkäriä kun olet eksyksissä kuin pieni Iapsi. Kommentissani ei ole mitään eugeniikkaan liittyvää, koska se ei pyri jalostamaan ihmistä, eikä yleensäkään vaikuttamaan millään lailla ihmisen perimään. Kommenttini vain kuvaa iskevästi ja provosoivasti pimeän vasemman laidan käytöstä.

Olet siinäkin hyvä esimerkki, miten mm. olkiukkoilu ja kehäpäättely perversioituu käsittämättömäksi ja turhaksi möykkäämiseksi, jossa ei ole päätä, eikä häntää, jonka ainoa motiivi on yrittää kiukuspäissään Iyödä takaisin. Ja koska loukkaannut noin verisesti kommentistani, se kertoo sen, että häpeäksesi löysit siitä itsesi. Se todistaa sen, että olin taas oikeassa. Vaikka kuinka yrität saada minut syylliseksi johonkin, koska ilkesin tuoda julki jotain, mikä tuntuu ilkeänä kipuna genitaaIiaIueiIIasi, ei se kuitenkaan ole minun vikani, että sinäkin olet sitä mitä olet itse päättänyt olla. Voithan myös yrittää kehittyäkin. Se on valinta, johon sinulla on oikeus ja joka sinulla on myös oikeus sivuuttaa. Mutta tyhmäähän sen sivuuttaminen on, koska se voi aiheuttaa kipua em. alueilla. Yritä kuitenkin se hahmottaa, että syyllinen siihen mitä olet, olet sinä itse. En minä, eikä kukaan muukaan.

☝️😉

• Anonyymi

saamelaisten DNA rekisteri ??? missä !!!

• Anonyymi

Kuulostaa aika "mengeleltä". Juuriko bersut haluavat ihmisten DNA:t rekistereihin? Herratunaika!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa aika "mengeleltä". Juuriko bersut haluavat ihmisten DNA:t rekistereihin? Herratunaika!

Ajatusmaailmasi on oksettava. Kiitos, että teet itsesi tunnistettavaksi.

• Anonyymi

Persuilla sama kanta saamelaisiin kuin Trumpilla on Somalialaisiin, mutta en kerro mikä.

• Anonyymi

Voisit nyt ainakin hiukan valaista, millainen se "kanta" sitten on, kun ei ainakaan julkisuuteen ole saatettu mitään kielteistä kantaa.

• Anonyymi

Rasistit on aina ongelma.En nyt viitsi sanoa mikä olisi ratkaisu.Hallitus on laitaoikeistoa joten jääköön sanomatta.

• Anonyymi

Ratkaisu olisi siinä, että esim seuraava demarihallitus toteuttaisi samanlaista mamupoltiikkaa kuin tanskan demarit pääministeripuolueena. Joka on tiukempaa kuin persujen Suomessa.

Oliko muita kysymyksiä rasistikorttia heiluttava persuja mamuilun suhteen liian maltillisina vainoava sinimustia fanittava kaappiaatu?

• Anonyymi

Venakkodemarilla luistaa kytkin.

• Anonyymi

Persujen pöljöilyt nyt tiedetään. Mutta, mikä on saamelaisten yleinen ajattelutapa? Äärioikeistolainen vai äärivasemmistolainen? Se tiedetään, etteivät saamelaiset halua ketään "mailleen" (kuten persut), eivätkä he ole internationaaleja (kommareita). Mitä saamelaiset siis ovat?

• Anonyymi

Demarithan eivät ole Suomensukuisia, cccp liippaa lähempää.

• Anonyymi

Naamojen perusteella jokaiseen puolueeseen on CCCP:läisiä tunkeutunut. Uralin takaa tulleet naamat ainakin kertovat että ovat ei-suomensukuisia

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      63
      1281
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      11
      900
    3. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      75
      825
    4. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      87
      712
    5. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      644
    6. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      43
      613
    7. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      46
      574
    8. Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia

https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot
      Maailman menoa
      121
      536
    9. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      36
      534
    10. Hurmasit sitten minut

kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.
      Ikävä
      43
      523
    Aihe