https://www.suomenuutiset.fi/sisaministeri-mari-rantanen-suomi-on-meidan-maamme-ja-tata-maata-me-haluamme-puolustaa/
Sisäministeri Mari Rantanen (ps) piti hyvän- ja isänmaallisen itsenäisyyspäivän puheen.
Sisäministeri Mari Rantanen (ps): Suomi on meidän maamme ja tätä maata haluamme puolustaa.
17
95
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ei ihme ettei ole keskutelua, kun viestit poistetaan.
- AnonyymiUUSI
Kun muistutin Antti Lindtmanin natsimenneisyydes
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kun muistutin Antti Lindtmanin natsimenneisyydes
Google AI saa tukea Suomen veronmaksajilta, sähköveron muodossa, järkeä? Kone kertoo harjoittavansa oikeistolaista sensuuria. Hyväksymmekö diktatuurien, kuten USA, harjoittaman sensuurin, vapaassa länsimaisessa maailmassa.
Samaa sarjaa edustaa Suomen hallitus, onhan vapaa maailma äärioikeiston kannalta huono asia. Samoin kun tämän "maailman natsimenoa" kannalta. Kunnia-arjalaiset eivät luovu saavutetuista eduista ja niitä on saatava lisää, niitä on saatava aina lisää.
- AnonyymiUUSI
Ketkä "me"? Ei syntyvä maata valitse.
- AnonyymiUUSI
Mutta me emme halua Rantasen Suomea! Emme puolusta sitä Suomea!
Rantanen edustaa vain 14% suomalaisia ja se emme ole ME!
Rantanen kuten koko Persu vihaa suomalaisia! Miten joku 14% vähemmistö voi olla vihaamassa noin 60% suomalaisia?
Kumpi meistä on suomalainen? Minä olen suomalainen, mutta en halua Suomeen mitään siitä mitä Rantanen!!!- AnonyymiUUSI
Äläpä huuda vassari, korviin sattuu. Jos haluat että joku muu puolustaa sua niin mä voin puolustaa. Mutta älä tule samaan korsuun mun kanssa. Voi tulla nenä kipeeks.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Äläpä huuda vassari, korviin sattuu. Jos haluat että joku muu puolustaa sua niin mä voin puolustaa. Mutta älä tule samaan korsuun mun kanssa. Voi tulla nenä kipeeks.
Maemamem
Kuuleeko usein huutoäänjöä joita ME muut emme ME kuule HEh - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No voi voi.
- AnonyymiUUSI
Eduskuntavaalit 2027. Oikeistosyöpä tuhoaa Suomea vielä 1.5 vuotta. Toivottavasti sen jälkeen Suomalaiset ovat tullee järkiinsä, ja potkaisevat persu-kokoomuksen, pellolle Suomesta.
- AnonyymiUUSI
Tuo 14 % on propagandaa ja valinta harha (selection bias), siinä on jätetty huomiotta äänestämättömät 40 %, todellinen ja tieteellinen luku on 0.6 x 14 % eli 8 %, vai oliko senkin ali. 92 % EI äänestänyt persuja.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lääkkeet! Nyt ei nimittäin olla korsussa, eikä laisinkaan vuodessa 1939 - 1944.
- AnonyymiUUSI
Vuotavalla raja aidalla.
- AnonyymiUUSI
Ylen näkökulma pressan haastattelussa oli kuitenkin Ukraina, Ukraina, Ukraina.
Eli Ukraina ensin, ja viihdetaiteilijat heti seuraavaksi arvostusjonossa. Arvot on kohdallaan. Vaan mitä muuta voisi odottaa juhlilta jotka järjestetään maamme yhden surkeimman hallituksen vahtivuorolla. - AnonyymiUUSI
Suomi on Maahanmuuttajien ja kantisten maa tasapuolisesti. Kaikkien suomen kansalaisten <3
- AnonyymiUUSI
Niin on hyvä.
- AnonyymiUUSI
Ja myös mielikuvitusrotu arjalaisten.
- AnonyymiUUSI
Nyt otti taas vassareita pattiin.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 437407
Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka543683Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu473546- 623308
- 512994
Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää
Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/522950Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod342799Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint302474IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!
"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk1931861- 471541