Sisäministeri Mari Rantanen (ps): Suomi on meidän maamme ja tätä maata haluamme puolustaa.

Anonyymi-ap

17

95

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Ei ihme ettei ole keskutelua, kun viestit poistetaan.

• Anonyymi
        UUSI

Kun muistutin Antti Lindtmanin natsimenneisyydes

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kun muistutin Antti Lindtmanin natsimenneisyydes

Google AI saa tukea Suomen veronmaksajilta, sähköveron muodossa, järkeä? Kone kertoo harjoittavansa oikeistolaista sensuuria. Hyväksymmekö diktatuurien, kuten USA, harjoittaman sensuurin, vapaassa länsimaisessa maailmassa.

Samaa sarjaa edustaa Suomen hallitus, onhan vapaa maailma äärioikeiston kannalta huono asia. Samoin kun tämän "maailman natsimenoa" kannalta. Kunnia-arjalaiset eivät luovu saavutetuista eduista ja niitä on saatava lisää, niitä on saatava aina lisää.

• Anonyymi
      UUSI

Ketkä "me"? Ei syntyvä maata valitse.

• Anonyymi
      UUSI

Mutta me emme halua Rantasen Suomea! Emme puolusta sitä Suomea!

Rantanen edustaa vain 14% suomalaisia ja se emme ole ME!

Rantanen kuten koko Persu vihaa suomalaisia! Miten joku 14% vähemmistö voi olla vihaamassa noin 60% suomalaisia?

Kumpi meistä on suomalainen? Minä olen suomalainen, mutta en halua Suomeen mitään siitä mitä Rantanen!!!

• Anonyymi
        UUSI

Äläpä huuda vassari, korviin sattuu. Jos haluat että joku muu puolustaa sua niin mä voin puolustaa. Mutta älä tule samaan korsuun mun kanssa. Voi tulla nenä kipeeks.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Äläpä huuda vassari, korviin sattuu. Jos haluat että joku muu puolustaa sua niin mä voin puolustaa. Mutta älä tule samaan korsuun mun kanssa. Voi tulla nenä kipeeks.

Maemamem
        Kuuleeko usein huutoäänjöä joita ME muut emme ME kuule HEh

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No voi voi.

• Anonyymi
        UUSI

Eduskuntavaalit 2027. Oikeistosyöpä tuhoaa Suomea vielä 1.5 vuotta. Toivottavasti sen jälkeen Suomalaiset ovat tullee järkiinsä, ja potkaisevat persu-kokoomuksen, pellolle Suomesta.

• Anonyymi
        UUSI

Tuo 14 % on propagandaa ja valinta harha (selection bias), siinä on jätetty huomiotta äänestämättömät 40 %, todellinen ja tieteellinen luku on 0.6 x 14 % eli 8 %, vai oliko senkin ali. 92 % EI äänestänyt persuja.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Lääkkeet! Nyt ei nimittäin olla korsussa, eikä laisinkaan vuodessa 1939 - 1944.

• Anonyymi
      UUSI

Vuotavalla raja aidalla.

• Anonyymi
      UUSI

Ylen näkökulma pressan haastattelussa oli kuitenkin Ukraina, Ukraina, Ukraina.
      Eli Ukraina ensin, ja viihdetaiteilijat heti seuraavaksi arvostusjonossa. Arvot on kohdallaan. Vaan mitä muuta voisi odottaa juhlilta jotka järjestetään maamme yhden surkeimman hallituksen vahtivuorolla.

• Anonyymi
      UUSI

Suomi on Maahanmuuttajien ja kantisten maa tasapuolisesti. Kaikkien suomen kansalaisten <3

• Anonyymi
        UUSI

Niin on hyvä.

• Anonyymi
        UUSI

Ja myös mielikuvitusrotu arjalaisten.

• Anonyymi
      UUSI

Nyt otti taas vassareita pattiin.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaamasi miehen nimi?

Ja maakunta tai kaupunki?
      Ikävä
      43
      7407
    2. Oletko keskustellut kaivatustasi muiden

Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka
      Ikävä
      54
      3683
    3. Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi

Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu
      Maailman menoa
      47
      3546
    4. Millaista läheisyyttä

Toivoisit ikävästi kohteesi kanssa?
      Ikävä
      62
      3308
    5. 51
      2994
    6. Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää

Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/
      Savonlinna
      52
      2950
    7. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      34
      2799
    8. Antifasismi - mitä se on?

Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint
      Maailman menoa
      30
      2474
    9. IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!

"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk
      Maailman menoa
      193
      1861
    10. Heräsin taas ikävään

Ja aivan valtavaan haluun. Tahdon sinua R. ❤️
      Ikävä
      47
      1541
    Aihe