😍
Mitä antaisit rakkaallesi joululahjaksi?
24
260
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
TEKOHAMPAAT
- AnonyymiUUSI
😄😄😄😄😄😄
- AnonyymiUUSI
Paketissa. Käytetyt😂😂😂 kirpputorilta
- AnonyymiUUSI
Hellyyttä, haleja ja pusuja.
- AnonyymiUUSI
parasta olisi 💖🤗
- AnonyymiUUSI
Pillua
- AnonyymiUUSI
Tai pullaa
- AnonyymiUUSI
Kielisuudelman
- AnonyymiUUSI
En mitään.
- AnonyymiUUSI
Haleja ja hellyyttä
- AnonyymiUUSI
Rusetti skaikulin päähän.. kova paketti. 🎁
- AnonyymiUUSI
Huijausta, kova mistä tulee pehmeä 😡
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Huijausta, kova mistä tulee pehmeä 😡
Olet oikeassa, mutta myöhemmin uudelleen paketoitavissa. 😆
- AnonyymiUUSI
Haulikko
- AnonyymiUUSI
Mulle kiitos... Olis käyttöä 😆
- AnonyymiUUSI
Laatikko sandelssia
- AnonyymiUUSI
Pipon. Halin. Suukon. Tunnistaisin tunteeni.
- AnonyymiUUSI
Varmaan tunnistaminenkin olisi hyvä. 😄 Sitten tunnustaisin. 🤭
- AnonyymiUUSI
Jos mahdollisuus, ja rohkeus riittäisi, kertoisin rakkauteni suoraan.
- AnonyymiUUSI
Olen tämän joulun ensimmäisen lahjan jo antanut. Annoin se naiselle, jota arvostan suuresti. Lahjan tarkoitus oli lämmittää hänen mieltä, sain aistimuksen hänestä, että tarvitsi jotain omaa mieltään kohottamaan? Toivottavasti onnistuin tällä teolla? Sain itse antamisen iloa ja hyvää mieltä 💝🎅
- AnonyymiUUSI
kauneusleikkaukseen lahjagortin
- AnonyymiUUSI
Pari pussillista siemeniä
- AnonyymiUUSI
Jotain itse tehtyä ja jotain yhteistä erityistä tekemistä tulevana vuonna, jota sitten odottaa. Teatteri- tai konserttiliput, viininmaisteluillan (jos hän juo alkoholia, en tiedä juoko) tai paikan meille molemmille jollekin lyhytkurssille tms.
- AnonyymiUUSI
Pidän Valko Punaisesta mm naisesta
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 437407
Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka543683Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu473546- 623308
- 512994
Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää
Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/522950Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod342799Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint302474IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!
"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk1931861- 471541