Haluaisin antaa itseni käytettäväksi

Anonyymi-ap

Täällä 36v sporttinen nainen kuvittelee ja kiihottuukin kun ajattelen miltä tuntuisi kun joku mielellään harteikas mies saisi käyttää minua miten haluaa. Olisin sopinut että tulee tiettyyn aikaan ja odotan kotona. Heti kun avaan oven, hän saa käyttää minua miten vain tyydyttääkseen itsensä ja nauttiakseen minusta. Kertoisiko joku alle mitä haluaisitte tehdä? Kaikki muu käy mutta anaalista en tykkää. Olen avioliitossa mutta ikävä kyllä jo laimeassa, mieheni ei osaa eikä halua toivettani toteuttaa. Hyvä jos saa seksiä. Kohta toteutan sen sitten jonkun muun kanssa ikävä kyllä.

33

541

3Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kiitos. Kiinnostaa kyllä, mutta pitäisi tietää missäpäin tapaaminen olisi mahdollinen?
      T. Mies

• Anonyymi
        UUSI

Niuvanniemen suljetulla tietenkin

• Anonyymi

Olisi kiva kahden kesken jutella miten voisit olla hyödyksi.
      Harteikas 33

• Anonyymi
        UUSI

Työnnät löylykauhan perseeseen poikittain

• Anonyymi

Asun Pirkanmaan alueella. Kiva että vapaaehtoisia löytyy. Kertoisitteko ensi minun mieliksi mitä tekisitte niin pääsen tunnelmaan 😊 Jos kierrokset nousee niin saatte sitten ajaa vaikka heti moikkaan 😉 mies matkoilla

• Anonyymi
        UUSI

Ei saatana näitä rämesikoja 🤣😅

• Anonyymi

Ensimmäinen kirjoittaja: kun ovi aukeaisi pitäisi ensimmäiseksi tutustua, sanomatta mitään, antautua syvään, kiihkeään suudelmaan. Antaa kielien tutkia toisiaan. Kädet ajautiuisi väistämättä pakanoille, vetäisin sinut tiukasti kiinni itseeni. Ei menisi kauaa kun tuntisit etumuksissani kyrpäni kovettuvan.
      Ovi kiinni irtoamatta toistamme. Ottaisin tukevan otteen hiuksistasi ja taittaisin pääsi taaksepäin. Siirtyisin kaulasi kimppuun. Pitkiä nuolaisuja, alhaalta ylös, kielen kärjellä. Imemistä ja kevyttä puremista.
      Kävisikö tämmöinen alku?
      Jos, niin kerro ja voin jatkaa.
      M1

• Anonyymi
        UUSI

Ilman muuta käy. Jatka vaan... Toivon kielen pyörivän muuallakin

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Seuraavaksi paiskaisin sinut maahan ja istuisin kasvojesi päälle. Sitten joutuisit nuolemaan ryppyreikääni, kunnes ripuloisin suuhusi. Haluaisitko tietää mitä sen jälkeen tapahtuu?
        M1

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minne voin kirjoitella yksityiskohtaisesti jatkaa?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voi vittu näitä idiootteja ap on selvä kuppanen vanha ukko

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Äidinkielen opellesi.

• Anonyymi
        UUSI

Olen ton tekstin oikea kirjoittaa. Oisko mahdollista jatkaa jotenkin muuten? Esim. Kik tai sähköpostitse. Häiriköt on todella ärsyttäviä.
        Kirjoittaisin mielelläni sun kanssa.
        Alkuperäinen M1

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olen ton tekstin oikea kirjoittaa. Oisko mahdollista jatkaa jotenkin muuten? Esim. Kik tai sähköpostitse. Häiriköt on todella ärsyttäviä.
        Alkuperäinen M1

Jatketaan muuten ja yksityisesti myöhemmin. Haluan antaa täällä kaikille mahdollisuuden. Ja olen ihan oikeasti hyvässä kunnossa, en ole lihava. Ärsyttää että ihmiset käyttää aikaa kun kirjottaa tänne tyhmiä kommmenttejaan, ovat kateellisia kun heille ei taida ovet aueta yhdellekään naiselle.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jatketaan muuten ja yksityisesti myöhemmin. Haluan antaa täällä kaikille mahdollisuuden. Ja olen ihan oikeasti hyvässä kunnossa, en ole lihava. Ärsyttää että ihmiset käyttää aikaa kun kirjottaa tänne tyhmiä kommmenttejaan, ovat kateellisia kun heille ei taida ovet aueta yhdellekään naiselle.

No sepä juuri kun täällä EI OLE muita kuin sunkaltaisia aivottomia luusereita kirjoittelemassa kaikenlaisia säälittävän paskamaisia fantasioitaan tänne kun Ei muutakaan elämää ole.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Alkuperäinen M1

Juu, laita mulle sähköpostia [email protected]

t. Ketjun aloittaja

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, laita mulle sähköpostia [email protected]

t. Ketjun aloittaja

Juujuu ja lehmäthän lentää 🤡👽👻

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro kun haluat jatkaa juttua toisella alustalla.
        Toivottavasti löydät täältä myös muita, jotka ovat tosissaan asialla.
        M1

• Anonyymi
      UUSI

Vedän oven perässäni kiinni ja lukkoon, saat hetken katsella minua varmistuaksesi että todellakin olen harteikas ja voimakas ja muutenkin katseenkestävä. Sen jälkeen otan taskustani huivin ja sidon silmäsi.

• Anonyymi
        UUSI

Buaahaa spede buaahaa

• Anonyymi
        UUSI

Sitten tungen porkkanan pyllyyni ja alan imemään tuttia.

• Anonyymi
      UUSI

Avauksessasi on järjetön ristiriita, joka sinun on aluksi korjattava. Saatan kelpuuttaa jos olet hoikka, BMI alle 20.

• Anonyymi
        UUSI

Olen hoikka ja kaikin puolin varmasti pantava 😉 ja teen kaiken mitä mies haluaa makkarissa, kaiken...

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olen hoikka ja kaikin puolin varmasti pantava 😉 ja teen kaiken mitä mies haluaa makkarissa, kaiken...

Muutat siis rajojasi peräkontin osalta?

Mitä tämä työkalu sanoo: https://www.calculator.net/bmi-calculator.html

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tässäpä olisi ketjun aloittajalle toinen mahdollinen toteutusehdotelma eli omani joka olisi seuraavanlainen;

Ennalta sovittuna ajankohtana olisit juuri viimeistelemässä suihkunkäyntiä ja kuulet ovikellon pimputuksen, puet hätäiseen ohuen kylpytakin ympärillesi ja kiiruhdat yllättyneenä kurkkaamaan ovisilmästä kuka mahtaa kesken suihkuttelun ja oman ajan häiritä sua.
        Kas kummaa kun ovisilmäkin peitetty niin on ihan pakkokin avata ovea että selviäisi kuka siellä.
        Samalla kun saatkin lukon auki ja oot avaamassa ovea tunnet kuinka ovea revitäänkin kokonaan auki käsistäsi ja sisään ryntää sellainen korsto ettei oo hetkeen nähty.
        Tunkeilija kääntää sut heti kasvot seinää vasten kädet rautoihin kiinni selkäsi taakse ja ennen kuin ovi on edes kunnolla kiinnipamahtanut tunnetkin kuinka tunkeilijan sormet jo pyörivät pillussasi.. toinen kätensä peittäen suutasi ettet saisi huudettua vaikka sattuisitkin alkuhämmästyksen jälkimainingeissa pystyäkin siihen..
        Kohta huomaatkin että eipä ole enää vain pelkät sormet tunkeutumasa sun jo hyvinkin märkään ja kuuman kosteaan pilluun, tunkeilijan ottaen myös kunnolla rinnoistasi kiinni ottaen ikään kuin tukea niistä työntöihinsä syvälle sisääsi..

Jatkanko?

Korsto

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tässäpä olisi ketjun aloittajalle toinen mahdollinen toteutusehdotelma eli omani joka olisi seuraavanlainen;

Ennalta sovittuna ajankohtana olisit juuri viimeistelemässä suihkunkäyntiä ja kuulet ovikellon pimputuksen, puet hätäiseen ohuen kylpytakin ympärillesi ja kiiruhdat yllättyneenä kurkkaamaan ovisilmästä kuka mahtaa kesken suihkuttelun ja oman ajan häiritä sua.
        Kas kummaa kun ovisilmäkin peitetty niin on ihan pakkokin avata ovea että selviäisi kuka siellä.
        Samalla kun saatkin lukon auki ja oot avaamassa ovea tunnet kuinka ovea revitäänkin kokonaan auki käsistäsi ja sisään ryntää sellainen korsto ettei oo hetkeen nähty.
        Tunkeilija kääntää sut heti kasvot seinää vasten kädet rautoihin kiinni selkäsi taakse ja ennen kuin ovi on edes kunnolla kiinnipamahtanut tunnetkin kuinka tunkeilijan sormet jo pyörivät pillussasi.. toinen kätensä peittäen suutasi ettet saisi huudettua vaikka sattuisitkin alkuhämmästyksen jälkimainingeissa pystyäkin siihen..
        Kohta huomaatkin että eipä ole enää vain pelkät sormet tunkeutumasa sun jo hyvinkin märkään ja kuuman kosteaan pilluun, tunkeilijan ottaen myös kunnolla rinnoistasi kiinni ottaen ikään kuin tukea niistä työntöihinsä syvälle sisääsi..

Jatkanko?

Korsto

Älä jatka. Tai siis voit jatkaa runkkaamista.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Älä jatka. Tai siis voit jatkaa runkkaamista.

Sultapahan ei kysytty yhtään mitään luuserirunkkari

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sultapahan ei kysytty yhtään mitään luuserirunkkari

Ja heti sinä luuserirunkkari vastasit…

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja heti sinä luuserirunkkari vastasit…

Niinhän sä näköjään vastasitkin :D

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän sä näköjään vastasitkin :D

Maltoit olla hetken runkkaamatta 🤭🤣

• Anonyymi
      UUSI

Toteutat mitä?
      Mitä miehesi ei osaa tehdä?
      Mitä seksi on. Suihinotto ja kolme asentoa : Päältä, alta ja takaa.

Mitään muuta se ei ole ja varmaan miehesi tuon osaa.

Mitään tyhmempää en tiedä ku mennä varatun naisen asunnolle yllätettäväksi ja tapettavax.

• Anonyymi
        UUSI

AP kertoi että kaipaa muutakin kuin seksiä (muutakin kuin genitaaliyhdyntä). Siis erotiikkaa, intiimileikkejä. Tämä antautumisen muoto "sä saat tehä mulle iha mitä sä haluut" on muuten niin yleinen, että olen jo vuosia ajatellut perustaa naisia varten "Ich Komme" -palvelun.

Naisen koti on tietenkin vaarallinen leikkipaikka muullakin tavalla, eikä siellä ole kaikkia tarvittavia leikkikaluja.

• UUSI

Aloittaja vihaa miestään niin paljon, että haluaa maximoida nöyryytyksen tekemällä sen aviovuoteessaan.

Haluaa kumminkin roikkua miehensä rahapussissa, joten ero ei tule kyseeseen.

Ei suostu myöskään opettelemaan masturboimaan seksivälineillä.

On katsottu M. Douglasin elokuva vaarallinen suhde ja fantasioidaan asennosta kun mies panee edestä seinää vasten. Se on todellisuudessa hyvin kömpelö ja raskas asento. Miehen peenis myös vääntyy tuossa asennossa kun se vagina on siellä häpyluun takana.. Näyttää hyvältä elokuvassa. Ei ole ollenkaan hyvä käytännössä oikeassa elämässä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaamasi miehen nimi?

Ja maakunta tai kaupunki?
      Ikävä
      52
      8294
    2. Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää

Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/
      Savonlinna
      149
      7557
    3. Oletko keskustellut kaivatustasi muiden

Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka
      Ikävä
      59
      3919
    4. Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi

Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu
      Maailman menoa
      95
      3913
    5. Millaista läheisyyttä

Toivoisit ikävästi kohteesi kanssa?
      Ikävä
      110
      3752
    6. 55
      3283
    7. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      75
      3259
    8. Antifasismi - mitä se on?

Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint
      Maailman menoa
      37
      2633
    9. IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!

"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk
      Maailman menoa
      241
      2609
    10. Heräsin taas ikävään

Ja aivan valtavaan haluun. Tahdon sinua R. ❤️
      Ikävä
      53
      1774
    Aihe