Tässä on vapaa, asiallinen, rehellinen, luotettava, rauhallinen setä.
Olen huomioon ottava, kiihkeä, huumorintajuinen, ystävällinen, mukava.
Minulla on harrastuksia ja osaan käyttäytyä hyvin.
Olen 171 cm pitkä ja painoa on 68 kiloa ja ikää on 49 vuotta
Onko Heinolassa neitoa jolla on karvanen pillu ja haluat alkaa harrastamaan seksiä mukavan sedän kaa
43
183
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Johonkin hukkui se sun aikaisempi ilmoitus mutta minua kiinnostaa tietää että oletko ajatellut vihdoinkin itsenäistyä kun olet jo melkein 50v ja asiasta muistuttaa tämä Itsenäisyyspäivä? Mielestäni sinun on jo vihdoin aika hankkia oma asunto sekä hankkiutua eroon edunvalvojastasi!
Lisäksi minua kiinnostaa tietää, laitetaanko näin joulukuussa sinun laitosaamupuuroosi manteli?
T. Pauliina 18v HeinolastaKato ku tajusin änkyttää jälleen kerran itestäs että sulla on edunvalvoja
- AnonyymiUUSI
Ukko49vuuotias49vuotias kirjoitti:
Kato ku tajusin änkyttää jälleen kerran itestäs että sulla on edunvalvoja
Hyvä! Tajusit siis itsestäsi että sinulla tosiaan on edunvalvoja!
Mutta et vieläkään tajunnut kertoa että onko Joulukuussa teidän laitosaamupuurossa manteli?
T. Pauliina
- AnonyymiUUSI
Minkälainen auto sinulla on?😍😍😍
Anni17- AnonyymiUUSI
Ja minkälainen kämppä?
- AnonyymiUUSI
Se on mun veljen Veskun entinen auto, pelataan sillä neppistä aina mun laitoskavereitten kaa Lasten liukumäen viereisellä hiekkalaatikolla.
T. Rane 49v ukko Heinolasta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja minkälainen kämppä?
Kämppä on laitossoluasunto jossa mä punkkaan mun varttihullun veljeni kaa.
Saunakin löytyy se on alakerran käytävällä kaikkien laitossetien yhteinen gayhöyrysauna.
T. Rane49v Heinolasta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kämppä on laitossoluasunto jossa mä punkkaan mun varttihullun veljeni kaa.
Saunakin löytyy se on alakerran käytävällä kaikkien laitossetien yhteinen gayhöyrysauna.
T. Rane49v HeinolastaAi sellanen homma.. noh pitäkää te ukot kivaa keskenänne. Taisin ymmärtää jotain väärin. Ei tällänen herkkupeppu-tyttö sua kiinnosta! Ei voi mitään!
Anni17 Anonyymi kirjoitti:
Ai sellanen homma.. noh pitäkää te ukot kivaa keskenänne. Taisin ymmärtää jotain väärin. Ei tällänen herkkupeppu-tyttö sua kiinnosta! Ei voi mitään!
Anni17Anni 17 vuotias
Etkö sä osaa lukea että mun ILMOTUKSISSA on sininen nimimerkki kuten tuossa seuranhaussa käy ilmi
Enkä mä asu missään laitoksessa
- AnonyymiUUSI
Mitä ihmettä sinä halvatun turvenuija taas olet täällä piipittämässä ja änkyttämässä itsestäsi vaikka aina toitotat kuinka tämä on homojen ja mielenvikaisten palsta.?!!
Kumpi siis olet? Jos minulta kysytään , olet selvästi kumpaakin sorttia!- AnonyymiUUSI
Niin ja minä olen Aukka Tinus Padasjoelta , unohdin sen kertoa!
T. Aukka Tinus Padasjoelta
- AnonyymiUUSI
Kuulin tänään Radio Novalta sen sun biisin! Jäi heti soimaan päähän! Tosi tarttuva biisi! Onnea Setä!
Aivan sama kerta mä en todellakaan asu missään laitoksessa enkä mä haise paskalle.
Se biisi ei todellakaan kerro minusta- AnonyymiUUSI
Aivan sama kerta mä en todellakaan asu missään laitoksessa enkä mä haise paskalle.
Se biisi ei todellakaan kerro minustaSoi myös hitmixillä ja Cityllä tänään aamupäivällä. Hieno kappale
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Soi myös hitmixillä ja Cityllä tänään aamupäivällä. Hieno kappale
Koko Suomi on ihastunut siihen biisiin! Se on ollut tällä viikolla radiokanavien toivotuin biisi!😍😍😍😍
- AnonyymiUUSI
Miksi sinulle Heinolan setä on noin vaikeaa saada naisseuraa? Ei meillä tervejärkisillä ole tuota ongelmaa. Tänä iltana Iloiseen Kulkijaan ja sieltä se järjestyy, naisseura.
Ensinnäkin mä oon tervejärkinen.
Toisekseen mua ei kiinnosta neitosten jotka valehtelee sen minkä kerkee.- AnonyymiUUSI
Ensinnäkin mä oon tervejärkinen.
Toisekseen mua ei kiinnosta neitosten jotka valehtelee sen minkä kerkee.Minä laitoin sinulle tekstiviestiä numeroosi.
- AnonyymiUUSI
Saako setä milloin nimmareita? Kun olet noin kuuluisa?
- AnonyymiUUSI
Ettekö te te vähä-älyiset tajua ette ne biisit kerro minusta
Kyllä ne Radionovalla sanoivat, että Heinolan Sedästä, eli Rauno Kajanderista siinä lauletaan. Juontajatkin tykkäsivät.
- AnonyymiUUSI
Kyllä kertoo, olen antanut tekijöille vinkkejä.
T.vesa - AnonyymiUUSI
Laitoin sinulle tekstiviestiä....
- AnonyymiUUSI
Moi! Tuommoinen setä olisi just mun mieleen! t. Kata Severi 17
Tuo Severi on siis sukunimeni.- AnonyymiUUSI
Mua ei kiinnosta neitoset jotka eivät osaa muuta kuin valehdella
saitko tekstiviestini?
- AnonyymiUUSI
Mitä ihmettä? Enhän mä edes tunne sua! Kata S.
Jos sopii tapaamisen ja neito ei tule paikalle NI se kertoo aika paljon jo
- AnonyymiUUSI
Jos sopii tapaamisen ja neito ei tule paikalle NI se kertoo aika paljon jo
Enhän mä ole tehnyt kenellekään ohareita, Kata S.
Anonyymi kirjoitti:
Enhän mä ole tehnyt kenellekään ohareita, Kata S.
Mulle on tehty
- AnonyymiUUSI
Mulle on tehty
Ikävää. jos noin on käynyt. Kata S.
Mulle on tehty
Ku ehdotin yhellekkin että voidaan käydä vaikka kahvilla tai pizzalla ni ei kelvannut
- AnonyymiUUSI
Mulle on tehty
Ehkä neitokaiset, tai urosneidot, on nähneet sun kuvia facebookissa ja ihan syystäkin jättäneet väliin.
- AnonyymiUUSI
Ku ehdotin yhellekkin että voidaan käydä vaikka kahvilla tai pizzalla ni ei kelvannut
Jos sitä ei pizzattanut silloin?
Anonyymi kirjoitti:
Ikävää. jos noin on käynyt. Kata S.
Siinä voi samalla tutustua ku käy kahvilla tai pizzalla ja sit vaikka käy kävelyllä.
- AnonyymiUUSI
Siinä voi samalla tutustua ku käy kahvilla tai pizzalla ja sit vaikka käy kävelyllä.
Kyllä mulle tuollainen kelpaisi. Kata S.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mulle tuollainen kelpaisi. Kata S.
Millä paikkakunnalla asut
- AnonyymiUUSI
Millä rahalla sinä pennitön laitosasukki pizzat maksaisit?
Anonyymi kirjoitti:
Millä rahalla sinä pennitön laitosasukki pizzat maksaisit?
Kato ku tajusit taas änkyttää itestäs
- AnonyymiUUSI
Millä paikkakunnalla asut
No kuulepa, ihan lähellä Heinolan keskustaa. Kata S.
Anonyymi kirjoitti:
No kuulepa, ihan lähellä Heinolan keskustaa. Kata S.
Ootko kuin rohkea
- AnonyymiUUSI
Ootko kuin rohkea
Miksi laittelet minimunastasi kuvia alaikäisille?
- AnonyymiUUSI
Ootko kuin rohkea
Mitä tarkoitat? Kyllä mä sulle karvaiset pakarani levitän ja saat mielin määrin antaa kielikylpyjä patukalle ja kulkusille. Kata S.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 316262
Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu343652Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka533562Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu313457Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1243036Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod322737- 482688
Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint272435Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1252408MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142215