Sinun kauniit kasvosi osaavat kaikki

Anonyymi-ap

rakkauden judot ja ju-jutsut. Pieni hassu ele, pieni nykäys kasvoilla ja lennän mattoon, siis matolle.

Mutta sillä voin ylpeillä, vaikka se sinun ansiotasi onkin, että minä taas olen rakkaudessa filosofi, joka päihittää jopa itsensä. Kuten, ihanat merkit kasvoillasi, en tiedä mitä sinä niistä ajattelet, mutta minulta ne saavat jalat aivan veteliksi.

15

378

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vai lennät matolle?

• Anonyymi

Oot sää vähän outo

• Anonyymi

Niin sääkin joka olet ottanut elämäntehtäväksi jurnuttaa tälle palstaäijälle väärää kuvaa jostain luoden. Demonista tämä on

• Anonyymi

pähkinän_särkijä👩🏽‍🦱👩‍🦳

• Anonyymi

No ei edes kengänkärki osunut oli romillei trololo. Etenkin vasteens tämän keken äijän emojeille joihin todella lapsellista ovat koukussa ja joita hajottaa kovasti nämä ridiguloinnit

• Anonyymi

"Wahl_nuts". Isokenkästen igituurin ongelmat. ;)
        -sivusta

• Anonyymi

Entä jos hän yllättäen irvistääkin hurjasti?

• Anonyymi

Ehkä sekin on joku ninja-naama sitten.

• Anonyymi

Kiitos kauniista sanoistasi ❤️. Minulle taas nuo merkit ovat kaikista suurin epävarmuuden aiheuttaja. Olen kyllä saanut paljon kuulla, että olen kaunis, mutta itse en pysty ajattelemaan aivan samoin, on aika syvälle juurtunut tunne. Kaikillahan meillä kuitenkin omat epävarmuutemme on...

• Anonyymi

On on. Itsekin mietin tänään aivan tosissani, että onkohan nun kikkeli aivan normaali.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On on. Itsekin mietin tänään aivan tosissani, että onkohan nun kikkeli aivan normaali.

Ei se taida toimia sullakahan. Sitä katkerampaa tekstiä ja tarinointia naisesta tai naisista mitä kyvyttömämpi olo. -TT

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se taida toimia sullakahan. Sitä katkerampaa tekstiä ja tarinointia naisesta tai naisista mitä kyvyttömämpi olo. -TT

Onko tämä kunniankaluloukkaus? Syytettäkö kohta satelee? Pevottaa kovasti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tämä kunniankaluloukkaus? Syytettäkö kohta satelee? Pevottaa kovasti

Onneksi tämä maa ei kuitenkaan ole sellainen ääripersujen märkä uni

• Anonyymi

❤️

• Anonyymi

Voi rakas… Olisi ihana nähdä sinua ja unohtua silmiisi.. Ota minuun yhteyttä, saat yhteystietoni niin tavataan pitkästä aikaa ja katsotaan silmiin;) Terveisin hei hei (ei hyvästit)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju
      Maailman menoa
      52
      4367
    2. S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam
      Maailman menoa
      111
      4189
    3. Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa

Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu
      Maailman menoa
      42
      4100
    4. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      67
      3953
    5. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      85
      3374
    6. Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt

viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta
      Maailman menoa
      67
      3269
    7. IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?

16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan
      Maailman menoa
      152
      3241
    8. Kun aika on oikea niin

Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �
      Ikävä
      17
      1592
    9. Ei me taideta

Pystyä kokonaan olemaan erossa.
      Ikävä
      45
      1531
    10. Jos sulla ei olis ollut tunteita

Tuskin olisit reagoinut niin voimakkaasti, mies? Vai oliko vetäytymiseen jokin muu syy kuin luulit ettei mua kiinnosta?
      Ikävä
      129
      1140
    Aihe