Viron "Salpalinjaa" rakennetaan vauhdilla
Bunkkereita rajalle
Viro on vaivihkaa alkanut varautua suursotaan. Maan puolustusministeri sanoo Ilta-Sanomille suoraan: ”Meillä ei ole mitään harhakuvia siitä, että Venäjä muuttaisi linjaansa.” Hänen mukaansa on selvää, että myös Suomen tulee varautua. IS vieraili rajaseudulla, jossa rakennetaan ”Salpalinjaa”.
Viro valmistautuu suursotaan
146
499
Vastaukset
- Anonyymi
Ketä vastaan lilliputtivaltio aikoo sotia?
- Anonyymi
Ei Viro aio sotia, vaan puolustaa maataan jos Putinin kusipäisyys jatkuu....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Viro aio sotia, vaan puolustaa maataan jos Putinin kusipäisyys jatkuu....
Puollustaa hah hah haa🤣 kusi on päässä ja kiertää siellä
Oman valtion puolella olevat kiinteät linnoitteet harvoin ovat muuhun tarkoitukseen kuin puolustautumisen vastaan. Ja jokainen tietää mikä taho se on jota vastaan joudutaan puolustautumaan jos siihen pisteeseen asiat menevät
- AnonyymiUUSI
Kysymys kuuluu, kumman puolella Putinin Venäjän vai Naton Trumpin hallinnon USA on, vai katsovatko vain sivusta?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kysymys kuuluu, kumman puolella Putinin Venäjän vai Naton Trumpin hallinnon USA on, vai katsovatko vain sivusta?
Trump ja J.D. Vancehan tämän sodan aiheuttavat heikkoudellaan, jos se syttyy. Tämä siksi ettei Putte pelkää Yhdysvaltojen voimaa, koska tietää ettei Tacon MAG-hallinnosta ole uhkaa sille.
- AnonyymiUUSI
Joko Suomi soistaa itärajaansa?
- Anonyymi
Etkö osaa lukea rölli?
- Anonyymi
Aikamoisia pelkureita nuo meidän naaapurit
- Anonyymi
Totta!
- Anonyymi
Miksi hyökkäilette naapurien kimppuun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi hyökkäilette naapurien kimppuun?
Ketkä ihmeen te?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketkä ihmeen te?
Ryssät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ryssät.
Sun pitää kysyä niiltä ... eikä nillittää täälä
- Anonyymi
Emme osaa mitään muuta.
- Anonyymi
Osaammehan me antaa velkarahat ukrainan korruptoituneelle regimelle.
"Hänen mukaansa on selvää, että myös Suomen tulee varautua."
Hän on täsmälleen oikeassa. Suomen on panostettava samaan.- Anonyymi
Ethän sinä itse ole koskaan nyt mitenkään kelvollinen puolustamaan esimerkiksi Suomen itsenäisyyttä, kun et kerran koskaan ole käynyt edes armeijaa täällä Suomessa.
Käpykaartiin sinut säälittävä sivari heti laitetaan parkumaan tuota omaa surkeuttasi, jos Suomea kohtaa nyt jonkinlainen sotilallinen kriisitilanne. Anonyymi kirjoitti:
Ethän sinä itse ole koskaan nyt mitenkään kelvollinen puolustamaan esimerkiksi Suomen itsenäisyyttä, kun et kerran koskaan ole käynyt edes armeijaa täällä Suomessa.
Käpykaartiin sinut säälittävä sivari heti laitetaan parkumaan tuota omaa surkeuttasi, jos Suomea kohtaa nyt jonkinlainen sotilallinen kriisitilanne.Kas, ARMEIJAMIES on täälläkin! Hänelle kaikki ovat KÄPYKAARTILAISIA ja SIVARIT ovat jotain alhaista roskasakkia. Ja ennenkaikka SOTILASVALA. Jos sitä ei ole vannottu, on tuomittu kadotukseen.
Näin siis ARMEIJAMIES.
(onko päässä puhtaat PUUROT, MUAHAHA)- Anonyymi
törkyturpa kirjoitti:
Kas, ARMEIJAMIES on täälläkin! Hänelle kaikki ovat KÄPYKAARTILAISIA ja SIVARIT ovat jotain alhaista roskasakkia. Ja ennenkaikka SOTILASVALA. Jos sitä ei ole vannottu, on tuomittu kadotukseen.
Näin siis ARMEIJAMIES.
(onko päässä puhtaat PUUROT, MUAHAHA)#SIVARIT ovat jotain alhaista roskasakkia.#
Olen nyt kerrankin täysin samaa mieltä sinun kanssasi kyseisen asian suhteen. Anonyymi kirjoitti:
#SIVARIT ovat jotain alhaista roskasakkia.#
Olen nyt kerrankin täysin samaa mieltä sinun kanssasi kyseisen asian suhteen.Höpsis! Heidänkin apuaan tarvitaan kun Venäjä hyökkää. Meillä ei ole varaa olla käyttämättä yhtään sellaista joka osaa ja pystyy tekemään jotain.
- Anonyymi
MItä, eikö DCA -sopimus muka ole suojanamme?
- Anonyymi
törkyturpa kirjoitti:
Höpsis! Heidänkin apuaan tarvitaan kun Venäjä hyökkää. Meillä ei ole varaa olla käyttämättä yhtään sellaista joka osaa ja pystyy tekemään jotain.
Vain sivari toista sivaria aina pelkästään puolustelee.
Sinä itsekin näköjään olet nyt jokin säälittävä sivari, kun kerran noin kovasti jotain säälittäviä sivareita noin kovasti puolustelet. - Anonyymi
Joko pelottaa niin, että kädet tärisee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko pelottaa niin, että kädet tärisee?
Mitä pitäisi pelätä? Ai ryssääkö?🤣
- Anonyymi
Tähän mennessä kaikki mitä molo selittää on ollut täyttä huuhaata.
Ei taida olla lääkitys kohdallaan. Anonyymi kirjoitti:
Tähän mennessä kaikki mitä molo selittää on ollut täyttä huuhaata.
Ei taida olla lääkitys kohdallaan.Jännää kuitenkin, että et kykene asiaperusteilla kumoamaan sitä, mitä kirjoitan, vaan joudut tyytymään loukkausten yrityksiin. Miksiköhän?
- Anonyymi
Samnaa mieltä.
- Anonyymi
moloch_horridus kirjoitti:
Jännää kuitenkin, että et kykene asiaperusteilla kumoamaan sitä, mitä kirjoitan, vaan joudut tyytymään loukkausten yrityksiin. Miksiköhän?
Olisikohan sinun nyt vihdoinkin taas kerran aika katsella sinne kuuluisaan peiliin, ja miettiä siinä samalla miksi sinulle täällä nyt pelkästään aina vain vitttuillaan ja sinua pilkataan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MItä, eikö DCA -sopimus muka ole suojanamme?
USA on Suomen tärkein liittolainen. Olen tyytyväinen siihen, että USA tekee töitä Ukrainan sodan lopettamiseksi. Syy siihen on vakuuttava, sillä sota on Bidenin sota.
Myös molo luottaa USAn toimiin tässäkin asiassa.
Kauppa se on joka kannattaa. Mikähän mahtaa olla Suomen arvo jos kauppoja alkavat tekemään? Siinä on otettava huomioon se, että olemme hyödyllisiä idiootteja, maksavia renkejä USAlle ja toteutamme juoksujalkaa pienimmätkin USAn toiveet. Sanon viime aikoina näkynyt mm. Siinä kuinka Stupido juosten käy ojentamassa EU-johtajia saamiensa ohjeiden toteuttamiseksi. Anonyymi kirjoitti:
Olisikohan sinun nyt vihdoinkin taas kerran aika katsella sinne kuuluisaan peiliin, ja miettiä siinä samalla miksi sinulle täällä nyt pelkästään aina vain vitttuillaan ja sinua pilkataan?
Haha. Tietenkin tiedän, miksi te tiltut yritätte minua pilkata onnistumatta siinä.
Anonyymi kirjoitti:
USA on Suomen tärkein liittolainen. Olen tyytyväinen siihen, että USA tekee töitä Ukrainan sodan lopettamiseksi. Syy siihen on vakuuttava, sillä sota on Bidenin sota.
Myös molo luottaa USAn toimiin tässäkin asiassa.
Kauppa se on joka kannattaa. Mikähän mahtaa olla Suomen arvo jos kauppoja alkavat tekemään? Siinä on otettava huomioon se, että olemme hyödyllisiä idiootteja, maksavia renkejä USAlle ja toteutamme juoksujalkaa pienimmätkin USAn toiveet. Sanon viime aikoina näkynyt mm. Siinä kuinka Stupido juosten käy ojentamassa EU-johtajia saamiensa ohjeiden toteuttamiseksi.Kerro tiltu täällä vain omia mielipiteitäsi äläkä yritä selittää, mitä minä tarkoitan. Trumpushkan suunnitelmilla ei ole rauhaa tulossa ja Venäjän rikollista sotaa Ukrainassa kutsuvat Bidenin sodaksi vain valehtelevat tiltut.
- Anonyymi
Haha. Tietenkin tiedän, miksi te tiltut yritätte minua pilkata onnistumatta siinä.
Voi molo, ei sinua tarvitse edes pilkata. Olet maineesi ansainnut ihan itse tuolla paskan levittämiselläsi ja kieltämällä totuuksia. Mainetta olet niittänyt mutta kunniaa sinulla ei ole lainkaan. Kun aloitat jonkun sairaan valheisiin perustuvan inttämisen niin kenelläkään ei mielestäsi saa olla omaa mielipidettä vaan vaadit kaikkia toimimaan mielesi mukaisesti. Olet jakomielitautinen narsisti, joka keskustelee itsensä kanssa saadakseen tarpeeksi huomiota.
- Anonyymi
Jännää kuitenkin, että et kykene asiaperusteilla kumoamaan sitä, mitä kirjoitan, vaan joudut tyytymään loukkausten yrityksiin. Miksiköhän?
Sinulle kun esittää todisteita lähdetietojen kera niin kaikki eri mieltä kanssasi ovat mielestäsi valehtelijoita. Pysyt jääräpäisesti kiinni omassa valheiden varaan rakennetussa satumaailmassasi. Kenenkään itseään kunnioittavan järkevän ja asioihin perehtyneen ei kannata ryhtyä tuollaisen jakomielitautisen luupään kanssa väittelemään mistään.
MOT Anonyymi kirjoitti:
Voi molo, ei sinua tarvitse edes pilkata. Olet maineesi ansainnut ihan itse tuolla paskan levittämiselläsi ja kieltämällä totuuksia. Mainetta olet niittänyt mutta kunniaa sinulla ei ole lainkaan. Kun aloitat jonkun sairaan valheisiin perustuvan inttämisen niin kenelläkään ei mielestäsi saa olla omaa mielipidettä vaan vaadit kaikkia toimimaan mielesi mukaisesti. Olet jakomielitautinen narsisti, joka keskustelee itsensä kanssa saadakseen tarpeeksi huomiota.
LOL. Tiltu haluaisi niin kovasti puhua minusta ketjun aiheen sijaan.
Anonyymi kirjoitti:
Sinulle kun esittää todisteita lähdetietojen kera niin kaikki eri mieltä kanssasi ovat mielestäsi valehtelijoita. Pysyt jääräpäisesti kiinni omassa valheiden varaan rakennetussa satumaailmassasi. Kenenkään itseään kunnioittavan järkevän ja asioihin perehtyneen ei kannata ryhtyä tuollaisen jakomielitautisen luupään kanssa väittelemään mistään.
MOTMitä todisteita lähteineen sinä olet minulle tarjoillut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
#SIVARIT ovat jotain alhaista roskasakkia.#
Olen nyt kerrankin täysin samaa mieltä sinun kanssasi kyseisen asian suhteen.Molo mainittu.
Sivari esiintyy sotaliiton puolestapuhujana ja vannoo Ukrainan voittavan. Sellainen sivari meillä on asiantuntijana. Anonyymi kirjoitti:
Molo mainittu.
Sivari esiintyy sotaliiton puolestapuhujana ja vannoo Ukrainan voittavan. Sellainen sivari meillä on asiantuntijana.Edelleen, älä edes yritä kertoa, mitä mieltä minä olen, koska et sitä rehellisesti pysty kertomaan, tiltunen. Olen sitä mieltä, että Venäjä voi voittaa, jos sen annetaan voittaa. Mutta sitten se jatkaa sotaansa ja valloituksiaan muuallekin Eurooppaan. Ja olen tämän sanonut sen sata kertaa sinullekin ja silti valehtelet, että minä muka vannon, että Ukraina voittaa. Siinä meillä tiltu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käpykaartiin sinut säälittävä sivari heti laitetaan parkumaan tuota omaa surkeuttasi, jos Suomea kohtaa nyt jonkinlainen sotilallinen kriisitilanne.Molo on aito vasemmistolainen sivari joka räyhää kun siihen annetaan mahdollisuus
Anonyymi kirjoitti:
Molo on aito vasemmistolainen sivari joka räyhää kun siihen annetaan mahdollisuus
Ja tiltu haluaisi edelleen niin kovasti vaihtaa ketjun aiheen minuun.
- Anonyymi
Edelleen, älä edes yritä kertoa, mitä mieltä minä olen, koska et sitä rehellisesti pysty kertomaan, tiltunen. Olen sitä mieltä, että Venäjä voi voittaa, jos sen annetaan voittaa. Mutta sitten se jatkaa sotaansa ja valloituksiaan muuallekin Eurooppaan. Ja olen tämän sanonut sen sata kertaa sinullekin ja silti valehtelet, että minä muka vannon, että Ukraina voittaa. Siinä meillä tiltu.
Onko se kuuluisa Iitin Tiltu..
- Anonyymi
Eikös Nato-suomi ole sitten varautunut? Melkoisen vainoharhaisesti jopa?
- Anonyymi
törkyturpa kirjoitti:
Höpsis! Heidänkin apuaan tarvitaan kun Venäjä hyökkää. Meillä ei ole varaa olla käyttämättä yhtään sellaista joka osaa ja pystyy tekemään jotain.
Höpsis! Heidänkin apuaan tarvitaan, mitä apua paskan puhujista on ?
- Anonyymi
törkyturpa kirjoitti:
Reservistä eronneita tarvitaan Thaimaassa jos Nato-suomen regime saa tästä sodan lietsottua käyntii. 😄✌
Nato hoitaa sotimise ja siviilien pelastustehtävät.Natolta on sellainen palvelu ostettu. - Anonyymi
Kerro tiltu täällä vain omia mielipiteitäsi äläkä yritä selittää, mitä minä tarkoitan. Trumpushkan suunnitelmilla ei ole rauhaa tulossa ja Venäjän rikollista sotaa Ukrainassa kutsuvat Bidenin sodaksi vain valehtelevat tiltut.
Ihmiset , jotka kutsuvat sotaa Bidenin sodaksi ,ovat niitä harvoja valistuneita ihmisiä, joita Suomen manipulointi toimistot eivät ole saaneet käännytettyä EU mieleiseen roskaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi molo, ei sinua, Hienoa huomata, että täältä löytyy samanmielisiä ihmisiä, mielestäni olet täysin oikeassa kommentoidessasi tätä jankkaavaa narsistia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MOTSinulle kun esittää todisteita,,, Olet huomannut saman, hienoa.
- Anonyymi
Mitä todisteita lähteineen sinä olet minulle tarjoillut?
Mitä todisteita, sinulle ei kenenkään tarvitse laittaa minkäänlaisia todisteita.
Anonyymi kirjoitti:
Mitä todisteita, sinulle ei kenenkään tarvitse laittaa minkäänlaisia todisteita.
Eihän teillä tiltuilla olekaan todisteita.
Anonyymi kirjoitti:
Ihmiset , jotka kutsuvat sotaa Bidenin sodaksi ,ovat niitä harvoja valistuneita ihmisiä, joita Suomen manipulointi toimistot eivät ole saaneet käännytettyä EU mieleiseen roskaan.
He ovat valehtelijoita. Sota on Putin Kalsarimyrkyttäjän oma sota, jota Biden yritti estää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä pitäisi pelätä? Ai ryssääkö?🤣
No siltähän tuo vaikuttaa, kun et muusta osaa suu vaahdossa puhua
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Käpykaartiin sinut säälittävä sivari heti laitetaan parkumaan tuota omaa surkeuttasi, jos Suomea kohtaa nyt jonkinlainen sotilallinen kriisitilanne.Ei käpykaartiin laiteta,kyllä ne rintamalta kieltäytyjät itse sinne piiloon pakenevat,kumma kyllä jos menetit hermosi etulinjassa ja rupesit karkulaiseksi niin kiinni jäätyäsi jouduit kenttäoikeuteen ja montun laidalle. Jos selvisit käpykaartissa piilossa sodan loppuun asti niin säilytit henkesi koska monihan nuista piti armahtaa.
- Anonyymi
Viro luhistuu muutamassa tunnissa jos Venäjä sinne täydellä voimalla hyökkäisi ja nato ei todellakaan tule heitä auttamaan koska siitä alkaisi 3 maailmansota
- Anonyymi
Tarkemmin sanottuna 3:ssa tunnissa ???
On se Venäjä kova. - Anonyymi
"Viro luhistuu muutamassa tunnissa"
hehehhehee tulee niin mieleen se "Z" natsien samanlainen uho Ukrainan suhteen kun terroristinen venäjä hyökkäsi valloitussotaan ja kansanmurhaa tekemään Ukrainaan silloinkin "Z" natsit uhosivat muutaman päivän kestävästä Ukrainan valloituksesta ...taitaa kohta 4 vuotta olla täynnä 🤣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hehehhehee tulee niin mieleen se "Z" natsien samanlainen uho Ukrainan suhteen kun terroristinen venäjä hyökkäsi valloitussotaan ja kansanmurhaa tekemään Ukrainaan silloinkin "Z" natsit uhosivat muutaman päivän kestävästä Ukrainan valloituksesta ...taitaa kohta 4 vuotta olla täynnä 🤣Viro on huomattavasti pienempi maa kuin ukraina ja luuletko ihan oikeasti,että viro voisi yhtään mitään jos venäjä sinne hyökkäisi täydellä voimalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viro on huomattavasti pienempi maa kuin ukraina ja luuletko ihan oikeasti,että viro voisi yhtään mitään jos venäjä sinne hyökkäisi täydellä voimalla?
Viron omat uljaat ilmavoimat ne jyrää Venäjän aivan varmasti täysin maan tasalle.
- Anonyymi
Kolmas maailmansota alkaisi jo siitä, jos Venäjä Viroon hyökkäisi.
Tuskinpa vain nyt jonkin mitättömän Viron takia vielä mikään kolmas maailmansota alkaisi yhtään missään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viron omat uljaat ilmavoimat ne jyrää Venäjän aivan varmasti täysin maan tasalle.
Älä nyt viitsi 🤣
- Anonyymi
Ei alkaisi koska nato ei uskaltaisi tulla siihen väliin
Anonyymi kirjoitti:
Tuskinpa vain nyt jonkin mitättömän Viron takia vielä mikään kolmas maailmansota alkaisi yhtään missään.
Siksi Venäjä ei Viroon hyökkääkään, koska se tietäisi aloittavansa kolmannen maailmansodan Viron takia.
- Anonyymi
Siksi Venäjä ei Viroon hyökkääkään, koska se tietäisi aloittavansa kolmannen maailmansodan Viron takia.
HERÄÄ PAHVI !!
Ei natoa kiinnosta enää mikään täysin mitätön Viro yhtään mitenkään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HERÄÄ PAHVI !!
Ei natoa kiinnosta enää mikään täysin mitätön Viro yhtään mitenkään.Juuri näin
Anonyymi kirjoitti:
HERÄÄ PAHVI !!
Ei natoa kiinnosta enää mikään täysin mitätön Viro yhtään mitenkään.Toki kiinnostaa, koska jos NATO jättäisi yhdenkin jäsenmaansa puolustamatta, koko NATO:n voisi lakkauttaa tarpeettomana. Eikä se olisi yhdenkään jäsenmaan etu.
- Anonyymi
Ukrainakin vallattu 3 päivässää. Buahahhahhaaaa!
- Anonyymi
Yhden Viron tai Suomen takia länsi ei uhraisi omia bisneksiään eikä kaupunkejaan. Näin jos ollaan realisteja - mutta kaikki ovat vakuuttuneita siitä, että molo ei ole realisti.
- Anonyymi
Toki kiinnostaa, koska jos NATO jättäisi yhdenkin jäsenmaansa puolustamatta, koko NATO:n voisi lakkauttaa tarpeettomana. Eikä se olisi yhdenkään jäsenmaan etu.
HÖPÖ HÖPÖ!!
Naton 4. artikla tulisi siinä kohtaa vasta voimaan jos jokin valtio hyökkäisi Viroon, ja se ei käytännössä tarkoita vielä yhtään mitään.
Ja nykyisessä maailmantilanteessa kun Nato on jo paljastunut todella heikoksi paperitiikeriksi jopa Putinin silmissä ei Nato koskaan uskalla ottaa mitään 5. artiklaa edes käyttöön. - Anonyymi
Toki kiinnostaa, koska jos NATO jättäisi yhdenkin jäsenmaansa puolustamatta, koko NATO:n voisi lakkauttaa tarpeettomana. Eikä se olisi yhdenkään jäsenmaan etu.
USA siirtää vastuun NATOn ylläpidosta sen eurooppalaisille jäsenille.
Se takaa sen, että Natosta tulee hampaaton sössöttäjä mitä se on ollut aina.
EU on tuhon oma. Sen talous luhistuu kun se lähti toteuttamaan Bidenin märkiä unia. Anonyymi kirjoitti:
Yhden Viron tai Suomen takia länsi ei uhraisi omia bisneksiään eikä kaupunkejaan. Näin jos ollaan realisteja - mutta kaikki ovat vakuuttuneita siitä, että molo ei ole realisti.
Kyllä jopa Putin Kalsarimyrkyttäjä on vakuuttunut siitä, että NATO puolustaa Viroa, koska muutenhan tuo roisto olisi jo sinnekin hyökännyt.
Anonyymi kirjoitti:
HÖPÖ HÖPÖ!!
Naton 4. artikla tulisi siinä kohtaa vasta voimaan jos jokin valtio hyökkäisi Viroon, ja se ei käytännössä tarkoita vielä yhtään mitään.
Ja nykyisessä maailmantilanteessa kun Nato on jo paljastunut todella heikoksi paperitiikeriksi jopa Putinin silmissä ei Nato koskaan uskalla ottaa mitään 5. artiklaa edes käyttöön.No sinähän varsinainen ENNUSTAJA olet.
Kertoisitko lisää FAKTOJA tulevaisuudesta.
NATO ei ole paljastunut yhtään miksikään. Yhteenkään NATOn jäsenvaltioon ei ole hyökätty.
Katsohan, mikään ei välttämättä ole sitä miltä näyttää. Odotettiinhan Ukrainankin romahtavan muutamassa päivässä ja Ukrainan presidentille tarjottiiin heti turvapaikkaa USA:sta. Mutta toisin kävi.Anonyymi kirjoitti:
HÖPÖ HÖPÖ!!
Ja nykyisessä maailmantilanteessa kun Nato on jo paljastunut todella heikoksi paperitiikeriksi jopa Putinin silmissä ei Nato koskaan uskalla ottaa mitään 5. artiklaa edes käyttöön.Voit sinä sellaista haaveilla, mutta tosiasia on, että NATO puolustaa jokaista tuumaansa.
Anonyymi kirjoitti:
EU on tuhon oma. Sen talous luhistuu kun se lähti toteuttamaan Bidenin märkiä unia.Se on hyvä asia, että Eurooppa ottaa enemmän vastuuta omasta puolustuksestaan. Ja jopa vaikka EU:n talous romahtaisi, se olisi silti valtavan paljon suurempi kuin Venäjän.
- Anonyymi
Se on hyvä asia, että Eurooppa ottaa enemmän vastuuta omasta puolustuksestaan. Ja jopa vaikka EU:n talous romahtaisi, se olisi silti valtavan paljon suurempi kuin Venäjän.
Äitiskö sano? :-))
- Anonyymi
Voit sinä sellaista haaveilla, mutta tosiasia on, että NATO puolustaa jokaista tuumaansa.
Miksi valehtelet?
Sillä ei Nato yksinkertaisesti todellakaan koskaan edes pysty puolustamaan ihan jokaista tuumaansa.:-)) Anonyymi kirjoitti:
Miksi valehtelet?
Sillä ei Nato yksinkertaisesti todellakaan koskaan edes pysty puolustamaan ihan jokaista tuumaansa.:-))Tähän mennessä on pystynyt eikä ole syytä epäillä, etteikö pystyisi myös tulevaisuudessa.
- Anonyymi
Tähän mennessä on pystynyt eikä ole syytä epäillä, etteikö pystyisi myös tulevaisuudessa.
Mitä sekoilet?
Eihän nato ole tähän päivään mennessä edes sotinut yhtään missään oikeasti.
Näinhän sinä ihan itse olet esimerkiksi täällä kertonut.:- hehehehehehehehehehee Anonyymi kirjoitti:
Mitä sekoilet?
Eihän nato ole tähän päivään mennessä edes sotinut yhtään missään oikeasti.
Näinhän sinä ihan itse olet esimerkiksi täällä kertonut.:- heheheheheheheheheheeKatsos kun se, ettei NATO ole joutunut puolustamaan sotimalla itseään johtuu ihan siitä, että kaikki muut paitsi sinä ymmärtävät, että hyökkäys NATO-maahan johtaisi hyökkääjän tuhoutumiseen.
- Anonyymi
Älä unelmoi vasarri uniasi se olisi vain köyhän maan täys tuho🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ukrainakin vallattu 3 päivässää. Buahahhahhaaaa!
Venäjä romahtaa ihan kohta🤣 mutta kuinpas kävikin🤣
- Anonyymi
Se on hyvä asia, että Eurooppa ottaa enemmän vastuuta omasta puolustuksestaan. Ja jopa vaikka EU:n talous romahtaisi, se olisi silti valtavan paljon suurempi kuin Venäjän.
Virsi muuttuu mololla kun isot pojat määrää säännöt🤣
Anonyymi kirjoitti:
Älä unelmoi vasarri uniasi se olisi vain köyhän maan täys tuho🤣
Niin, tuo hyökkääjä Venäjä tuhoutuisi.
- Anonyymi
Miksi valehtelet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hehehhehee tulee niin mieleen se "Z" natsien samanlainen uho Ukrainan suhteen kun terroristinen venäjä hyökkäsi valloitussotaan ja kansanmurhaa tekemään Ukrainaan silloinkin "Z" natsit uhosivat muutaman päivän kestävästä Ukrainan valloituksesta ...taitaa kohta 4 vuotta olla täynnä 🤣Oikea super valta ois voittanut ....
- Anonyymi
Katsos kun se, ettei NATO ole joutunut puolustamaan sotimalla itseään johtuu ihan siitä, että kaikki muut paitsi sinä ymmärtävät, että hyökkäys NATO-maahan johtaisi hyökkääjän tuhoutumiseen.
Nato on nykyään todellisuudessa menettänyt tuo vuosikymmeinä olleen oman pelotteensa ihan vallan kokonaan.
Esimerkiksi Vladimir Putin ei enää pelkää jotain natoa yhtään mitenkään, kun Putin tietää nykyisen naton sotilaalisen heikkouden ja todella hitaan todella byrokraattisen päätöksenteon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viro on huomattavasti pienempi maa kuin ukraina ja luuletko ihan oikeasti,että viro voisi yhtään mitään jos venäjä sinne hyökkäisi täydellä voimalla?
Viro sattuu olemaan Naton jäsen, ei ole Vänäjällä mitään jakoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viron omat uljaat, On Virolla potkukelkka pataljoona piilossa talvihyökkäyksen varalta.
- Anonyymi
Toki kiinnostaa, koska, Natossa ei muuta vikaa ole, kuin siinä sattuu vielä olemaan yksi valtio liikaa ja se on se maailman isoin mafia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EU on tuhon oma. Sen talous luhistuu kun se lähti toteuttamaan Bidenin märkiä unia.USA siirtää vastuun,, Olen ollut täsmälleen samaa mieltä jo vuosia.
- Anonyymi
Kyllä jopa Putin Kalsarimyrkyttäjä on vakuuttunut siitä, että NATO puolustaa Viroa, koska muutenhan tuo roisto olisi jo sinnekin hyökännyt.
Kyllä jopa Putin, et sinä molo oikeasti ymmärrä näistä maailman asioista yhtikäs mitään, tunnut elävän omassa mielikuvitus maailmassasi.
- Anonyymi
Katsos kun se, ettei NATO ole joutunut puolustamaan sotimalla itseään johtuu ihan siitä, että kaikki muut paitsi sinä ymmärtävät, että hyökkäys NATO-maahan johtaisi hyökkääjän tuhoutumiseen.
Nato on ollut sähläämässä esimerkiksi siellä entisessä Jugoslaviassa
- Anonyymi
Niin, tuo, jäkä, jäkä, jäkä. mutqu , mutqu, lutku, lutku.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkemmin sanottuna 3:ssa tunnissa ???
On se Venäjä kova.Kova kuin puutteiden siitin.
- Anonyymi
törkyturpa kirjoitti:
No sinähän varsinainen ENNUSTAJA olet.
Kertoisitko lisää FAKTOJA tulevaisuudesta.
NATO ei ole paljastunut yhtään miksikään. Yhteenkään NATOn jäsenvaltioon ei ole hyökätty.
Katsohan, mikään ei välttämättä ole sitä miltä näyttää. Odotettiinhan Ukrainankin romahtavan muutamassa päivässä ja Ukrainan presidentille tarjottiiin heti turvapaikkaa USA:sta. Mutta toisin kävi.Nato onkin Pohjois-Atlantin puolustusliitto. Sitä minä vaan, että miksi NATOn jäsenet ovat käyneet hyökkäyssotia muissa maanosissa 2000-luvulla yli 20 vuoden ajan?
- Anonyymi
Mutta miksi puolustusliiton jäsenet ovat käyneet rikollisia hyökkäyssotia muissa maanosissa 2000-luvulla yli 20 vuoden ajan?
Ensiksi ne heikentävät kohdemaata kaiken kattavilla pakotteilla ja käyvät sitten joukolla potkimaan heikennettyä vastustajaa.
Afgaanit tosin laittoivat pataan hampaisiin asti aseistetuille NATOn joukoille ja vieläpä ilman ulkoista apua. Se jos mikä on hieno osoitus hengen voitosta materiasta.
Tässä olisi hieno aihe suurelle historialliselle elokuvalle. - Anonyymi
EU on persaukinainen eikä enää kilpailukykyinen talousalue. USA tekee fiksusti kun ripustaa riippakiven EUn kaulaan. Siinäpä uppoaa eikä kukaan jää kaipaamaan.
Anonyymi kirjoitti:
Nato on nykyään todellisuudessa menettänyt tuo vuosikymmeinä olleen oman pelotteensa ihan vallan kokonaan.
Esimerkiksi Vladimir Putin ei enää pelkää jotain natoa yhtään mitenkään, kun Putin tietää nykyisen naton sotilaalisen heikkouden ja todella hitaan todella byrokraattisen päätöksenteon.Putin Kalsarimyrkyttäjä tietää vain sen, mitä hänen alaisensa hänelle uskaltavat kertoa. Siksi hän esim. hyökkäsi Ukrainaan kuvitellen, että ukrainalaiset muka halusivat alistua Venäjän fasistisen diktatuurin sorrettaviksi. Valtava virhearvio.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä jopa Putin, et sinä molo oikeasti ymmärrä näistä maailman asioista yhtikäs mitään, tunnut elävän omassa mielikuvitus maailmassasi.
Haha. No ainakin minä ymmärrän sen, ettet koskaan kykene perustelemaan valheitasi, tiltunen.
Anonyymi kirjoitti:
Niin, tuo, jäkä, jäkä, jäkä. mutqu , mutqu, lutku, lutku.
Tiltuhan siin yrittää perustella kantojaan.
Anonyymi kirjoitti:
Mutta miksi puolustusliiton jäsenet ovat käyneet rikollisia hyökkäyssotia muissa maanosissa 2000-luvulla yli 20 vuoden ajan?
Ensiksi ne heikentävät kohdemaata kaiken kattavilla pakotteilla ja käyvät sitten joukolla potkimaan heikennettyä vastustajaa.
Afgaanit tosin laittoivat pataan hampaisiin asti aseistetuille NATOn joukoille ja vieläpä ilman ulkoista apua. Se jos mikä on hieno osoitus hengen voitosta materiasta.
Tässä olisi hieno aihe suurelle historialliselle elokuvalle.Edelleen, yksittäiset jäsenmaat eivät ole NATO.
Anonyymi kirjoitti:
EU on persaukinainen eikä enää kilpailukykyinen talousalue. USA tekee fiksusti kun ripustaa riippakiven EUn kaulaan. Siinäpä uppoaa eikä kukaan jää kaipaamaan.
Tiltuilla on kova viha EU:ta kohtaan, kun se ei alistu Venäjälle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
EU on tuhon oma. Sen talous luhistuu kun se lähti toteuttamaan Bidenin märkiä unia.Miten NATOSTA voi TULLA hampaaton sössöttäjä, jos se kerran mielestäsi ON OLLUT sitä aina?
- Anonyymi
Lisäksi on hyvä huomata, että nimenomaan rakentaa puolustusta, ei hyökkäystä.
- Anonyymi
Juurikin näin puolustautuu kuten NATO.n periaatteisiin kuuluu. Ja miksikö? Koska naapurissa sotakiimainen fasistivenäjä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin näin puolustautuu kuten NATO.n periaatteisiin kuuluu. Ja miksikö? Koska naapurissa sotakiimainen fasistivenäjä.
Ne fasistit ovat Ukrainassa.
SS Galitsia ja Azov-pataljoona esimerkkeinä natsitunnuksia kantavista ukrainalaisista valiojoukko-osastoista. Anonyymi kirjoitti:
SS Galitsia ja Azov-pataljoona esimerkkeinä natsitunnuksia kantavista ukrainalaisista valiojoukko-osastoista.Tuossa on Azov-pataljoonan merkit:
https://x.com/Jeff21461/status/1968728572278751247/photo/1
Mitkä niistä ovat sinun mukaasi niitä natsitunnuksia?- Anonyymi
Tuossa on Azov-pataljoonan merkit:
Mitkä niistä ovat sinun mukaasi niitä natsitunnuksia?"Mitkä niistä ovat sinun mukaasi niitä natsitunnuksia?"
Kaikki, ihan kaikki. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SS Galitsia ja Azov-pataljoona esimerkkeinä natsitunnuksia kantavista ukrainalaisista valiojoukko-osastoista.Älä ryssä yritä tuota propagandaa, se ei uppoa sivistyneissä ja rehellisissä uutis- ja tietolähteiden vapaissa maissa. Teillä umpi propagandassa kasvaneille ja jatkuvan valheen kyllästäminä voitte uskoa noita juttuja, koska se on toisaalta pakko.
Anonyymi kirjoitti:
"Mitkä niistä ovat sinun mukaasi niitä natsitunnuksia?"
Kaikki, ihan kaikki.Sittenhän sinun aivosi eivät toimi oikein.
- Anonyymi
Mitkä niistä ovat sinun mukaasi niitä natsitunnuksia?Hakaristin käyttö nykyisin on kriminalisoitu.
USA laittoi Azov-pataljoonan terroristijärjestö- listalleen sen natsi-ideologian vuoksi.
Vähä-älyinen Biden otti sen pois siltä listalta puoli vuotta ennen virkakautensa päättymistä ja salli aseiden myynnin heille.
Molo puolustaa Azov-pataljoonan mainetta. Se on tunnetusti natsimielinen ja se käyttää tunnuksia jotka Ukrainassa tunnetaan tämän natsijärjestön tunnuksina.
Molo alkaa taas inttämään jotain sairaita omia mielipiteitään.
Ehkä väität myös SS Galitsiasta jotain samaa? SS Galitsia kantaa edeltäjänsä natsi-Saksan aikaisen SS Galitsian tunnuksia. Se kunnostautui erikoisesti sotavankien ja juutalaisten murhaajana. Joukkio koostui vapaaehtoisista länsi-ukrainalaisista natseista.
Selitäpä valehteleva narsisti jotain millä kumoaisit faktoja. Teet itsestäsi taas vain yleisen naurunaiheen. - Anonyymi
Sittenhän sinun aivosi eivät toimi oikein.
Molo on henkisesti Azov-natsien tasolla.
https://www.iltalehti.fi/ukrainan-kriisi/a/2014100318715845
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009709344.html
https://www.hs.fi/maailma/art-2000008696777.html
Suomen valtamedia on pehmentänyt asenteitaan Ukrainan natseja kohtaan. Sillä ei kuitenkaan poisteta Ukrainan natsimielisyyttä.
Suomalaiset YLEn toimittajat ihmettelivät alkuun Ukraina armeijassa käytettäviä natsitunnuksia mutta arvelivat sen olevan sallittua tällaisena aikana.
USA ohjeisti Bidenin aikana mediaa olemaan näyttämättä uutismateriaalissaan ukrainalaisjoukkojen ja panssareiden natsitunnuksia. Ne kuulemma voisivat herättää kiusallista huomiota USAssa. - Anonyymi
Mitkä niistä ovat sinun mukaasi niitä natsitunnuksia?Luepa molo mitä siellä kerrotaan
Azov-pataljoonan tunnukset ovat tunnetusti Wolfsangel (sudenhammas) ja Musta Aurinko (Schwarze Sonne), jotka ovat saaneet kritiikkiä äärioikeistolaisista ja natsistisista yhteyksistään, vaikka pataljoona itse on pyrkinyt profiloitumaan osana Ukrainan kansalliskaartia. Tunnukset esiintyvät usein lipuissa, univormuissa ja muissa symbolisissa esineissä.
Tunnusten merkitys:
Wolfsangel: Alun perin keskiaikainen metsästysmerkki, mutta tuli tunnetuksi natsi-Saksan 2. SS-panssaridivisioona "Das Reich" -divisioonan tunnuksena. Azov-prikaatin mukaan se symboloi "vapautta".
Musta Aurinko: Muinainen germaaninen symboli, jota natsit käyttivät Wewelsburgin linnassa. Azovin mukaan se edustaa "kansakunnan henkeä". - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luepa molo mitä siellä kerrotaan
Azov-pataljoonan tunnukset ovat tunnetusti Wolfsangel (sudenhammas) ja Musta Aurinko (Schwarze Sonne), jotka ovat saaneet kritiikkiä äärioikeistolaisista ja natsistisista yhteyksistään, vaikka pataljoona itse on pyrkinyt profiloitumaan osana Ukrainan kansalliskaartia. Tunnukset esiintyvät usein lipuissa, univormuissa ja muissa symbolisissa esineissä.
Tunnusten merkitys:
Wolfsangel: Alun perin keskiaikainen metsästysmerkki, mutta tuli tunnetuksi natsi-Saksan 2. SS-panssaridivisioona "Das Reich" -divisioonan tunnuksena. Azov-prikaatin mukaan se symboloi "vapautta".
Musta Aurinko: Muinainen germaaninen symboli, jota natsit käyttivät Wewelsburgin linnassa. Azovin mukaan se edustaa "kansakunnan henkeä".Molo katosi palstalta. Hän itse tarjosi lähteen millä kumota Azovin natsisymbolit, mutta siellähän ne ovat oikein selitysten kera. Molo katsoi viisaammaksi taas kerran paeta näyttämöltä kun ei pysty omaan huutoonsa vastaamaan. Luuseri ja narsisti tuo molo.
- Anonyymi
Sittenhän sinun aivosi eivät toimi oikein.
Sinä et tunne historiaa, Azov banneri on vanha natsitunnus Wolfsangel, mikä on saksalainen nimi vanhalle symbolille, joka muistuttaa lynkilettä tai kaksoiskoukkua, ja se on toiminut niin keskiaikaisena metsästysvälineenä (ulvontorjuntaan), heraldisena tunnuksena kuin myöhemmin natsi- ja uusnatsisymbolina, vaikka sitä käyttävät myös jotkin äärioikeiston ulkopuoliset ja pakanalliset ryhmät. Sen muoto vaihtelee, mutta usein siinä on Z-kirjainta muistuttava kuvio, jossa voi olla poikkiviiva, ja se liittyy vanhaan saksalaiseen kansanperinteeseen ja vapauden symboliikkaan.
Anonyymi kirjoitti:
Hakaristin käyttö nykyisin on kriminalisoitu.
USA laittoi Azov-pataljoonan terroristijärjestö- listalleen sen natsi-ideologian vuoksi.
Vähä-älyinen Biden otti sen pois siltä listalta puoli vuotta ennen virkakautensa päättymistä ja salli aseiden myynnin heille.
Molo puolustaa Azov-pataljoonan mainetta. Se on tunnetusti natsimielinen ja se käyttää tunnuksia jotka Ukrainassa tunnetaan tämän natsijärjestön tunnuksina.
Molo alkaa taas inttämään jotain sairaita omia mielipiteitään.
Ehkä väität myös SS Galitsiasta jotain samaa? SS Galitsia kantaa edeltäjänsä natsi-Saksan aikaisen SS Galitsian tunnuksia. Se kunnostautui erikoisesti sotavankien ja juutalaisten murhaajana. Joukkio koostui vapaaehtoisista länsi-ukrainalaisista natseista.
Selitäpä valehteleva narsisti jotain millä kumoaisit faktoja. Teet itsestäsi taas vain yleisen naurunaiheen.Azov ei käytä natsitunnuksia eikä Ukrainan puolella taistele nyt SS Galitsiaa, vaan se taisteli toisessa maailmansodassa
Anonyymi kirjoitti:
Molo on henkisesti Azov-natsien tasolla.
https://www.iltalehti.fi/ukrainan-kriisi/a/2014100318715845
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009709344.html
https://www.hs.fi/maailma/art-2000008696777.html
Suomen valtamedia on pehmentänyt asenteitaan Ukrainan natseja kohtaan. Sillä ei kuitenkaan poisteta Ukrainan natsimielisyyttä.
Suomalaiset YLEn toimittajat ihmettelivät alkuun Ukraina armeijassa käytettäviä natsitunnuksia mutta arvelivat sen olevan sallittua tällaisena aikana.
USA ohjeisti Bidenin aikana mediaa olemaan näyttämättä uutismateriaalissaan ukrainalaisjoukkojen ja panssareiden natsitunnuksia. Ne kuulemma voisivat herättää kiusallista huomiota USAssa.Voi tiltu reppana. Ukrainassa on natseja ja myös Azov-pataljoonassa on taistellut natseja. Vähemmistönä. Ukrainassa on vähemmän natseja kuin ihailemassasi Venäjällä, eivätkä he tietenkään ole Ukrainassa vallassa. Sinä uskot jopa, että venäläiset uusnatsijärjestöt, jotka Venäjä on lähettänyt sotimaan Ukrainaan, taistelevat muka natseja vastaan.
- Anonyymi
Azov ei käytä natsitunnuksia eikä Ukrainan puolella taistele nyt SS Galitsiaa, vaan se taisteli toisessa maailmansodassa
Sinä et tunne historiaa, Azov banneri on vanha natsitunnus Wolfsangel, mikä on saksalainen nimi vanhalle symbolille, joka muistuttaa lynkilettä tai kaksoiskoukkua, ja se on toiminut niin keskiaikaisena metsästysvälineenä (ulvontorjuntaan), heraldisena tunnuksena kuin myöhemmin natsi- ja uusnatsisymbolina, vaikka sitä käyttävät myös jotkin äärioikeiston ulkopuoliset ja pakanalliset ryhmät. Sen muoto vaihtelee, mutta usein siinä on Z-kirjainta muistuttava kuvio, jossa voi olla poikkiviiva, ja se liittyy vanhaan saksalaiseen kansanperinteeseen ja vapauden symboliikkaan.
- AnonyymiUUSI
Voi tiltu reppana. Ukrainassa on natseja ja myös Azov-pataljoonassa on taistellut natseja. Vähemmistönä. Ukrainassa on vähemmän natseja kuin ihailemassasi Venäjällä, eivätkä he tietenkään ole Ukrainassa vallassa. Sinä uskot jopa, että venäläiset uusnatsijärjestöt, jotka Venäjä on lähettänyt sotimaan Ukrainaan, taistelevat muka natseja vastaan.
Älä sinä saatanan molo yritä selitellä, olet yksinkertaisesti helvetin tyhmä. ymmärrän että tämä viesti poistetaan, mutta kaikkia poistamisia en ymmärrä pätkääkään, sopisi toimittajien tietää jotain sananvapaudesta.
- Anonyymi
voi teitä naiivejä.)))) virolaiset tekee bisnestä, myös bunkkereilla. raja-asematkin toimii.
- Anonyymi
Sulla on erikoinen käsitys bisneksestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on erikoinen käsitys bisneksestä.
bisnestä ukrainalaisittain))))
- Anonyymi
Viro tuntee venäläisyyden ja muistaa mitä paskaa oli elämä kun ryssä oli vallassa.
Ei ole ihme jos Viro panostaa kaikkensa tuohon uhkaan.- Anonyymi
Tunnen paljon eestiläisiä ja olin yllättynyt kun sanovat pärjänneensä NLn aikana paremmin kuin nykyisin.
- Anonyymi
Ei kai sitä nyt tommosella maatilkulla pysty mitään suursotaa järjestämään; ovatko virolaiset seonneet täysin ?
- Anonyymi
Viro valmistautuu eeee heh heh heh heh heh iiiii hih hih hih hih hih su- su- su- suursotaan aaaaa hah hah hah hah hah
- Anonyymi
Saattaapa siinä käydä vielä niin, että koko Nato hajoaa, mutta onneksi kuulumme USA: n leiriin ja Norfolkin esikunnan alle.
USA: n strateginen painopiste ei ole Itä-Euroopassa, vaan pohjoisessa Arktisella alueella.- Anonyymi
Elikkä meillä on sittenkin hyvät mahdollisuudet päästä sotimaan.
Minä jo aloin huolestumaan NATOn tilanteesta. Sittenhän emme liittyneet Natoon turhan takia ja 10 miljardin euron puolustusbudjetille löytyy perusteita.
Olen molochin kanssa ollut huolestunut tästä nykysuuntauksesta kun tärkein liittolainen onkin osoittautunut epäluotettavaksi. Niin ainakin Ukrainan suhteen. Toivottavasti USA ei myy meitä vaihtokaupassa johonkin - olemmehan maksava ja äärimmäisen sokeasti USAan luottava liittolainen. Se olisi maailmanloppu meille jos USA ei huolisikaan rahojamme.
Terveisiä kaikille
moloch ja Santtunen.
- Anonyymi
Koska fasistivenäjä kaatuu?
Aikalailla siellä on nyt alkanut asiat muhimaan. - Anonyymi
Hyvä Viro. Näytä niille!
- Anonyymi
RyZZykän sunnuntaihöpötykset vauhdissa!!!
- Anonyymi
Kas oled kunagi mõelnud, et need vaenlase pahad poisid saavad üle barjääri serva teisele poole minna?
- Anonyymi
Reservistä erovat pääsevät kuitenkin esim. linnoitustöihin.
Ja muihin maanpuolustustöihin sodan aikana. Heidän panosta tarvitaan myös ja heille riittää kyllä tarpeeksi työtä vaikkeivat aseisiin tartukaan.- Anonyymi
"Ja muihin maanpuolustustöihin sodan aikana. "
heh ...etulinjaan ilman asetta kaivamaan juoksuhautoja kun oikeat taistelijat lepäävät myöskin paskapoteroiden tyhjennys ,vihollisten hautaaminen joukkohautoihin (rottavaara) sekä tietysti oikeiden taistelijoiden palveleminen kahvinkeitto pyykinpesu ja sen sellainen ....minakentätkin pitää purkaa ja tunnistaa ... tuskin Suomen kokoisella maalla on taistelijoita tällaiseen hommaan laittaa...
- Anonyymi
Pieni rökitys ei olisi pahitteeksi, eestiläisille.🤢
- Anonyymi
RyZZän höpötys on saanut kovin vähän lukijakuntaa.
- Anonyymi
Rakentaa muutaman bunkkerin, loput rahoituksesta katoaa. Toimiva malli. Ukrainan Jacenjuk rakensi aikoinaan muutaman metrin pituisen raja-aidan, länsirahoituksella. Vuosia jenkeissä, loistopalatsissaan.
- AnonyymiUUSI
Viro tekee jotain sen vähän mitä kykenee mutta esim. ensimmäistäkään sotilaslentokonetta (ns. hävittäjäj) sillä ei edelleenkään ole...
- AnonyymiUUSI
ei tarkoitustaan, näytellään ja rikastutaan ennen pakoa
- AnonyymiUUSI
Molopää ja törkyp...e (sama henkilö?) ilmeisesti huonoiten palkatuimmat nato trollit kun joutuvat niin paljon spämmäämään tänne ja todella huonolaatuista tekstiä...
- AnonyymiUUSI
On se kiva nähdä, että minkälaiset varustukset viro saa aikaan. 😂😂😂
- AnonyymiUUSI
Vuosikymmenet vallankahvassa roikunut kokoomus on tuhonnut koko maan!
Ja nyt ei saada kaivettua edes ojan pätkää, juoksuhaudoista puhumattakkaan. - AnonyymiUUSI
Viro tarvii panssari esteitä enemmän kuin Suomi jo maaston takia,vaikka ei nuo esteet Suomellakaan pahaa tekisi,jatkosodassa asemasodan aikaan jäi paljon linnoitustöitä tekemättä kun herrat ei uskonu tiedustelua että ryssä valmisteli suurhyökkäystä,no sieltähän alkoi panssareita vyörymään yli juoksuhautojen sitten.
- AnonyymiUUSI
Viro ---- Suursotaan - BUAHAHAHAHAHAHAHAHA MUAHAHAHAHAHAHAHA
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää
Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/1201246920v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.675084Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu1564434Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa
Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d24664218- 1184118
- 733764
Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint542843Kuka on menehtynyt?
https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras242813- 572069
Kauhea ikävä iski
Mietin vain, mitä olet juuri nyt tekemässä. Mietin myös, välittyykö se sinulle, kun olet koko ajan mielessäni, tunnetko221698