Piispa Raimo ja seksuaalivähemmistöt?

Anonyymi-ap

Vasta nyt löysin netistä kuukauden vanhan artikkelin, jossa myös Opus Dei - piispa ”Raimo” Goyarrola pääsee ääneen. Taas kerran sai hävetä! Siinä missä arkkipiispat Elia ja Tapio Luoma puhuvat ihmisläheisesti, kaikkia kunnioittaen ja viisaasti, ”Raimo” laukoo seksuaalisuudesta kylmän tylysti kuin Opus Dei - lahkon robotti.

Tässä esimerkki: ”Seksuaalisuus on täydellistä henkistä ja fyysistä antautumista toiselle, elämälle ja mahdolliselle vanhemmuudelle.” Siis mitä? Minun siis pitäisi olla ”henkisesti antautunut” aviopuolisolleni?

” Sukupuolidysforiasta kärsiviä tulee tukea, mutta lääketiedettä ei tulisi ohjata ideologialla, jossa ihminen määrittelee täysin itse oman olemuksensa.” Siis mitä? Onko siis sukupuolten ja identiteettien kirjo vain jotakin sairautta? Ovatko nämä ihmiset piispan mukaan ”sairaita”?

Todelisuudessa vaikuttaa siltä, että aikanaan paremminkin Opus Dei veti lahkona puoleensa tunnevammaisia ja myös seksuaalivähemmistöjen edustajia. Nykyään sekin on laskussa, kun itse kukin saa olla oma itsensä ja elää itsensä näköistä elämää!

0

171

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
        Maailman menoa
        129
        6441
      2. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
        Lapua
        72
        6328
      3. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
        Ikävä
        376
        6225
      4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
        Maailman menoa
        347
        4016
      5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
        Maailman menoa
        153
        2452
      6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
        Maailman menoa
        6
        2379
      7. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
        Kansallinen Kokoomus
        131
        1466
      8. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
        Haapavesi
        13
        1359
      9. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
        Ikävä
        190
        1156
      10. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
        Ikävä
        64
        980
      Aihe