Homo on ollut edellisessä elämässä nainen ja lesbo on ollut mies
Sama koskee trans ihmisiä ja sellaisia jotka haluavat sukupuolen vaihto leikkaukseen
Meistä jokainen on joskus kuulunut tai tulee kuulumaan EM. ryhmään.
Homoseksualismi asiaa
13
110
Vastaukset
- Anonyymi
Linnan juhlissa oli SDP:n kansanedustaja Homot puolisoineen -
- Anonyymi
Sitä se amerikan homous teetättää.
On ollut kyllä paha juttu ja luo yhä hekumaa. - Anonyymi
Siehän se sälli oot. Haastakko sie ihan tosissas?
- Anonyymi
Etkö muka ikinä ole lukenut amerikan homoista, miten ovat lähteneet punaisten lyhtyjden kaduilta hekumoimaan ja saastuttaneet koko Suomen.
Silloin on sivistyksessä tosi suuri aukko. Tai oikeastaan ei edes ole sivistystä jos se jäänyt lukematta.
Siinä koko homouden ydin ja homouden hehkutus lähtee siitä.
Ilman sitä ei edes ole homoutta jos ei sitä mainitse.
- Anonyymi
Synti ei enää kierrä kirkkoa keskellä kylää.
- Anonyymi
Hienoa, että palstalla käsitellään välillä homoseksuaalisuuttakin.
Muut teologiset kysymykset ovatkin olleet täysin ylikorostuneita.- AnonyymiUUSI
Kirkkomme piispat ovat ainakin tuota mieltä.
- Anonyymi
Vesilahden kirkkoherra on aivan ihana ihminen.
Nainen miehen kehossa.♥️
Komppaan aloitusta.- AnonyymiUUSI
Kenen miehen ruumiissa se kirkkoherra oikein on? Kirkkoherran varmaan kannattaisi antaa se miehen ruumis takaisin oikealle omistajalleen. Ruumiiden varastajat joutuvat kärsimään seuraavassa elämässä ja lisäksi varastaminen on syntiä kristinuskossakin.
- AnonyymiUUSI
Aika mielenkiintoinen ajatus. Perustuu varmaan jälleensyntymisoppiin uskomiseen. Se ei varmaan loogisestikaan olisi mahdollista, koska olisi sen verran kuitenkin yliluonnollisesta tapahtumasta kysymys, että ihminen kyllä astuisi uudelle kehitystasolle niin, että saisi kyllä kaiken tarvittavan varustuksen uuteen elämään. Ei siis jäisi mitään vajavaisuuksia tai hankaluuksia kummittelemaan vanhasta minuudesta, vaan ihminen etenisi kohti täydellisempää ihmisyyttä.
Jumala on kuitenkin luonut ihmisen ja uusi sielu saa alkunsa jo hedelmöityksessä. Vaikeuksia maan päällä on enemmän tai vähemmän. Se ei kuitenkaan vähennä ihmisen arvoa, vaan hänelle annetaan mahdollisuus turvautu Jeesuksen armoon ja apuun kaikissa ongelmissaan. Voimia! - AnonyymiUUSI
"Homoseksualismi asiaa"
Voi ollakin asiaa, mutta mitä asiaa se homoseksualismi itse asiassa on? Olisiko sitä, että joku ajatteee homoja ja homoutta jatkuvasti? - AnonyymiUUSI
Höpöhöpö.
Ei ole aiempaa eikä tulevaa elämää.
On vain tämä.- AnonyymiUUSI
Minä tiedän useita entisiä elämäni Atlantikselta ja Egyptistä lähtien.
Googlaa "reinkarnaatio'"
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.1157875Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa
Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d26784972Kuka on menehtynyt?
https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras243244- 541406
Nainen, ota nyt rauhallisesti
Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä1381347- 231343
Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e1021339Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.1671239Ajattelen sinua kiitollisuudella
Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mi551003Sinulle tiedoksi
Olen paljon miettinyt sitä hetkeä, kun uskalsin näyttää pienin elein ja kertoa pienesti, eli hyvin hillitysti sinulle si28903