Nämä puhelut paljastavat, kuinka Suomesta myydään maahanmuuttajille keksittyä unelmaa – kuuntele itse todisteet
Suomalaiset korkeakoulut käyttävät Aasiassa koulutusagentteja, jotka hankkivat kouluihin ulkomaalaisia opiskelijoita. MOT:n todisteet osoittavat, kuinka nämä koulujen agenttikumppanit syöttävät opiskelijoille väärää tietoa.
Esikatselukuva
YLE
https://yle.fi/a/74-20193736
PS. vihreät ja vasemmisto ei tiedä asiasta?
keksittyä unelmaa maahanmuuttajille sanoo YLE
10
194
Vastaukset
- Anonyymi
Virtaaaaaaaaaaaaa rahat katoaaaaaaaaaasoteeeeeeeee
- Anonyymi
Kyllä demarit ja vihervasemmisto osaa tuon kusetuksen ja ovat varmaa yhteistyössä näiden agenttien kanssa ja 50-50. Nehän nämä lait teki mariinin hallituksen aikana!!! Yrittävät saada suomeen lisää elättejä ja äänestäjiä. Tunnetustihan nämä kusevat asiat omille nilkoilleen!!!
- Anonyymi
kiitos kirjoituksesta moktar gubta-extyökkäri-mielipidepankki
- Anonyymi
rert
- Anonyymi00005
Sekä demareilla on sormet pelissä myös!!!!!!!! Edellinen hallitus mätti suomalaisten verorahoja tähän miljoonia. Haatainen huutaa lisää näitä opiskelioita suomeen!!!!!!!!
- Anonyymi00006
Demaritko asian arkkitehteja
- Anonyymi00010
Kyllä demarit ovat tämän asian arkkitehteja!!!!!! Tämä takia vinkuvat suomeen 40000 tuhatta matua vuosittain lisää!!!!
- Anonyymi00007
se3232
- Anonyymi00009
RKP rahastaa kaikin keinoin, se edustaa eliittiä, herra kansaa, ne hallitsee Suomea.
Rahalla ei ole iänmaata, isänmaa on rahastusta varten
kaunis aate, kun ei jää kiinni! - Anonyymi00011
y6765
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään16415247Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen903755Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,1373054Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2791504Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?541466Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1591407Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1151304Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141274- 811101
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin2081029