Nämä puhelut paljastavat, kuinka Suomesta myydään maahanmuuttajille keksittyä unelmaa – kuuntele itse todisteet
Suomalaiset korkeakoulut käyttävät Aasiassa koulutusagentteja, jotka hankkivat kouluihin ulkomaalaisia opiskelijoita. MOT:n todisteet osoittavat, kuinka nämä koulujen agenttikumppanit syöttävät opiskelijoille väärää tietoa.
Esikatselukuva
YLE
https://yle.fi/a/74-20193736
PS. vihreät ja vasemmisto ei tiedä asiasta?
keksittyä unelmaa maahanmuuttajille sanoo YLE
10
199
Vastaukset
- Anonyymi
Virtaaaaaaaaaaaaa rahat katoaaaaaaaaaasoteeeeeeeee
- Anonyymi
Kyllä demarit ja vihervasemmisto osaa tuon kusetuksen ja ovat varmaa yhteistyössä näiden agenttien kanssa ja 50-50. Nehän nämä lait teki mariinin hallituksen aikana!!! Yrittävät saada suomeen lisää elättejä ja äänestäjiä. Tunnetustihan nämä kusevat asiat omille nilkoilleen!!!
- Anonyymi
kiitos kirjoituksesta moktar gubta-extyökkäri-mielipidepankki
- Anonyymi
rert
- Anonyymi00005
Sekä demareilla on sormet pelissä myös!!!!!!!! Edellinen hallitus mätti suomalaisten verorahoja tähän miljoonia. Haatainen huutaa lisää näitä opiskelioita suomeen!!!!!!!!
- Anonyymi00006
Demaritko asian arkkitehteja
- Anonyymi00010
Kyllä demarit ovat tämän asian arkkitehteja!!!!!! Tämä takia vinkuvat suomeen 40000 tuhatta matua vuosittain lisää!!!!
- Anonyymi00007
se3232
- Anonyymi00009
RKP rahastaa kaikin keinoin, se edustaa eliittiä, herra kansaa, ne hallitsee Suomea.
Rahalla ei ole iänmaata, isänmaa on rahastusta varten
kaunis aate, kun ei jää kiinni! - Anonyymi00011
y6765
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896082KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3475500Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222747Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521031995Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071738- 1141601
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181573seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241484Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351443