Ruispalan välistä löytynyt toukka keskeytti lieksalaisen Juulin aamiaiskokkailun kolmisen viikkoa sitten.
– Olin ostanut kuuden kappaleen ruispalapaketin, joka oli ollut itselläni pari päivää avaamattomana. Avasin sitten sen, kun rupesin tekemään puolisolleni syntymäpäiväaamiaista, Juuli kertaa aamun tapahtumia.
– Kun siinä pannulla yksi puolikas paistui, niin katsoin, että mikä tuossa oikeassa yläkulmassa on. Se oli tällainen kuollut toukka tai mato, ja JÄRKYTYIN KYLLÄ KOVASTI.
Juuli kertoo laittaneensa saman tien palautetta leivän valmistaneelle Vaasanille. Myöhemmin hänen postilaatikkoonsa kolahti yhtiön kirjallinen vastaus ja tuotehyvityskortti.
Hyvityksestä huolimatta Ruispaloja ei Juulin ostoskoriin enää päädy.
– Tietysti siinä alkoi oksettaa ja ällöttää. Nyt tuli stoppi ihan kokonaan noille
Kyllä elämä on täynnä yllättäviä järkytyksiä. Jää mietityttämään pääseekö Juuli ikinä tästä järkytyksestä yli? 🤔
Juulin aamiaiskokkaus päättyi järkytykseen
31
540
Vastaukset
- Anonyymi
No onneksi ei ollut mikään isompi eläin, silloin olisi järkytyskin ollut suurempi, jopa fataali.
- Anonyymi
Vaasan Oy valmistaa näin joulun alla ruispalat valmiin päällisen kanssa,
- Anonyymi
Entäs jos leipäpaketissa olisi ollut kontiainen tai peräti susi!
- Anonyymi
Ajatuksesi on järjetön, mieltä vailla! Ei susi mahdu leipäpakettiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta jos susi käyttää eri tekniikkaa? 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta jos on pieni susi taikka iso leipäpaketti...? 🤔
- Anonyymi
Onneksi sipuliteemakkarassa ei ole yllätyksiä -eikä lihaa.
- Anonyymi
Huomiosi on älytön, vailla mieltä!
- Anonyymi
KUKA USKALTAA HERJATA SIPULITEEMAKKARAA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KUKA USKALTAA HERJATA SIPULITEEMAKKARAA
Ruokavinkki! Viiden viljan paahtoleipää ja siihen voita, tillimaustettua tonnikalaa ja sulatejuustoviipale, sitten toinen paahtoleipä pala jossa on voita sivelty siihen ja se laitetaan tavallaan kanneksi sen eka palan päälle. Sitten voileipägrilliin paistumaan. On aika hyvää syötävää!😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ruokavinkki! Viiden viljan paahtoleipää ja siihen voita, tillimaustettua tonnikalaa ja sulatejuustoviipale, sitten toinen paahtoleipä pala jossa on voita sivelty siihen ja se laitetaan tavallaan kanneksi sen eka palan päälle. Sitten voileipägrilliin paistumaan. On aika hyvää syötävää!😊
Mutta eihän tuossa ole lainkaan sipuliteemakkaraa? 🫤
- Anonyymi
"Ajatuksesi on järjetön, mieltä vailla! Ei susi mahdu leipäpakettiin."
Mutta leipä saattaa mennä sudeksi jo tekovaiheessa, moni leipähän on pelkkää sutta.- Anonyymi
Miten lie Kuunon aamiainen päättynyt, kun Juulille kävi noin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten lie Kuunon aamiainen päättynyt, kun Juulille kävi noin?
Kuunolla aamiainen sujuu onhan sillä se puukko missä on se veriura vai miten se meni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuunolla aamiainen sujuu onhan sillä se puukko missä on se veriura vai miten se meni
Mitä sie out männy juulille tekemään? Nyt ne sinut viepi. Otto on vietävä sairaalaan...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sie out männy juulille tekemään? Nyt ne sinut viepi. Otto on vietävä sairaalaan...
Kuuno vetäsi juulian kaulaliinan pois ja sano että toukkako tuon jälen teki vai se huoripukki.
Kun olisi ollut ees kunnon mies vaan kun on semmone kutale. Kuuno näki hampaanjäjet juulian kaulassa. Huorannut se on saatana minun selkäni takana niin että läiske on käynyt.
- Anonyymi
Mitä, Missä, Milloin kirjasarja, ehtymätön tietolaari kirjahyllyssä vain hivenen tilaa vieden.
- Anonyymi
Ei se ole toukka, se on varsinainen anakonda 🙃
- Anonyymi00037
Prinssinakki sulla on.
- Anonyymi00038
Anonyymi00037 kirjoitti:
Prinssinakki sulla on.
Ei, vehje on kuin sipuliteemakkara pötkö!
- Anonyymi00039
Anonyymi00038 kirjoitti:
Ei, vehje on kuin sipuliteemakkara pötkö!
Äläpä nyt innostu. Sehän oli sipuliteemakkara pötkö! Älä syö vuoteessa.
- Anonyymi
Jos laittaisin käärmemäyttelyn niin olisi taskut täynmä kolikoita 🫣
- Anonyymi
Aamiaispöydästä on poistettu 10 sääntöjenvastaista toukkaa
- Anonyymi
Haluaisin olla toukka 🙋♂️
- Anonyymi00036
Olen työstänyt Juulia kakkoseen laatu oli heikko. paljaalla. 🤠
- Anonyymi00042
Haluan hänen lompsaa !
- Anonyymi00043
Lupa evätty
T kelan pimut - Anonyymi00044
Anonyymi00043 kirjoitti:
Lupa evätty
T kelan pimutNo entäs kelan pimun lompsaa...?
- Anonyymi00046
Anonyymi00044 kirjoitti:
No entäs kelan pimun lompsaa...?
Lupa evätty, mutta laitetaan 7 kelan kundia.
t kelan pimut - Anonyymi00048
Anonyymi00046 kirjoitti:
Lupa evätty, mutta laitetaan 7 kelan kundia.
t kelan pimutHöh... 🥺 En haluaisi, mutta laita nyt sitten.
- Anonyymi00045
Minulla pieni tiitti, niin herkkä ja nopea räjähtämään.
Antaisit nyt 😏
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1615247Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv852763Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?921771Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91216- 49995
- 66912
Mitä tarkoitat
”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”23908- 21903
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu122903Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N75873