Isälläni oki tapa sanoa, olkaamme rataraittiita ja uskossa nuhteettomat. Tämän opimme, vaikka isäni kuoleman jälkeen on kantautunut tietoja, että isälle maistui kuppi. Hän ei siitä ikinä maininnut ja oki seuroissa uuttera kävijä. Pakko oli uskoa, kun eräät läväytti kuva-albumistaan pikkujoulukuvia menneiltä vuosilta. Tosiaan, isälläniki oli kuppia, jos toistakin niissä käsissään. Tarkoittaako rataraitis siis sitä, että ku mennään radalle, eli seuroihin, on oltava raitis. Ja jumalan selän takana sitten saakin ottaa kuppia? Ja uskon nuhteusko lähtee siitä, että kaikki synnit on pimitettävä kanssa veljiltään?
Rataraittiita ja uskossa nuhteettomat
10
168
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä mieltä olette siitä, kun vanhusten hoitolaitoksissa annetaan vl-uskovaisille vanhuksille illalla konjakkia. Enoni otti ihan mielellään lasillisen illalla.
- Anonyymi
Olen sitä mieltä että kännissä on kivaa.
- Anonyymi
Jumalaa ei pikku dippi kiinnosta
- Anonyymi
Jos Jumalan tahtoa kysytään, kuppi saa olla kädessä kyllä. Mikäli Einarin mielipide kiinnostaa, kuppia ei saa olla kädessä. Näin on ukkelit funtsineet. Jumalalta kyselemättä.
Teatteria koko vl-kultti.🎭
- Anonyymi
Ite oot teatteria ja teatteri on syntiä! Olet synnissä rypevä epäuskovainen patakultti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ite oot teatteria ja teatteri on syntiä! Olet synnissä rypevä epäuskovainen patakultti!
Minäkin näin teatteria rauhanyhdistyksella, kun ihmisiä hoidettiin kososlaisesta hengestä.
Olen sitten myöhemmin käynyt oikeassakin teatterissa, sehän oli ihan leikkiä hoitokokouksiin nähden. Ry:llä oli tosi kysymyksessä, ilmapiiri oli jännittynyt ja henkeä salpaava, miten ihmisille käy, miten ne selviävät hoidoista. Ihmiset pelkäsivät, monet itkivät, toiset rukoilivat ja hoitajat olivat kiivaina, syyttivät väärästä hengestä. Surullisinta oli, ettei kaikille annettu anteeksi, vaikka he pyysivät syntejään anteeksi, sittenkään ei annettu. Anonyymi kirjoitti:
Nii. 😹👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin näin teatteria rauhanyhdistyksella, kun ihmisiä hoidettiin kososlaisesta hengestä.
Olen sitten myöhemmin käynyt oikeassakin teatterissa, sehän oli ihan leikkiä hoitokokouksiin nähden. Ry:llä oli tosi kysymyksessä, ilmapiiri oli jännittynyt ja henkeä salpaava, miten ihmisille käy, miten ne selviävät hoidoista. Ihmiset pelkäsivät, monet itkivät, toiset rukoilivat ja hoitajat olivat kiivaina, syyttivät väärästä hengestä. Surullisinta oli, ettei kaikille annettu anteeksi, vaikka he pyysivät syntejään anteeksi, sittenkään ei annettu.Hoitokokoukset olivat vallanhimoisten ja kateellisten ihmisten keino/yritys edistää omia asioitaan, harhauttaa ihmisiä ja saada oma elämä näyttämään muiden elämää "puhtaammalta". Toiminnalla ei ollut mitään tekemistä kenenkään sielunhoidon kanssa, vaan totuus asiassa on todella karu - toiminta oli hirvittävää henkistä ja hengellistä väkivaltaa. Kaikki hoitajathan eivät olleet edes uskovaisia, vaan oman kokemustaustansa /syntielämänsä perusteella syyttivät valitsemiaan täysin ulkopuolisia henkilöitä juuri niistä synneistä, joissa itse elivät. Tuntemani perusteella voin sanoa, että hoitajiksi ryhtyivät paikkakunnan suurisuiset, kateelliset juoruilijat, joita monet pelkäsivät. Hoitajat pakottivat ihmisiä tekemään parannusta oman omantuntonsa kautta. Monella hoitajalla on väärät tekonsa edelleen korjaamatta ja korvaamatta.
- Anonyymi
rata raitis tarkoittaa sinkkua jonka räkä nenä vilkkuu punaisena
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495565Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042036Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1141621
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191593Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731167
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188988