Voi hyvä ihme tuota meidän ulkoministeriä.
Ensinnäkin asettuu islamin puolelle islamin ja lännen taistelussa ja nyt päästelee sammakoita maailman lehdistölle, siellähän paskapuheista narautetaan toisin kuin täällä kotosuomessa.
Eliinalle nyt vähän sordiinoa juttuihin.
19
207
Vastaukset
- Anonyymi
Elinalta tulee, mitä milloinkin. Nyt hän toisti amerikoissa toisen suuren ajattelijan, kaja kallaksen, puheita hyökkäyksistä Venäjälle ja Venäjän hyökkäyksistä muualle. Ylipäätänsä Suomen eliitti on ollut monta vuotta yksipuolisen informaation varassa ja siksi aivan metsässä sen osalta, mistä erityisesti Ukrainan sodassa on kysymys. Itseriittoisesti kieltäydytään kokonaan kuuntelemasta, mitä mm. venäjällä on sanottavaa. Tästä nousee mm. nuo elinan laukomat aivoprut. Mutta aika aikaa kutakin.
Taas näyttää Moskovan Lyyli olevan äänessä tai itse asiassa näppiksen äärellä. Venäjällä ei ole mitään valtaa lähteä sanomaan miten Ukrainan tulee toimia ja siksi Venäjä on suurrikollinen jo Kriminkin valtauksen vuoksi saatikka nykyisen siviilien murhaamisen. Jos venäläiset ovat viisaita niin vetäytyvät Ukrainalle sovitulta alueelta, pyytävät anteeksi sekä maksavat jälleenrakennuksen mutisematta, sekä korvaukset niin haavoittuneille kuin kaatuneidenkin omaisille reilusti! Se olet sinä Moskovan Lyyli joka niitä aivopieruja laskettelet!
- Anonyymi00020
MISSÄHÄN OLOMUODOSSA ELINA ON DAVOSISSA?
- Anonyymi
Hänet pitää kutsua maailmalta kotiin ja laittaa peruskoulun yläasteelle.
- Anonyymi00018
HEI , ELLU ON JO KOULUNSA KÄYNYT.
- Anonyymi
Täytyisi ajatella mitä sanoo ettei sano mitä ajattelee.
- Anonyymi00012
AJATTELU ON VAIKEA TAITO
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
AJATTELU ON VAIKEA TAITO
PIDETÄÄN PÄÄ KYLMÄNÄ, ON KOKMUKSEN OHJELMASSA
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
PIDETÄÄN PÄÄ KYLMÄNÄ, ON KOKMUKSEN OHJELMASSA
HÄKKÄNEN SITÄ HOKEE AINA TELEVISIOSSA
- Anonyymi00015
KYLLÄ KANSALAISOKEUDET ON TURVATTAVA I R A N I S S A.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
KYLLÄ KANSALAISOKEUDET ON TURVATTAVA I R A N I S S A.
USAN POMMITUKSILLA SE ONNISTUNEE!!!!!!
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
USAN POMMITUKSILLA SE ONNISTUNEE!!!!!!
VENEZUELASSAKIN DEMOKRATIA PALAUTETTIIN: VAIN SATA KUOLLUTTA ISKUSSA.
- Anonyymi
Etevimmät tyttäremme ja poikamme maailmalla: Elina ja Lasse.
- Anonyymi
Ja miksi hän meni vielä islamistien puolelle meidän kristittyjen siasta?
- Anonyymi
Suomessa uhotaan (kyllä täältä pesee!), kuinka Suomella on iskukykyinen armeija. Totuus alkaa olla kuitenkin toinen, niin nopeasti on sotateknologia kehittynyt ja kehittyy edelleen. Hävittäjiä on tulossa, mutta rahaa pitäisi löytää nyt mahdottomat määrät ohjuksiin ja drooneihin. - Parempi olisi alkaa rakentamaa rauhaa ja keskinäistä kanssakäymistä. Ukrainaseikkailut ja Venäjän talouden romahduttamiset ja vallan vaihdokset siellä pitäisi unohtaa.
- Anonyymi
Ja kenenkähän kanssa me sitä rauhaa hierottaisi, ruotsinko ehkä ?
- Anonyymi00010
Rauhan rakentaminen uudestaan Suomen ulkopoliittiseksi linjaksi nykyisen sotahysterian sijaan. Mitä tämmöinen pieni maa saa hakemalla konfliktia, talous on jo suurissa vaikeuksissa, kun sitä Venäjän romahtamista ei tullutkaan. Ellut ja muut kuitenkin jatkavat pullistelua.
- Anonyymi00011
Tämä ei paska puhetta. Ne persettä ruinas mutta Pilluu annoin . Elina ja Lasit
- Anonyymi00019
Joo pikkuisen nyt selkärankaa meidän kokoomusjohtoiselle ulkopolitiikalle.
Suomen täytyy uskaltaa asettua kristittyjen ja juutalaisten puolelle islamia ja diktatuuria vastaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit876042KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3305281Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja212676Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841875Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1041692- 1131556
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1221443Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331403