Hirvittävää tietoa koirista

Anonyymi-ap

18

91

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Koirien ruoka, tarvikkeet, harrsstukset, el kulut Sisältävät jo Veron!

Et vaan tienny, tajunnu?

• Anonyymi
        UUSI

.. sanotaan että on kehnot muistot mutta hyviäkin muistoa "koirien ajalta"..

jossain maalla ne pitäs olla..

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

.. sanotaan että on kehnot muistot mutta hyviäkin muistoa "koirien ajalta"..

jossain maalla ne pitäs olla..

Minulla ollu lapsuuskodista asti koiria, niitä kasvatettiin meillä kotona. Aikuisenakin minulla ollut jo useita koiria, erirotuja. Liikun paljon koirapiireissä, tapahtumissa, eli usean koiran kanssa ollut ,ja olen jatkuvasti tekemisissä.
        Koirani eivät purreet ketään, enkä itse ole joutunut koirien puremaksi.

Olen toki nähnyt vihaisenoloisia koiria, epävarmoja koiria.
        Olen nähnyt huonoja omistajia, ja välinpitämättömiä omistajia. Jotka ovat niitä, jotka aiheuttavat ongelmia, jos heille sattuu se haastava ja epävarma koira. Ja juuri nuo ihmiset, jostain syystä, hankkivat itselleen rotuja/ risteyksiä, jotka välinpitämättömästi pidettyinä voivat aiheuttaa ongelmia muille koirille, ja ihmisille.
        Rotukiellot?
        Kyllä ne voisi auttaa, ja Suomen olisi hyvä olla asiassa rohkea.
        Alkuun pitäisi selvittää, millaisia koiria/ rotuja/ risteyksiä on ongelmien takana. Ja sitten pyrkiä kitkemään ongelmaa.
        Risteykset, joissa on esim. taistelutyyppistä, laumanvartijaa, ja jättirotuja. Ovat hyvin arveluttavia, ja niitä saa edullisesti, eikä ostajiakaan voi valita, mikäli mielii pennuista eroon.
        Eikä silloin myyjiä kiinnosta koirien jalostus, vaan pelkästään raha, kun kyse sekoituksesta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla ollu lapsuuskodista asti koiria, niitä kasvatettiin meillä kotona. Aikuisenakin minulla ollut jo useita koiria, erirotuja. Liikun paljon koirapiireissä, tapahtumissa, eli usean koiran kanssa ollut ,ja olen jatkuvasti tekemisissä.
        Koirani eivät purreet ketään, enkä itse ole joutunut koirien puremaksi.

Olen toki nähnyt vihaisenoloisia koiria, epävarmoja koiria.
        Olen nähnyt huonoja omistajia, ja välinpitämättömiä omistajia. Jotka ovat niitä, jotka aiheuttavat ongelmia, jos heille sattuu se haastava ja epävarma koira. Ja juuri nuo ihmiset, jostain syystä, hankkivat itselleen rotuja/ risteyksiä, jotka välinpitämättömästi pidettyinä voivat aiheuttaa ongelmia muille koirille, ja ihmisille.
        Rotukiellot?
        Kyllä ne voisi auttaa, ja Suomen olisi hyvä olla asiassa rohkea.
        Alkuun pitäisi selvittää, millaisia koiria/ rotuja/ risteyksiä on ongelmien takana. Ja sitten pyrkiä kitkemään ongelmaa.
        Risteykset, joissa on esim. taistelutyyppistä, laumanvartijaa, ja jättirotuja. Ovat hyvin arveluttavia, ja niitä saa edullisesti, eikä ostajiakaan voi valita, mikäli mielii pennuista eroon.
        Eikä silloin myyjiä kiinnosta koirien jalostus, vaan pelkästään raha, kun kyse sekoituksesta.

Koiria voisi jalostaa ruoaksi. Ne ovat sikoja tyhmempiä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Koiria voisi jalostaa ruoaksi. Ne ovat sikoja tyhmempiä.

Mitäköhän luulet ihmisten sinusta ajattelevat typerän kommenttisi jälkeen?

• Anonyymi
      UUSI

Etkö ole tietoinen susien uhreista?
      Koiria, lampaita, hevosia, poneja,nautoja jne...järkyttävät määrät.
      Uutisissa oli esim myös, että omistaja otti koiran syliinsä suojaan sudelta, suden repiessä koiraa, ja myös ihmistä.
      Ei susi ole turvallinen suurpeto. Tulee pihoille, ja jo kaupungillekkin.

• Anonyymi
        UUSI

ne on viisaampia kun ei ensisijaisesti tavoittele ihmistä ellei sivuavasti jos joku hölmö SYLIIN ottaa pienen koiran?

toki minun puolesta ne voi teloittaa sudet mutta liikaa koiria suomessa ?

isot koirat kun niitä omistaja repii silloin kun lapsia näköpiirissä, on sekin väärä toimi, siitä koira oppii että lapsi on uhka koska sitä aina revitään kun lapsia näkee.. sitten kun koira irrallaan, se syöksyy raatelemaan sen uhan , lapsen ..

• Anonyymi
        UUSI

On se turvallisempi kuin matu, joka tappaa, hakkaa ja raiskaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

ne on viisaampia kun ei ensisijaisesti tavoittele ihmistä ellei sivuavasti jos joku hölmö SYLIIN ottaa pienen koiran?

isot koirat kun niitä omistaja repii silloin kun lapsia näköpiirissä, on sekin väärä toimi, siitä koira oppii että lapsi on uhka koska sitä aina revitään kun lapsia näkee.. sitten kun koira irrallaan, se syöksyy raatelemaan sen uhan , lapsen ..

En tiedä millainen ollut tapaus. Mutta lapsen olemus, liikkeet, ääntely, jne on varmasti monelle koiralle vierasta, ja siksikin kiinnostuvat.
        Suurin osa koirista pitää lapsista, monet rodut on jalostettukkin lapsiperheisiin sopiviksi. Ja siitä mainitaan rotumääritelmässäkin.
        Toisaalta, lapsen ääntely, nopeat liikkeet, pyöräily, juoksu voivat herättää koirassa jahtausvietin.
        Joillakin ihmisillä on tapana nyppiä koiraa hihnasta, aina jos koira tuijottelee, hermostuu tai muutoin käyttäytyy omistajan mielestä väärin.
        Olipa vitsikin , että mistä tunnistaa sakun omistajan?
        Siitä kun hälle antaa hihnan käteen, alkaa hän automaattisesti nykyä siitä😆viitsi, viitsi, monet ,melkeimpä kaikki sakut omistajineen ovat ihan hyväkäytöksistä porukkaa.
        On toki rotuja, joista ulkomaillakin tapauksia. Että omalle perheen lapselle ollut vaaraksi, vaikka koko lapsen iän koirakin ollut.
        Surullisia tapahtumia.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Koiran koko, ei ole syy mihinkään.
        Tiedän pajon 60-80 kg koiria, jotka eivät tekis pahaa kellekkään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

On se turvallisempi kuin matu, joka tappaa, hakkaa ja raiskaa.

Uhreja on Paljon, jos tilastoista katsoo🥺

Vaihto- oppilas myös vaara...

Uutisissa just nyt...

"Parikymppinen vaihto-oppilas raiskasi lukuvuoden aikana kaksi naista ja kaksi alaikäistä tyttöä."

• Anonyymi
      UUSI

Koirat on tapettava. Ne voidaan syödä.

• Anonyymi
      UUSI

Mikä ihmeen verenhimo persuilla on rauhoitettujen eläinten vainoamiseen ja tappamiseen?

• Anonyymi
        UUSI

Miten saat päässäs yhdistettyä aina persut kaikkeen?

Me Kokomuksessa olemme saaneet Paljon hyviä muutoksia aikaan, Persujenkin kanssa. Mutta, jätät meidät mainitsematta.

Etkö Tajua ketkä ovat Pääministeripuolue?
        Vai yritätkö hämätä, ettemme päätä asioista?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miten saat päässäs yhdistettyä aina persut kaikkeen?

Me Kokomuksessa olemme saaneet Paljon hyviä muutoksia aikaan, Persujenkin kanssa. Mutta, jätät meidät mainitsematta.

Etkö Tajua ketkä ovat Pääministeripuolue?
        Vai yritätkö hämätä, ettemme päätä asioista?

Persut eläinjahteja ovat ajamassa. Siten saan yhdistettyä.

• Anonyymi
      UUSI

Lahko ministeri on päässy veren makuun.
      Kaikki kissat koirat ja linnutkin, ei niiltä mikään rauhaan jää.

• Anonyymi
        UUSI

Ilmianna ittes, ei kuulosta hyvältä.

• Anonyymi
      UUSI

Ja täten ehdotan että kaikille lemmikkieläinten omistajille pitää olla voimassa oleva lemmikkieläinpassi ja kummatkin on sirutettava!!! Ja kuka laiminlyö pakollisen, vuoden kestävän, lemmikkieläinpassi-koulutuksen on määrättävä ehdotonta vankeutta ilman oikeudenkäyntiä!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      244
      10783
    2. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      76
      2981
    3. IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?

16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan
      Maailman menoa
      82
      2658
    4. 88
      2530
    5. Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e
      Maailman menoa
      151
      2232
    6. Savonlinnan murhapolttaja romani

Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.
      Maailman menoa
      267
      2099
    7. Ei me taideta

Pystyä kokonaan olemaan erossa.
      Ikävä
      45
      1461
    8. Kun aika on oikea niin

Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �
      Ikävä
      13
      1425
    9. Muutama vuosi sitten oli pulaa hoitohenkilökunnasta

Nyt heitä sanotaan irti. Tarve ei ole hävinnyt mihinkään, ei myöskään raha jolla ihmisten työnteosta maksettiin; raha va
      Maailman menoa
      131
      1310
    10. Ilouutinen: Osmo Peltola jo teini-iässä, silti yhdessä Peltsi-isän kanssa taas tv:ssä!

Ihan paras parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Tämä on kyllä sellaista hyvänmielen telkkariohjelmaa, josta kukaan ei
      Tv-sarjat
      35
      932
    Aihe