15-20 miljoonaa ihan turhuuteen.
Kepu kusettaa veronmaksajia minkä ehtii.
Satraapille pitää saada muistomerkki.
OLAVINLINNA ETENEE
12
576
Vastaukset
- Anonyymi
Voi veljet että on asiatonta huutelua. Valtuuston päätös. Jos jalahjärvisiä noin ottaa pannuun niin erotkaa heti Kurikasta.
- Anonyymi
Taitaa olla karaannu Ilmajoki palstalta tämä kepu sitä Kepu tätä kirjoittaja.
- Anonyymi00003
Kepu pettää aina. Vuodeosasto loppuu. Jurvan vuorohoitoyksikkö loppuu.
- Anonyymi00011
Ne on hyvinvointialueen juttuja ei siihen kaupungilla oo mitää asiaa
- Anonyymi00004
Jos ryhmärahoja ei maksettaisi olisi Jurvan vuorohoitoyksikkö voinut jatkaa.
Vain yksi puolue on jättänyt ryhmärahat aluevaltuustolle käytettäväksi hoitotyöhön. - Anonyymi00005
Tässä ketjussa puhutaan uudesta kaupungintalosta, josta valtuusto on tehnyt päätöksen. Jos haluatte puhua sote-asioista , tee uusi ketju.
Kurikka tarvitsee uuden kaupungintalon nimenomaan Kurikan keskustaan. - Anonyymi00006
Kaupungintalo tarvitaan, mutta sen ei tarvitse pilata hienoa keskustaa saati sitä ennen pitäisi käydä läpi koko organisaatio jossa on painolastia Jurvan ja Jalasjärven liitoksien aloilta. Turhia ja suojatyöpaikkoja piisaa.
Asukkailla on hyvä olla paikka jossa asioita hoitaa - eli käytännössä kirjaamo. Ei se mitään linnaa tarvitse. - Anonyymi00007
melko halvalla, siirtyy savonlinnasst koko kivikasa! kun sisältää purun, ja kokoamisen! tään haluun nähä! nooh työllistävä vaikutus!
- Anonyymi00008
olavinlinna!!!siis täh??
- Anonyymi00009
Tulee virolaiset rakentamaan puolalaisista värkeistä
- Anonyymi00010
hyvä hyvä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181