Vaikka niitä on tehty useita.
YHTÄÄN TEHTYÄ PÄÄTÖSTÄ EI PERUTA!
Tämä on Orpon motto ja näin hän itse sanoi.
ORPO on Diktaattori, ei kuuntele muita!
EI IHME, ETTÄ TÄMÄ MAA KULKEE KOHTI TUHOA!
Orpo ei myönnä virheitä
25
176
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
YHTÄÄN TEHTYÄ PÄÄTÖSTÄ EI PERUTA!
ei peruta, oli ne miten huonoja tahansa!- AnonyymiUUSI
Persu aate - sairas aate.
Vanha sanonta. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vanha sanonta..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vanha sanonta.Näin on!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Näin on!
todellakin on!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Näin on!
.
- AnonyymiUUSI
SE ON TYPERYYTTÄ!
- AnonyymiUUSI
Demareilta tuli jo alustava korjauslista.
- AnonyymiUUSI
Orpo teki siis minä minä minä mariinit. Noh pääministeri kauden jälkeen vaan maailmalle reissamaan kuten minä minä minäkin ja kirja julkasua orpolta odotellessa.
- AnonyymiUUSI
Hyppää pituutta huijari
- AnonyymiUUSI
KIRJAN NIMI: NÄIN TUHOSIN SUOMEN!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
OrpoPurran yhteinen kirja (tulossa jouluksi kauppoihin)
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hyppää pituutta huijari
Niin hyppäänkin boomeri t: sote sanna
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eikä ollut vaan suomen tuhoojan kirjan nimi on toivo on tekoja eli lyhenettynä kirja minä minä minä minä minä minä minä.
- AnonyymiUUSI
On se röyhkeä Kuin myös Purra!
- AnonyymiUUSI
Idioottien kokoontumisajo Hallitus.
- AnonyymiUUSI
Sadistinen Purra!
- AnonyymiUUSI
Onko mukavaa vassarista pitää kätösiään aina porvarin munissa.
- AnonyymiUUSI
Ootko käyny esa saarisen juttusilla putin punikki.
- AnonyymiUUSI
Harvemmi rikolliset myöntää/tunnustaa virheitään
"Psykopaatteja tutkineen psykologi Lisa Marshallin mukaan poliitikoilla ja muilla uramenestyjillä on paljon samoja ominaisuuksia kuin rikollisilla psykopaateilla. Psykopaatit haluavat usein valtaa. Psykopaatteja tutkinut Harvardin kliininen psykologi Martha Stout kertoi, että asiasta ei ole tilastoja, mutta hänen mukaansa poliitikot ovat usein psykopaatteja, ja sitä tuskin kukaan psykopaatteja tutkinut kiistää. Stoutin mukaan Adolf Hitler, Pol Pot, ja Nicolae Ceaușescu ovat esimerkkejä, mutta Stoutin mukaan psykopaatteja voivat olla tavallisemmatkin poliitikot" - AnonyymiUUSI
Toista vuotta peräkkäin konkurssien määrä on noussut uuteen ennätykseen.
Työttömyys on jatkuvasti kasvanut ja on kohta EU:n korkein. Nyt "vasta" toiseksi korkein.
Valtion velkaantuminen on OLEELLISESTI KIIHTYNYT Marinin hallituksen ajoista.
Talouden kehitys on yksi EU:n huonoimpia.
Mutta kaikki mitä hallitus on tehnyt, on tehty aivan oikein?!?
Todellisuus ja Orpon talouspolitiikka väitteli ja todellisuus oli väärässä?- AnonyymiUUSI
Ei tämä lama ole hallituksen syytä. Tavallinen taantuma ja osasyy on myös ay-liikkeet lakkoilun ja liian suuret palkankorotukset.
- AnonyymiUUSI
Orpopetteri on umpiluupää, täystuho. Näkee että päin seinään mennään, mutta mitään ei peruta, miljardeja heitellään tunnin juniin, ei tunnu missään!
- AnonyymiUUSI
Ihme pelle! Kuin Purrakin!
- AnonyymiUUSI
Onko NATO tosiasiassa jo hajonnut ja voimaton?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.37913447Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju524276S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam1094093Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu364040Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko633881- 853334
- 1053212
Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta643208IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan1443155Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e1602911