Bussiyhteydet Lapinjärvelle?

lokakuussa

Elikkäs toi matkahuollon sivu jökkii sen verran ylivertaisesti, etten tätä tietoa sieltä löytänyt. Myöskään keskuksen sivuilla ei ole Tampereesta mitään mainintaa.

Kysymys kuuluukin: Onko Tampereelta suoraa yhteyttä keskukseen? On kyllä todella kummallista jos ei ole, Tampere on sentään Suomen kolmanneksi suurin kaupunki.

Miten Tamperelaiset olette itsenne sinne hinanneet? Koko ajan autolla meno tulee vähän turhan hintavaksi.

15

1129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pentaleen pellet

      Eikö ne pentellen valtion pellet muka edes kustanna sivareitten matkakustannuksia?!!?!! Onko tämäkin näin perseellään?!!?!! (Intti - liputhan on kustannettu jo iät & ajat!)Pellet!!!!

      • d2d2d2d

        Toki kustantaa ihan samoin kuin intti pojilla.


    • Muistaakseni sivarikeskuksesta ei ole mitään suoraa yhteyttä mihinkään kaupunkiin. Lapinjärven linja-autoasemalta lähtee busseja tasaisin väliajoin ainakin Helsinkiin ja Kouvolaan päin.

      Mutta suosittelen sinua kulkemaan nämä matkat junalla, koska se on kätevämpää ja myös selvästi nopeampaa kun bussilla kulkeminen. Lapinjärveltä pääset ainakin Helsinkiin hyvin ja sieltä pääsee junalla suoraan Tampereelle asti. Mutta jos haluat bussilla mennä, niin Helsingistä pääset varmaan Tampereelle ihan hyvin bussilla.

      Tiedoksi muuten että sivariaikana jokainen saa 33-edestakaista juna/bussilippua, joten matkoja ei siis tarvitse maksaa itse. Lisäksi näitä matkalippuja saa mihin tahansa haluamalleen paikkakunnalle, joten voit käyttää niitä myös sivarivuotesi vapaa-aikana.

      • 1337

        saa kyllä 40 edes-takaisin lippua:)
        ihan vaan BTW..


      • 1337 kirjoitti:

        saa kyllä 40 edes-takaisin lippua:)
        ihan vaan BTW..

        Saako sivarissa tosiaan 40 edes-takaista matkalippua? Järjestelmää on siis parannettu viime aikoina, sillä mun sivariaikana ei saanut kun muistaakseni 33 edes-takaista juna/bussilippua.


      • 4plus10
        DarkFear kirjoitti:

        Saako sivarissa tosiaan 40 edes-takaista matkalippua? Järjestelmää on siis parannettu viime aikoina, sillä mun sivariaikana ei saanut kun muistaakseni 33 edes-takaista juna/bussilippua.

        Minä vuonna suoritit sivarin?


    • nyt!

      Nimimerkistäsi päätellen olet lokakuussa lähössä Lapinjärvelle? Milloin jätit hakemuksen ja kauanko kesti kun palvelukseenastumismääräys tuli, ja vaikuttiko mahdollinen oma toiveesi alkamisajankohtaan??? Olisi tosi tärkeä tietää, nimittäin mulla ois ihan unelma palveluspaikka tiedossa joka on enää siitä kiinni, etten tiedä milloin koulutusjakso alkaa. Lapinjärveltäkin sanottiin vaan että voi kestää vähän aikaa tai sitten kauan aikaa!!! Jätin hakemuksen vasta tässä heinäkuun toisella viikolla.. Olisi tosiaan tärkeä tietää edes noin suunnilleen kauanko sitä saa odotella?

      • lokakuussa..

        Itse asiasssa syyskuussa eilen tulleen kirjeen mukaan. Hakemus lähetettiin panssariprikaatista 14.7. ja heti kotiin päästyäni 15.7. lähetin avoimen kirjeen, jossa toivoin pääseväni mahdollisimman nopeasti palvelukseen. Eilen 29.7. tuli postia sivarikeskuksesta ja olin yllättäen saanut jonkun peruutuspaikan 12. erästä vaikka toivetta lähettäessäni vasta 14. erässä oli tilaa. Huippu homma, että pääsee ensi vuonna aloittamaan opiskelut melkein ajallaan, nyt vaan on enää reilu kuukausi aikaa etsiä palveluspaikka :S

        Luulenpa, että sinäkin saat oman kirjeesi melko pian (ellet jo saanut), minulla kesti siis n. pari viikkoa.


    • Sivari_On_Paskaläjä

      Paskahousujen tulisi kävellä

      • wdwdwdd

        Saathan sitä unelmoida meirän oma pikku sotasankarimme.


      • heterosivari

        siksi te armeijan homopojat kävelettekin.


    • 4gg4g4

      Ennen se dösä jätti jonnekki sinne ison tien varteen kilsan kävely ja haki sit teboilin pihalta kun stadista päin tultiin ja mentiin mutta tämä tosiaan joskus 10v sitten.

    • Sivarit_Ovat_loisia

      Paskahoususivarien ei tulisi nauttia mistään kuljetuksien kaltaisista edusita. Joku kävely tai maksu omasta taskusta.

      • popelius

        Ja kas tosin kun olet pizzan syöjä eli verrattivassa sivariin et tiedä mitään armeijasta.


    • menitunneliin

      "Miten Tamperelaiset olette itsenne sinne hinanneet? "

      Jännä, että esität asian juuri noin. Mutta eikös oikeasti sivakoille ole suositumpaa muodostaa juna?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2850
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      111
      2096
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1003
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe