Voitteko kertoa nettikirppareita, joista voi ostaa anonyymisti. Eli niin, ettei myyjä saa tietää kuka ostaja on.
Anonyymi nettikirppari?
6
521
Vastaukset
- Anonyymi
Mietin samaa. Ostaisin muutamat bikinit runkkailua varten.
- Anonyymi00002
Tisestä oon ostanu monet runkkuvaatteet. Bikineitä ym. Näppärää pistää tisen kautta uudelleen kiertoon kun on käytetty tarpeeksi. Saa rahaa takaisin ja voi ostaa uudet kuteet runkattavaksi. Tottakai pesen vaatteet ennen myymistä. En läpimällättyjä bikineitä kehtaa kellekään myydä.
- Anonyymi00003
Olen ostanut paljon tisestä naisten vaatteita ja runkannut niihin. Kun vaatteet ovat tarpeeksi spermaiset niin pesen ne ja myyn eteenpäin. Useimmiten saa omat rahat takaisin myydessä ja voi ostaa sitten uudet runkkuvaatteet.
- Anonyymi00004
Monet mällit tullut vedettyä erään sometytön salitrikoisiin. Kohta menee uudelleen myyntiin. Kiva ajatella että joku kaunis nuori tyttö vetää jalkaan mällätyt housut.
- Anonyymi00005
Toridiilillä runkkuvaatteet vaikka kotiin toimitettuna
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi423047Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs452867100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es502495Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo472297Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks302081Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581840- 451749
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä381600- 461525
- 261361