Oisko ollut vähän romanttista

Anonyymi-ap

mennä T huomenna mun kotipaikkakunnan kirkkoon treffeille 😁🥹🥰 mutta eipä se nyt oikeen onnistu 🙁

32

364

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kourio?

• Anonyymi

Tosi kauniit siniset bikinit...

• Anonyymi

Hyvin muodostuneet...

• Anonyymi

eiku ny bikineissä kirkkoon sentään.. 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

eiku ny bikineissä kirkkoon sentään.. 🤣

Häämekon alle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Häämekon alle?

enpä nyt heti häitä tarkoittanut vaan joulukonserttia 🤭🥰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

enpä nyt heti häitä tarkoittanut vaan joulukonserttia 🤭🥰

mutta voit sä pitää mulle ihan kaksin myös "konsertin" kyllä mä suaki kuuntelisin mielellään ❤️🤩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mutta voit sä pitää mulle ihan kaksin myös "konsertin" kyllä mä suaki kuuntelisin mielellään ❤️🤩

Korvasi juuressa voin laulaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uusinta pulssiteknologiaa, korvista jalkoihin ja jaloista korvaan. Naiselle tarkoitettu, väreilevää semmoista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uusinta pulssiteknologiaa, korvista jalkoihin ja jaloista korvaan. Naiselle tarkoitettu, väreilevää semmoista.

Just murtu jotain, sulla on ollut joku kahle sydämen ja oikean rinnan tunnekimpun välillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just murtu jotain, sulla on ollut joku kahle sydämen ja oikean rinnan tunnekimpun välillä.

Semmoinen hermorata-väärinkytkentä. Joku hekkisyyshomma on alikehittynyt, kuuluu pelkkää juoruilua. Se ei kehity sillä, vaanota rauhallisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Semmoinen hermorata-väärinkytkentä. Joku hekkisyyshomma on alikehittynyt, kuuluu pelkkää juoruilua. Se ei kehity sillä, vaanota rauhallisesti.

Vaikuttaa immuuninteettiin, ilmeisesti vähän kurkussa pyörii sanat. Juo vähän kitkerämpää. Mustaherukkaa, puolukkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Korvasi juuressa voin laulaa.

tule heti laulamaan uni laulua muuten en nukahda 🤭❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uuuuuu, miten sä luulet et nukun taas 🤭😘

• Anonyymi

Oon kipee

• Anonyymi

En ole ihan varma onko tuo yksi kuvasi seinän takaa. Teetä tarvitsisit sänkyysi.

• Anonyymi

voi ei, pikaista paranemista sinne 🤗❤️

• Anonyymi

Sulla on luomi samassa paikkaan.

• Anonyymi

Tarkennuksena en oo siis itse menossa. En mä taida yksin ainakaan enää työpäivän jälkeen viitsiä lähteä. t.ap

• Anonyymi

oliko tää taas naiselta naiselle 💘

• Anonyymi

joo oli 😍

• Anonyymi

Käytiinhän me kerran yhdessä kirkossa, ei siellä silloin tainnut olla kuin me.

• Anonyymi

Ei me oo käyty. Pommisuojassa kyllä ollaan käyty, sitäkö tarkoitit 😁🤣

• Anonyymi

Lähtisin mielelläni.

• Anonyymi

ois ihanaa muttei se nyt taida onnistua näin äkkiä❤️☺️ vois kyllä olla aika jännää vain istua hiljaa vieretysten..🤭😁mutta siellä hämärässä ois aika hyvä salaa aina vilkuilla ku luulis ettei toinen muka huomaa ja vahingossa vois hipaista myös ku niin siinä lähekkäin istuessa vain käy ei mahda mittää ☺️🤩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ois ihanaa muttei se nyt taida onnistua näin äkkiä❤️☺️ vois kyllä olla aika jännää vain istua hiljaa vieretysten..🤭😁mutta siellä hämärässä ois aika hyvä salaa aina vilkuilla ku luulis ettei toinen muka huomaa ja vahingossa vois hipaista myös ku niin siinä lähekkäin istuessa vain käy ei mahda mittää ☺️🤩

ja kuulostan ihan joltain teiniltä mutta väliäkö tuolla 😂 pitäs jo nukkua kovaa vauhtia mutta ei yhtään nukuta ku pitäs... hyvää yötä kuitenki 🤗

• Anonyymi00031
        Anonyymi kirjoitti:

ja kuulostan ihan joltain teiniltä mutta väliäkö tuolla 😂 pitäs jo nukkua kovaa vauhtia mutta ei yhtään nukuta ku pitäs... hyvää yötä kuitenki 🤗

I feel you.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

I feel you.

Nukahtaisitko paremmin "kovassa vauhdissa"? t luottolaasti. Fi

• Anonyymi

Noup

• Anonyymi00030

Tuskin oli sinulle tarkoitettukaan

• Anonyymi00033

Sä oot kyllä niin isoin hullu mitä maan päällänsä voi kantaa en oo tulossa mihinkään enkä ota enää yhteyttä sairas ihminen sä olet mikä on sinänsä harmi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      42
      4410
    2. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      144
      4152
    3. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      64
      3786
    4. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      121
      3740
    5. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      41
      3600
    6. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      76
      3429
    7. Pieni galluppi

Mitäs lahjaa odotat joulupukilta.
      Ikävä
      95
      3002
    8. Olisiko sinulla

Jonossa vaihtoehtoja, ehkä
      Ikävä
      54
      2865
    9. Mitä tuntemuksia

Rakkaasi ääni herättää?
      Ikävä
      25
      2676
    10. Korjaamo suositus

Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p
      Hyrynsalmi
      14
      2384
    Aihe