Pystyi saksilla leikkaaman irti ja kupongilla sai esim. lauantaimakkaran hieman halvemmalla. Tuollaisia ei enää ole, kun ei oikeastaan ole edes lehtiä.
Ennen oli lehdissä kuponkeja
21
292
Vastaukset
- Anonyymi
Nykyään ne alennukset hoidetaan kännykällä ja äpillä. Ja kotiin jaetaan mainoksia, joissa on edelleen tarjouksia, jotka toimii kännykällä.
Ne kuponkijutut ei täällä oikein toimineet. Me oltiin sellaisessa klubissa, josta sai kotiin viivakoodillisia alennuskuponkeja Amerikan malliin, mutta se on nyt tietääkseni loppu. Me ostettiin lasten ruokia ja vaippoja lähes ilmaiseksi.- Anonyymi00004
Juuri näin. Haittana on se, että pitää olla joka ketjun äpit pirisemässä.
- Anonyymi00011
Anonyymi00004 kirjoitti:
Juuri näin. Haittana on se, että pitää olla joka ketjun äpit pirisemässä.
Ei mulla äppit ainakaan mitään ääntä pidä?
- Anonyymi
En juurikaan hampurilaisilla käy mutta joskus oli Hesburgerilla kupongilla tarjous 2 kerrosateriaa yhden hinnalla ni kun ton söi niin lähti äijälläkin nälkä.Tulihan tossa jo juomaakin pelkästään 1litra.
- Anonyymi00008
Ennen vanhaan joo.
- Anonyymi00003
Oli niitä ennen puhelinluettelossa alennuskuponkeja monta sivua, jos muistatte. Oli myös ne erilaiset klubit ym. joihin liittymällä sai erilaisia alennuskuponkeja. Nykyään kaikki on kännykällä, pitää olla klubijäsenyys tai äppi. Ja QR-koodia käytetään monessa paikassa.
- Anonyymi00005
Minä en QR-koodeja skannaile. Ei tiedä minne haitallisille sivuille vievät. Perinteisestä URL-osoitteesta kuitenkin näkee asioita.
- Anonyymi00006
Bingoista sai ennen sumpit ja kahvit ilmasiksi.
MenI monta kuppia ja tupakit kärysi nuorilla ja vanhoilla.
Pelihalleissa sitten lisää.- Anonyymi00007
...kahvit ja keksit.
- Anonyymi00009
Ne on nykyään puhelimessa tai muuten sähköisesti. Alelaarilta hakemalla voi valita tuotteen kullekin päivälle, jos on rahaa.
- Anonyymi00010
Tokmanni äpp, Normal app,r kioski äpp,k kauppa äpp. Temu äpp.
- Anonyymi00013
Tenu äpp olisi hyvä. Saisi viinakaupasta halvemmalla tenuttelutarvikkeita.
- Anonyymi00014
Heheh.
Kun ei omista älypuhelinta, niin ei ole äppejä eikä sovelluksia.
Mutta eipä tule käytyäkään sitten niissä kaupoissa, joissa alennukset saa vain noilla äpeillä ym.
Onhan sekin jonkinlaista syrjintää, kaukana samanarvoisuudesta, että alennukset saa vain noilla laitteilla. On monia ihmisiä, joilla ei älypuhelimia ole.- Anonyymi00015
Itse kanssa ihmettelen, että mikä ihmeen Äppi? Ei minun preepaid littymässä ole mitään äppiä. Olen ilmeisesti jäänyt jälkeen kulutuksesta. Vanhanaikainen.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Itse kanssa ihmettelen, että mikä ihmeen Äppi? Ei minun preepaid littymässä ole mitään äppiä. Olen ilmeisesti jäänyt jälkeen kulutuksesta. Vanhanaikainen.
Vanhanaikaisuudessa ei ole mitään väärää eikä pahaa.
- Anonyymi00018
Anonyymi00015 kirjoitti:
Doroon ei tosiaankaan saa äppiä. Tuskin edes lankapuhelimeen.
- Anonyymi00019
Anonyymi00015 kirjoitti:
Äppäi ei ole liittymässä vaan puhelimessa jos sellaisen viitsii asentaa. Minullakin prepaid liittymä mutta koska vain kodissa pääsen luurilla nettiin(tai jos ilmainen wifi jossain mutta kaupoissa harvemmin on) en maksa kodin ulkopuolisesta nettiyhteydestä. Asunnossa ilmainen langaton.
Periaatteessa riittäisi kun asentaa kaupan sovelluksen ja kodissa tallentaa alekoodit luuriin ja näyttää kaupassa mutta liikaa säätämistä. Menkööt sökönä. - Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Äppäi ei ole liittymässä vaan puhelimessa jos sellaisen viitsii asentaa. Minullakin prepaid liittymä mutta koska vain kodissa pääsen luurilla nettiin(tai jos ilmainen wifi jossain mutta kaupoissa harvemmin on) en maksa kodin ulkopuolisesta nettiyhteydestä. Asunnossa ilmainen langaton.
Periaatteessa riittäisi kun asentaa kaupan sovelluksen ja kodissa tallentaa alekoodit luuriin ja näyttää kaupassa mutta liikaa säätämistä. Menkööt sökönä.Juu, ja oli puhe myös siitä, jos ei ole älypuhelinta ollenkaan.
- Anonyymi00021
Anonyymi00018 kirjoitti:
Doroon ei tosiaankaan saa äppiä. Tuskin edes lankapuhelimeen.
Itsellä on sama tyyli, mutta olen hommannut aina Nokian näppäinpuhelimen kalleimmasta päästä. Ei kustanna liikaa ja näillähän pärjää monta vuotta, ellei kolhi näitä. Doro puhelimeen en kehtaa siirtyä. Selkeä eläkelläisen kello. Olen kyllä Jumalan armosta päässyt työkyvyttömyys eläkkeelle. Armeija on suoritettu ja koulutuksessakin olin luokan paras opiskelija, sen jälkeen avautui työelämä, mutta työura päättyi finanssi kriisiin. kun vienti loppui.
Olen senkin jälkeen tehnyt kierrätyskeskuksessa töitä, mutta tulotaso tippui. Avioero myös tuli, mutta tämä oli hyvä juttu ja saa nyt elää itsekästä sinkku elämää. Minä pidän!
Eläkkeellä siis ollaan ja ei tarvitse lähteä mihinkään aamuisin. Olen kyllä käynyt sosiaali toimen järjestämissä ryhmätapaamisissa ja nämä on mielekkäitä. Siellä jutellaan joutavuuksia ja pidetään levyraadeja, eli tällaista vapaamuotoista toimintaa.
Mb_76
- Anonyymi00017
Onneksi Keva lähettä ostokuponkeja joka kuukausi.
- Anonyymi00022
Ihan omasta kupolista kiinni hankkiiko kengät,vai vuosi tuhansien takaisella tyylillä avojaloin. Turha valittaa että varpaita palelee, ei ole älykännyä eikä appia,eikä sitten saa 0.09e edullisemmin lauantai makkaraa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1296441Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie726328Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3766225Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3474016Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1532452Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62379Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1311466- 131359
- 1901156
- 64980