....kiusaks taas tääl mesoomassa meikis...))))
kippar,typy, Quuuu,SY,ja tietyst tää miu BB.
missäs lymyilette...?????
kaikkiii....
15
447
Vastaukset
kukkuu.... kuusikko soi..... vai miten se meni....:D
- AMR-52
...vaan....kaukana kukkuu,saimaan rannalla ruikuttaaa... no,täs tapaukses vesjärven rannal....))))))
AMR-52 kirjoitti:
...vaan....kaukana kukkuu,saimaan rannalla ruikuttaaa... no,täs tapaukses vesjärven rannal....))))))
meni niin.....:)))))
- AMR-52
BBrunetti kirjoitti:
meni niin.....:)))))
...nii meni,missäs sie olit koulutunnil,ko näitä opetettii...)))) lähetääks myö toril jytyämään,siel on ,jaa en muista ketä siel tänä iltan,no ainakii myö. käydään sit illan päätteeks seurahuoneel nauttimas maksalaatikot,mie tarjoon...)))
AMR-52 kirjoitti:
...nii meni,missäs sie olit koulutunnil,ko näitä opetettii...)))) lähetääks myö toril jytyämään,siel on ,jaa en muista ketä siel tänä iltan,no ainakii myö. käydään sit illan päätteeks seurahuoneel nauttimas maksalaatikot,mie tarjoon...)))
tykkäääää maksalaatikosta.... yök....:)))
- quistis
itse olet lymyilly..Minkälie ropsipinon takana...
- AMR-52
...Quu..,en minkää ropsipinon takana. miul oli maziina huollos monta päivää,tänään hain kotiin.... en mie sinnuu unohtant,taas oon kiusaamas...)) six toisex,mihikää ropsipinon taa, mie vähä aattelen sinnuukii,on pehmiää,ei tikkuloi takamukseen...)))))
- quistis
AMR-52 kirjoitti:
...Quu..,en minkää ropsipinon takana. miul oli maziina huollos monta päivää,tänään hain kotiin.... en mie sinnuu unohtant,taas oon kiusaamas...)) six toisex,mihikää ropsipinon taa, mie vähä aattelen sinnuukii,on pehmiää,ei tikkuloi takamukseen...)))))
mä kun olen kuullu huhuja et nimenomaan sellasen päällä sä näitä huuhatyttöjä...
- AMR-52
quistis kirjoitti:
mä kun olen kuullu huhuja et nimenomaan sellasen päällä sä näitä huuhatyttöjä...
...korvalääkäril,harhoi oot kuult,tai sitten siul tinnitusta..))))) miun pitäs oikeestaa tutkii...))) otappas nyt loma-aikan tää juttu,mie vilkasen,luulen,et apu löytyy,ja ei varmast ropsipinon takkaaa...))))))
- quistis
AMR-52 kirjoitti:
...korvalääkäril,harhoi oot kuult,tai sitten siul tinnitusta..))))) miun pitäs oikeestaa tutkii...))) otappas nyt loma-aikan tää juttu,mie vilkasen,luulen,et apu löytyy,ja ei varmast ropsipinon takkaaa...))))))
pitää tehdä kautumuharjoituksia...ettet veis mua sitenkin sinne luostariin??? Toi mun moralisti iski taas:o(
- yksitypy
Kuulin että antza kutsuu. Nyt olen hiestä märkänä, kun tuolta ulkoa tukka putkella juoksin.
Mikä hätänä? Et kait ole mesoamaan alkamassa? :=)))) - sydänystävä
täälä olen mutta taas menen :))
Missä olet luuhaillut :(
Koitas pysyä vaan täällä huuhaalla,äläkä juoksentele muualla ;))))) - Ei muutaku
nynneröiden porukka kokoon vaan ja älkää unohtako hymiöitä=O))))((((((((
Olette naurettavaa sakkia koko nimettyjen lista =0)
halii halii halii- yksitypy
voidaan huuhalla olla
kun polla ei säteile ja olo on nolla.
Ei tänne kannata järkevien tulla
myös olo hullu on aina mulla.
Liity joukkoon huuhaa-hullujen
vois olla mukavaakin sulla :=))))))))))))))))))))))))
Hymiöitä sulle jaan
että sinäkin löytäisit sen onnenmaan.
- kippari1
kaivopuistossa merenrannalla juomassa limuu ja juttelemassa vanhan kaverin kanssa et siellä se ilta vierähti mulla;=))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282631- 1272293
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1152004- 1291983
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.121723Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161471258Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu291142Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901105Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt901080Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno361019