Itsellä menee sanat solmuun..
Mies kirjoita minulle rakkauskirje
13
276
Vastaukset
- Anonyymi
Keneltä toivot kirjettä?
- Anonyymi
rakkaani muista sinut leutona ilma virtana joka tuuditti mut hiljalleen uneen sen suven suloisuutta hiljaa muistelen osman käämi kukki maljakossa kylpien auringon valossa jonka loisteessa makea hymy muistui mieleeni suloiset ja niin ihanat kasvosi levittivät tuoksua jota sain hengittää kuin raitista ilmaa
- Anonyymi
ohi
- Anonyymi
Old...
- Anonyymi
Siltä se järki voi pikku pojista vaikuttaa 😉
- Anonyymi
Hei kulta…
Tämä rakkaus kirje on multa…
Kirjoitan tän suoraan sydämestä…
En yritä sua aivopestä…
Pakkeja mä en ehkä kestä…
Rakastan sua…
Rakastatko sä mua???
Mieheltä 🫶 Naiselle- Anonyymi
Rakastan kyllä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakastan kyllä..
Ei haittaa vaikka sulla meni senat sakasin…
Jos juokset mun luokse nopeasti takasin…
- Anonyymi
En kirjoita kun en tiedä tavoittaako oikeaa. Olen sitä paitsi niin toivoton tällä hetkellä. En vain näe tulevaisuutta jossa kohtaisin hänet ja kaikki olisi hyvin.
- Anonyymi
Johtuuko omasta toiminnastasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Johtuuko omasta toiminnastasi?
Olen minä melko hankala. Mutta olisin kyllä kiltti kultamussu, jos en olisi niin itsepäinen ja puhumaton.
- Anonyymi
Kirjoitan kiitos tilauksesta. Tekemiset olleet praktisia läytäntöä. Jouluna on aikaa
- Anonyymi
Ei tarvitse kirjoittaa, koska se kirje on postitettu suoraan sydämeen. Kirjekuori ja paperi tummenee ajansaatossa, mutta sisältö kestää ikuisuuden. Se kaunis tähdenlento ja revontulien mahtava loisto ohjaa oikealle tielle. Välillä loska ja pilkka ei matkaa haittaa, vaan avaa uutta voimaa jaksaa ja taistella sydämen hyväksi. Jos jokin on mennyt solmuun, niin se on villasukissa solmupari joka ei välillä tiedä onko jalassa vai kusi sukassa 💖
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724118
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans573803Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa522354Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?442151Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik361925- 491829
- 991616
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?551593- 481582
- 571453