Suomi ja Seinäjoki

Anonyymi-ap

Suomi on paska maa ja seinäjoki sen paskimpia kaupunkeja. Mitäs siihen sanotte?
Ei oo töitä, veroja riittää. Ei saa olutta lasipullosta. Suomen valtio velkasaneerauksessa globalisti pankkiirien listalla. Yhteiskunnallinen keskustelu tasoa lapset vastaan aikuiset. Oikeistokommarit tinttailee ja vasemmistokommunistit koittaa ohjeistaa että "noin ei saa sanoa, eikä noin saa tehdä." Vanhat haukkuu nuoria ja nuoret ryöstelee toisiaan. Ne jotka on henkisesti heikkoja ja herkkiä vetää peukkua, vauvasta vaariin. Juopot loppuu, alkoholi liian kallista. Seuranhaku köyhille mahdotonta kun tuoppi olutta maksaa 8 euroa, syntyvyys nousee halvalla oluella ja känneillä paikallisissa räkälöissä. Työttömiä yli 300 000 mutta tämä on näiden 300 000 ihmisen itsensä vika, varsinkin miesten ja nuorten poikien koska heiltä vaaditaan. Naisilta ei saa vaatia, että jotain pitää tehdä. Yksinhuoltaja äidit ryyppää lapsilisät ja makaa kotona, tänäänkin. Vaikka työttömiä on 300 000 niin otetaan vuosittain 50 000 uutta maahanmuuttajaa, mihin te työllistätte ne? Onko täälä joku päättäjä tai yrittäjä joka osaa mulle tähän antaa fakta vastauksen, ei taida olla. :(

Sairasta.

29

517

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

No kuul, mielipiteesi ei kiinnosta vähääkään. En viitsinyt sitä edes lukea.

• Anonyymi00002

Ryss'

• Anonyymi00004
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Ryss'

No terveiset sulle sinne Pietariin sitten! Onko sellä jo paljon lunta?

• Anonyymi00008

Riita ja viha ei rakenna vaan kehitys,rakkaus ja lähimmäisten kunnioitus.Joka sivuilla pahoja kuntia,joten parantakaa apua hakemalla ja selviytymistä tuleviin päiviin, kohta joulu ja tontut tiiraa tarvitaanko lahjoja sekä joulurauhaa?

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Riita ja viha ei rakenna vaan kehitys,rakkaus ja lähimmäisten kunnioitus.Joka sivuilla pahoja kuntia,joten parantakaa apua hakemalla ja selviytymistä tuleviin päiviin, kohta joulu ja tontut tiiraa tarvitaanko lahjoja sekä joulurauhaa?

"kohta joulu ja tontut tiiraa tarvitaanko lahjoja sekä joulurauhaa?" Tämä joulunaikakin ihan vitun tympiää. Tontut ja joulupukit.. hohhoijaa. Jokavuotinen stressinaihe mummoille. Pöydät koreaksi.. vai.. afrikaksi?

• Anonyymi00031
        Anonyymi00009 kirjoitti:

"kohta joulu ja tontut tiiraa tarvitaanko lahjoja sekä joulurauhaa?" Tämä joulunaikakin ihan vitun tympiää. Tontut ja joulupukit.. hohhoijaa. Jokavuotinen stressinaihe mummoille. Pöydät koreaksi.. vai.. afrikaksi?

Multa saat kyllä köyden jota käyttämällä ahdistuksesi helpottaa

• Anonyymi00003

Lintsaajat ja koulupudokkaat pitäs saada ruotuun.

• Anonyymi00012

Kouluista saa vain paperin käteen ja töistä huonon palkan. Suomi on kehitysmaa

• Anonyymi00005

Persukoilta pitäisi kieltää sosiaalin media

• Anonyymi00006

Käys Vaasassa, siellä joka toinen on työtön luuseri ,mamut tuotu töihin, mutta edelleen lusmuilee verovaroilla.

Eikä siinä vielä kaikki, huh huh saa sanoa KAIKKEA ON

• Anonyymi00013

On se kumma, että huono palkka ei kelpaa edes mamuille.

• Anonyymi00007

Sehän on hyvä, että juopot loppuu : DD
      Mutta, tiedätkös mikä on hyvä?
      Menevät Vaasaan, kun siellä ruotsalaiset tykkäävät kaikesta vanhanaikaisesta.

Mutta, Vaasassa ei lopu, siellä mamuja ylitse varojen. Valkuaiset vain pimeässä näkyy, kun vastaan tulevat ja joka toinen on musta.

Töihin näitä ei ole saatu, vaikka ovat kymmeniä, kymeniävuosia jo maassa lorvineet.

Se on se hoonoo soomi tai hoono ruotsi : ) : )))))

• Anonyymi00010

Mitä sä siinä valitat. Muuta kuuhu, ei ole veroja eikä mamuja, saat aivan yksin öyhöttää.

• Anonyymi00011

Mitä tässä on öyhötetty? Onko se öyhöttämistä että mainitsen 300 000 työtöntä suomessa, mutta silti maahanmuuttajia suomeen tulee vuodessa 50 000 tai yli? Siis näetkö suhdannetta omalta idiotismiltasi?

• Anonyymi00014

Mitä urputat, muuta pois, niin ei tartte ulista.

kukaan ei kiellä muuttamasta sinne mihkä haluaa. Suomi on pitkä maa ja ulkomaillekin pääsee nykyään ihan helposti.

• Anonyymi00017

Olin pitkästäaikaa vain käymässä. Asun villassa italiassa. Ei tarvi edes siivota itse ja aurinko paistaa. Kunhan tuumasin.

• Anonyymi00015

Suurimmalla osalla on töitä ja veroja maksetaan vain tuloista joista suurin osa jää minulle.
      Ja olutta todellakin saa lasipullosta josta se tosiaan maistuu paremmalta kuin tölkistä jossa on muovipinnoite sisällä.

• Anonyymi00018

Ajoiko kirjoitus mielenterveydestä ohi?

• Anonyymi00020
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Ajoiko kirjoitus mielenterveydestä ohi?

Hullu?

• Anonyymi00022

Työttömänä ja köyhänä seinäjoella, seison lumihangessa persujen pipo päässä ja punalippu perseessa.

• Anonyymi00023

Olisitte katsoneet Maanantaina MOT.
      Niin ei tarvitse ihmetellä mistä työttömyys tulee.

Mitä ihmettä tehdään tuollaisilla työvälitysfirmoilla, joita saa vedettyä höplästä 6 - 0.

Kun kukaan EI OIKEESTI valvo niitä.
      Kuvtitemissaan luulevat, että ihmiset eivät keksi mitään hauskaa " jäynää".
      Aina joku haluaa tehdä jotain itselleen " mukavaa tekemistä".🤣😂😅

• Anonyymi00025

"Oikeistokommarit tinttailee ja vasemmistokommunistit koittaa ohjeistaa että "noin ei saa sanoa, eikä noin saa tehdä."

Aloittaja oli aikaansa edellä.

• Anonyymi00026

"Yhteiskunnallinen keskustelu tasoa lapset vastaan aikuiset." Persut todella todistivat olevansa ilmeileviä lapsia.

• Anonyymi00027

Olen huomannut saman. Suomi on lopussa. Tästä ei ole nousua. Pelkkä romahdus edessä jonka jälkeen alkaa mahdollisesti uusi nousu..

• Anonyymi00028

Onkohan täällä laskettu kaupungin puolesta paljonko on ulkomaalaisia/muuta puhuvia kun joka keskustelussa mainitaan vaasa. toki artikkelin mukaan sinne niitä meni jostakin juuri/en muista mistä..1560kpl kaikki insinöörejä työllistyi heti,että ilmeisesti sinne nytkin haetaan heppuja töihin englannin kieli tulisi osata hitachi on hakija. olen lukenut tän vaan netistä

• Anonyymi00029

Lakean Omaksi konkurssi on avannut silmiä. Rehtiys menetettyä jo kauan sitten. Se kai on jo pitkääm ollut vain jokin vanha hokema, jota on hyödynnetty.

• Anonyymi00030
    • Anonyymi00032

64v asunu Sjoella, paras paikka. Täältä voi muuttaa, jos ei viihdy!!!!

• Anonyymi00033

Härmän häjys kirjoitettu yhteistuumin sanailtu karonkka. Aloittaja on sanelija joka ei osaa kirjoittaa, raapustaja on naispuolinen vakkariv ajakki. 🐣

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6082
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      347
      5470
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2737
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2629
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      102
      1982
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1738
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1601
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1573
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1474
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1433
    Aihe