Vaimoni vieras mies Bi ja minä.Ois kiihoittavaa jutella haluaisiko joku jota kiinnostaa soittaa.
Vaimo jutut kiihottaa.
8
255
Vastaukset
- Anonyymi00001
Miksikäs ei, voisi kiinnostaakin, vaikka en ihan varma , ymmärsinkö kuvion oikein . Onko kik ?
- Anonyymi00002
Oispa ihana runkata samalla kun juteltais vaimoista. T. Bi ukm 60v
- Anonyymi00003
Kun olin parikymppinen poika, soitin tekstitv chatissä löytämälläni 60v ukolle puhelinseksipuhelun. Runkkasin ja kuuntelin kuinka hän nussisi mun 18v hyvännäköistä tyttöystävää ja saisin vain katsella vierestä..Oli kyllä tosi kiihottavan alistunut olo.
- Anonyymi00006UUSI
Oletko kuulolla haluaisitko soittaa
- Anonyymi00007UUSI
Onko muilla samanlainen mielihalu.
- Anonyymi00004
Mikähän tuokin, joka noita vaimojuttujaan tänne tyrkyttää. Taitaa olla samanlainen peräkamaripoika, kuin on tämä meidän surullisen kuuluisa Heinolan setä? Sedästähän on tänne tehty jopa laulujakin!
- Anonyymi00005
Peräkamarinpoika tarkoittaa aikamiespoikaa, joka siis asuu aikuisena vanhempiensa luona. Toisin sanoen hän ei ole naimisissa. Epäilenpä että tässä tapauksessa sinä olet se jolla ei taida olla sitä vaimoa. Ei se mitään. Eihän sitä kaikilla tarvi ollakaan.
- Anonyymi00008UUSI
Aiheesta puh-sex kiinnostaisiko soittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 594664
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1594245- 673872
- 1263835
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans473658Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe793488- 983041
- 542885
- 252716
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p152440