Vaimoni vieras mies Bi ja minä.Ois kiihoittavaa jutella haluaisiko joku jota kiinnostaa soittaa.
Vaimo jutut kiihottaa.
11
468
Vastaukset
- Anonyymi00001
Miksikäs ei, voisi kiinnostaakin, vaikka en ihan varma , ymmärsinkö kuvion oikein . Onko kik ?
- Anonyymi00002
Oispa ihana runkata samalla kun juteltais vaimoista. T. Bi ukm 60v
- Anonyymi00003
Kun olin parikymppinen poika, soitin tekstitv chatissä löytämälläni 60v ukolle puhelinseksipuhelun. Runkkasin ja kuuntelin kuinka hän nussisi mun 18v hyvännäköistä tyttöystävää ja saisin vain katsella vierestä..Oli kyllä tosi kiihottavan alistunut olo.
- Anonyymi00006
Oletko kuulolla haluaisitko soittaa
- Anonyymi00007
Onko muilla samanlainen mielihalu.
- Anonyymi00010
Haluaisiko joku soittaa.
- Anonyymi00004
Mikähän tuokin, joka noita vaimojuttujaan tänne tyrkyttää. Taitaa olla samanlainen peräkamaripoika, kuin on tämä meidän surullisen kuuluisa Heinolan setä? Sedästähän on tänne tehty jopa laulujakin!
- Anonyymi00005
Peräkamarinpoika tarkoittaa aikamiespoikaa, joka siis asuu aikuisena vanhempiensa luona. Toisin sanoen hän ei ole naimisissa. Epäilenpä että tässä tapauksessa sinä olet se jolla ei taida olla sitä vaimoa. Ei se mitään. Eihän sitä kaikilla tarvi ollakaan.
- Anonyymi00008
Aiheesta puh-sex kiinnostaisiko soittaa.
- Anonyymi00009
Täällä ollut kaksikin aloitusta puh. numeron kera, kumpikaan vastannut kun soitin. T. Et sil viisiin huijataan...
- Anonyymi00011
Haluaisiko joku soittaa aiheesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1074239Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv572428Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?781640Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko61103- 66854
- 21823
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu118813- 39792
Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50779- 62768