Tässä vaiheessa on jokaiselle jo selvää, että Sarah Dzafce menetti tittelinsä vain koska on maahanmuuttaja.
Onko Miss Suomi -organisaatio Finnartist Oy natsijärjestö?
7
107
Vastaukset
- Anonyymi00001
Venttas hool, ku mä mietin... on!
- Anonyymi00002
Antti Lindtman johtaa siis S-hool
Äs hool
T - Anonyymi00007
Anonyymi00002 kirjoitti:
Antti Lindtman johtaa siis S-hool
Äs hool
T
- Anonyymi00003
Miss Suomi.........Siis Suomalainen.......Tottakai !!!
- Anonyymi00004
Eikö ne Anttifantit ja mitä demareita itsenäisyyspäivän riehujat nyt onkaan, voisi ottaa nämä Finnartistit kohteekseen?
- Anonyymi00005
Joistain taustoista pääteltynä original Miss Suomi -2025 on oikeistolainen, tod.näk. kokoomuksen kannattaja, jos pitäisi arvata.
Vasemmistolaiset ”selvännäkijä”-huijarit ovat persutelleet häntä ja korostaneet hyvin asenteitaan. Olisiko missi saanut yhtä tylyn kohtelun, jos olisi ollut virheen tehnyt vihervasemmistolainen? Tuskin, vaan olisi puolusteltu ja ymmärretty, ettei pahaa tarkoittanut ja että kaikki tehdään virheitä ja anteeksi pitää antaa? - Anonyymi00006
Mitään poliittista siinä ole.Ystävä mokannut eniten ja saanut lokaa vähiten.Kuinkas siinä näin kävi?Ystävän olis pitänyt tulla anteeksipyytämään,asia olisi missin kannalta ollut fine.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3815380Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit151292- 103895
- 78821
- 41793
Haikeaa miten kaikki meni
Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.56767- 49766
- 56764
Kuinka monesti olet itkenyt?
Kuinka monesti olet itkenyt kuluneen viikon aikana toisen ihmisen takia? Itse itken joka kerta, kun joku sanoo jotain i132763Asentajako putosi radiomastosta
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss43749