... ne jotka muutenkin ääntävät hyvin vieraita kieliä puhuvat myös helluntailaisten ns, kielillä pehmeästä ja soljuvasti. Sen sijaan ne joilla on huonompi ääntämys maailman kielissä, puhuvat kankeasti ja kömpelösti myös näillä hengellisillä kielillä: "AKKA RAKKA TAKA PAKA, OO MAKA SAKARA!" Tulee aivan mieleen hengellinen versio rallienglannista. Mistä moinen, eikö taivaallisten kielten pitäisi olla riippumattomia ihmisten luontaisista kyvyistä?
Miksi kielillä puhuessa...
56
398
Vastaukset
- Anonyymi00001
Minä olen kuullut saman henkilön puhuvan saman rukouksen aikana englanniksi, kiinaksi ja parilla tuntemattomalla kielellä ja kaikki soljuivat niinkuin äidinkieltään olisi puhunut.
- Anonyymi00002
Glossolalia kielet ovat siansaksaa, vaikka miltä kuulostavat.
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Glossolalia kielet ovat siansaksaa, vaikka miltä kuulostavat.
Vain natsit puhuvat siansaksasta!
- Anonyymi00018
Sopottajia tosiaan löytyy, herkällä hetkellä. Vaihtuiko mies ja rotu siinnä samalla?
- Anonyymi00003
Pieni synti kuitenkin tässä laittomuuden ajassa, jossa laittomuutta enemmän puolustetaan kuin mitä tuomitaan. Tai onko edes synti ollenkaan, vaikka kyllä sanotaan että se saastuttaa ihmisen mikä tulee suusta ulos, mutta sillä tarkoitetaan sitä, jos herjaa lähimmäisiä ja puhuu heistä pahaa eikä sitä jos ei ole kielinero tai kielinainen.
- Anonyymi00006
uudestisyntymätön ei ymmäärrä mitään Hengen asioista.
siitä voi alkaa asian pohtimisen. - Anonyymi00007
TV7:lla helluntailainen nainen kertoi, että alkoi hokemaan kokouksissa kolmea keksimäänsä outoa sanaa kiihtyvällä nopeudella ja arvostus kasvoi huomattavasti siinä uskonyhteisössä, mihinkä hän kuului.
- Anonyymi00008
Amerikassa hurmoskielillä puhumista on äänitetty ja verrattu oikeisiin ääniin.
Yksikin nainen kirkui niin mahdottomasti ja kun ääntä verrattiin oikeisiin ääniin, niin se vastasi kojootin kiimahuutoa.- Anonyymi00009
1. Kor. 14:19
Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia hurmoskielen sanoja.
1. Kor. 14:9
Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen. - Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia hurmoskielen sanoja.
Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.Paavali matki Korintossa Delfoin oraakkelia, joka puhui samalla tavalla kielillä, jota siihen tehtävään vihityt papit yrittivät muuttaa ymmärrettävään muotoon.
- Anonyymi00019
monesko kojottisi oli nyt kysymyksessä, monta niitä on kuitenkin.
- Anonyymi00020
Anonyymi00009 kirjoitti:
Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.montako kertaa sinulle pitää sanoa, että älä pilko lukua- ei jaepellen sanoituksesta löydy, kuin valheen ideaalinen haku mielipiteelleen.
Koska toistat itseäsi, mutta miksi valehtelemme? Luoinnollisia syitä on monia. Valehtelu, että saa etua, tahi tulee haittaa- että onkin itse hukassa- eli salaa huonoja ideaalisia tekoja, sanomaa armolahjoista. Siinä pyritään valheen kautta peittämään hävettävää asiaa itsestä.
Siksik pitää jankata pätkäjakeilla palstalla.
Myös valheella on tahto vaikuttaa toisten tunteisiin, ja valheella halutaan hyökätä kohti ihmisiä, joista ei pidä. jne. Joillakin on valhetelun tarkoitusperä vain viihdyttää itseään.
- Anonyymi00010
Tapana on ollut puolustaa laittomuuden tekemistä ja valehdella sen puolesta miten laittomuutta voi harrastaa eikä niinkään sitä että joku asia olisi synti ja sitä ei saisi siksi tehdä. Entisinä aikoina pahat asiat oli syntiä, oli synti tappaa, puhua pahaa yms., mutta nyt se hyväksyttävää ja siksi kielen synnit oli kielilainen tai ei ovat listalla viimisenä ja niin vähäisiä ettei kukaan niitä jaksa edes puolustaa.
- Anonyymi00011
Tampereella helluntailaisen mies tappoi kadulla pienen lapsen kanssa kävelleen raskaana olleen naisen.
Miksei hellarit osoita mitään myötätuntoa uhrin omaisille?- Anonyymi00012
Taisipa olla joku romaanimies.
- Anonyymi00021
aivoton hyökäysidea ja tahto vaikuttaa suututtaaksesi tai tehdä toiset hermostuneiksi valheen voimalla. Onko jännittävää? Paljonko sielusi iloitsee omasta viihdyttämistavastasi - itseäsi kohtaan?`
- Anonyymi00014
Vähintään kansanmurha pitää tehdä että nykypäivänä aletaan edes synnistä puhua eikä edes aina silloin. Sillä tavalla hengellinen kenttä on muuttunut eikä mikään ole siten kuten ennen, joten vanhan ajan fraasit eivät sovi enää nykypäivään, vaan aivan uusia täytyy keksiä.
- Anonyymi00015
Millaisiltahan näyttävät tekstiviestit kielilläpuhuttuina?
- Anonyymi00022
kuuroille on tekstiviestit- kun kielillä puhutaan, eihän he kuule, vaan lukevat- tahi katsovat viittomaa... puhelimesta
- Anonyymi00017
Kielilläpuhuminen on uskonkiihkon orgasmi.
- Anonyymi00023
pitääpä körteille sanoa, kun 1796 kielilläpuhuminen tapahtui ja körtit syntyivät, että täällä eräs aivoton puhuu uskonkiihkon orgasmista.... taitaa olla valehtelun hyökkäys---
- Anonyymi00025
Anonyymi00023 kirjoitti:
pitääpä körteille sanoa, kun 1796 kielilläpuhuminen tapahtui ja körtit syntyivät, että täällä eräs aivoton puhuu uskonkiihkon orgasmista.... taitaa olla valehtelun hyökkäys---
Telppäsniityn tapahtumia yritettiin käyttää eksyttämiseen. Kesällä heinäpellolla trompi heitteli ihmisiä nurin, niin uskonnolliset ihmiset selittivät että Jeesus heitä siellä viskeli nurin.
Katso lapseni kapseni näin sanoo herra kikkeliskokkelis.🤡
- Anonyymi00024
En tiedä, olenko koskaan vielä kuullut aitoa Pyhän Hengen antamaa kielilläpuhumista. Kaikki ovat olleet tuota samaa "ooo-sakara-makaraa", joka minusta on pelkkää ihmisen omaa hölinää.
Viimeksi kun kuulin sellaista , sanoin Herralle suoraan, että jos tuo on oikeasti sinun antamasi lahja, niin en koskaan halua kielilläpuhumisen lahjaa itselleni.
Koin kyllä, että minulle vastattiin, ettei sellainen ole hänestä, mutta jokainen päättäköön itse.- Anonyymi00027
Tiedoksesi se, että on kyllä olemassa todellinen kielilläpuhumisen armolahja.
Siinä puhtaan itselle tuntematonta olemassa olevaa kieltä.
Ei siis jankuteta vain jotain sössöä.
Itse puhun kielillä ja olen tunnistanut ainakin 3 eri kieltä, riippuen tilanteesta, yksi on jostain lähi-idästä toinen jostain mahdollisesti kiinasta ja kolmas kuullostaa japanilta.
Minä myös laulan kielillä ja olen ymmärtänyt niin, että esim. Psalmit olisivat itse asiassa lauluja.
Mutta olen siis kuullut sitä väärää "kielillä puhumista", eikä se ole Herrasta, eikä aitoa.
Esim. Patrik Tiainen aikoinaan jossain videossa hoki vain sanaa "lupiini", eikä sellaisen lupiinin hokeminen mitään todellista kielillä puhumista ole.
No, asia voi olla niin tai näin, eli mahdollisuuksia on parikin, eli joku aitokin uskova voi painostettuna alkaa jankkaamaan omiaan.
Toisaalta olen kokenut senkin, että se kielillä "puhuminen" on tullut väärästä hengestä ja sen aikaansaamana, eli vihollinen matkii ja siten hämää ja eksyttää.
Mutta tavoittele ja ano sitä oikeaa kielillä puhumisen armolahjaa, siinä on paljon siunausta, jonka itse toivoisin jokaisen uudestisyntyneen uskovan saavan osakseen.
Herra sinua siunatkoon ja johdattakoon tässä asiassa. - Anonyymi00028
Lisään vielä edelliseen sen verran, että eräs ystävä halusi kuulla sitä kielillä puhumista ja minä puhuin hänen mielikseen.
Meni pari päivää, ja hän sanoi kuulleensa sitä samaa kieltä tv:stä, oli tunnistanut sen selvästi.
Kai se oli Herran vahvistus sille ystävälle jotenkin.
- Anonyymi00026
Helluntaina Jerusalemissa kukaan ei molissut helluntailaisten lahkolaisten tapaan sekavilla molotuksilla.
Pyhä Henki tuli näkyvällä tavalla Tulisten Kielten muodossa apostolien pään päälle ja muutti Arameankielisen puheen kuulijoiden ymmärtämälle oikealle vieraalle kielelle.
Ap. t. 2:8
Kuinka me sitten KUULEMME kukin oman synnyinmaamme kieltä?
Sen päivän jälkeen sama ei enää toteutunut.
Eksyttäjät keksivät käyttää sitä eksytykseen helluntailaisten tavoin.- Anonyymi00030
"Sen päivän jälkeen sama ei enää toteutunut."
Äläpä valehtele!
Apt10:46 sillä he kuulivat heidän puhuvan kielillä ja ylistävän Jumalaa. Silloin Pietari vastasi:
10:47 "Ei kaiketi kukaan voi kieltää kastamasta vedellä näitä, jotka ovat saaneet Pyhän Hengen niinkuin mekin?"
10:48 Ja hän käski kastaa heidät Jeesuksen Kristuksen nimeen. Silloin he pyysivät häntä viipymään siellä muutamia päiviä.
- Anonyymi00029
Miten voi eksyttää jos puhuu sekavia?
Sehän maailman huonoin tapa eksyttää.
Kyllä selväsanaisesti kannattaa valehdella jos haluaa eksyttää.- Anonyymi00031
Etkö ymmärrä noin selvää asiaa ?
Lue ja ymmärrä:
Gal. 2:4 Noiden pariimme luikertaneiden valheveljien tähden
13 Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
14 Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
15 Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.
Näitä velheveljiä siis on paljon joukossa, varsinkin nyt lopun ajassa ja he siis TEKEYTYVÄT, eli ESITTÄVÄT Uskovaa !
Eikä se esitys mene läpi, jos he eivät muiden mukana huuda Herraa avukseen !
Mutta Herra kyllä näkee sydämet, vaikka te raukat umpisokeita olettekin näille perus asioillekin !
Ja tekeytyjät siis tuovat hapatuksen sisään seurakuntaan ja näin koko ns. "taikina" hapattuu, mutta te raukat suljette vain silmänne tältäkin asialta, vaikka hapattumista on nähty jo liiankin kanssa Suomen ns. seurakunnissa !
Gal. 5:9 Vähäinen hapatus hapattaa koko taikinan.
Ja Sana varoittaa kantamasta yhteistä iestä uskomattoman / siis tekeytyjän kanssa.
14 Älkää antautuko kantamaan vierasta iestä yhdessä uskottomien kanssa; sillä mitä yhteistä on vanhurskaudella ja vääryydellä? Tai mitä yhteyttä on valkeudella ja pimeydellä?
15 Ja miten sopivat yhteen Kristus ja Beliar? Tai mitä yhteistä osaa uskovaisella on uskottoman kanssa?
16 Ja miten soveltuvat yhteen Jumalan temppeli ja epäjumalat? Sillä me olemme elävän Jumalan temppeli, niinkuin Jumala on sanonut: "Minä olen heissä asuva ja vaeltava heidän keskellään ja oleva heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani".
17 Sentähden: "Lähtekää pois heidän keskeltänsä ja erotkaa heistä, sanoo Herra, älkääkä saastaiseen koskeko; niin minä otan teidät huostaani
18 ja olen teidän Isänne, ja te tulette minun pojikseni ja tyttärikseni, sanoo Herra, Kaikkivaltias". - Anonyymi00034
"Pettävät suloisilla sanoilla ja kauniilla puheilla vilpittömien sydämet", Paavali totesi.
- Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
"Pettävät suloisilla sanoilla ja kauniilla puheilla vilpittömien sydämet", Paavali totesi.
Tekeytymistä on monenlaista.
Esimerkkinä Patrik Tiainen, joka myös muka "puhui kielillä", hokien lupiini sanaa.
Eli tekeytyi Hengelliseksi tuolla "kielillä puhumisellaan", jotta huijaus menisi ja menikin läpi monille. - Anonyymi00038
Anonyymi00031 kirjoitti:
Etkö ymmärrä noin selvää asiaa ?
Lue ja ymmärrä:
Gal. 2:4 Noiden pariimme luikertaneiden valheveljien tähden
13 Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
14 Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
15 Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.
Näitä velheveljiä siis on paljon joukossa, varsinkin nyt lopun ajassa ja he siis TEKEYTYVÄT, eli ESITTÄVÄT Uskovaa !
Eikä se esitys mene läpi, jos he eivät muiden mukana huuda Herraa avukseen !
Mutta Herra kyllä näkee sydämet, vaikka te raukat umpisokeita olettekin näille perus asioillekin !
Ja tekeytyjät siis tuovat hapatuksen sisään seurakuntaan ja näin koko ns. "taikina" hapattuu, mutta te raukat suljette vain silmänne tältäkin asialta, vaikka hapattumista on nähty jo liiankin kanssa Suomen ns. seurakunnissa !
Gal. 5:9 Vähäinen hapatus hapattaa koko taikinan.
Ja Sana varoittaa kantamasta yhteistä iestä uskomattoman / siis tekeytyjän kanssa.
14 Älkää antautuko kantamaan vierasta iestä yhdessä uskottomien kanssa; sillä mitä yhteistä on vanhurskaudella ja vääryydellä? Tai mitä yhteyttä on valkeudella ja pimeydellä?
15 Ja miten sopivat yhteen Kristus ja Beliar? Tai mitä yhteistä osaa uskovaisella on uskottoman kanssa?
16 Ja miten soveltuvat yhteen Jumalan temppeli ja epäjumalat? Sillä me olemme elävän Jumalan temppeli, niinkuin Jumala on sanonut: "Minä olen heissä asuva ja vaeltava heidän keskellään ja oleva heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani".
17 Sentähden: "Lähtekää pois heidän keskeltänsä ja erotkaa heistä, sanoo Herra, älkääkä saastaiseen koskeko; niin minä otan teidät huostaani
18 ja olen teidän Isänne, ja te tulette minun pojikseni ja tyttärikseni, sanoo Herra, Kaikkivaltias".Kyllä asiat olisivat paremmin, jos vr62 olisi paimen ja opettaja seirakunnassa, mutta jostakin syystä yksikään seuakunta ei ota häntä vastaan edes jäseneksi. Ei edes Kristus !!!
- Anonyymi00046
Anonyymi00038 kirjoitti:
Kyllä asiat olisivat paremmin, jos vr62 olisi paimen ja opettaja seirakunnassa, mutta jostakin syystä yksikään seuakunta ei ota häntä vastaan edes jäseneksi. Ei edes Kristus !!!
Herra sinua runsaasti siunatkoon ! ❤️
Mutta tiedoksesi tässä Sanaa sinulle:
Ap. t. 10:15 Ja taas ääni sanoi hänelle toistamiseen: "Minkä Jumala on puhdistanut, sitä älä sinä sano epäpyhäksi".
Minä näet olen uudestisyntynyt Jumalan lapsi, jolla on Pyhä Henki sinettinä pelastuksen päivään asti, kunhan vain toivon mukaan onnistun Uskoni säilyttämään kuolemaani asti, mutta toki sen aika vain tulee näyttämään.
Sillä kukaan meistä ei voi tietää sitä, mitä tuleman pitää ja kuinka kovasti Uskoamme koetellaan, joillakin äärimmilleen, kuten esim. marttyyreillä.
Paavalikin iloitsi vasta sitten, kun hän tiesi aikansa koittavan, kun Herra sen edeltä hänelle ilmoitti, että hän oli onnistunut kaikesta hänelle tapahtuneesta huolimatta Uskonsa säilyttämään.
6 Sillä minut jo uhrataan, ja minun lähtöni aika on jo tullut.
7 Minä olen hyvän kilvoituksen kilvoitellut, juoksun päättänyt, uskon säilyttänyt.
8 Tästedes on minulle talletettuna vanhurskauden seppele, jonka Herra, vanhurskas tuomari, on antava minulle sinä päivänä, eikä ainoastaan minulle, vaan myös kaikille, jotka hänen ilmestymistään rakastavat.
PS. En ole pyrkinyt yhtään mihinkään "seurakuntaan" edes jäseneksi, saati sitten paimen / opettajaksi.
Joten ihan pieleen meni taas kerran.
Mutta ethän sinä siitä välitä, vaikka sen olen useita kertoja jo sanonut ihan suoraan ja selvästi, sillä sinun halusi on vain panetella ja mustamaalata minua.
Miksi ihmeessä vihaat minua noin paljon?
No, niin tai näin, minä toistan sydämestäni:
Herra sinua runsaasti siunatkoon ! ❤️
- Anonyymi00032
Taidat olla väsymätön tarkkaaja vaan.
- Anonyymi00033
On se hyvä sanoa synti synniksi.
Kuten Paavalin vääristely tai kansanmurhan kannattaminen. - Anonyymi00036
Anonyymi00033 kirjoitti:
On se hyvä sanoa synti synniksi.
Kuten Paavalin vääristely tai kansanmurhan kannattaminen.Sinun kaverisi ampuivat juutalaisia Australiassa.
- Anonyymi00037
Onpahan oppinutta väkeä, maailmassa puhutaan seitsemisen tuhatta kieltä ja päällä vielä muinaiset sekä enkelien kielet. Osaatko nyt aivan VARMASTI kaikkia kieliä, ja voitte erottaa oikean ja väärän kielen toisistaan?
- Anonyymi00040
Kaikki kielet, joita on tutkittu, ovat siansaksaa.
- Anonyymi00042
Anonyymi00040 kirjoitti:
Kaikki kielet, joita on tutkittu, ovat siansaksaa.
Miten sellaista tutkitaan kerro ?
Etkös lue raamatudta mitä kielustä sanotaan otspoa ja lye viimestään jouluna kuusen alla istuen, jätä kaljat ryyppäämättä ! - Anonyymi00044
Anonyymi00042 kirjoitti:
Etkös lue raamatudta mitä kielustä sanotaan otspoa ja lye viimestään jouluna kuusen alla istuen, jätä kaljat ryyppäämättä !taas on vaarilla kalja mielessä
- Anonyymi00045
Anonyymi00042 kirjoitti:
Etkös lue raamatudta mitä kielustä sanotaan otspoa ja lye viimestään jouluna kuusen alla istuen, jätä kaljat ryyppäämättä !Nauhoitetaan puhe valvotuissa oloissa ja kielitieteilijät tutkivat asiaa.
- Anonyymi00050
Anonyymi00045 kirjoitti:
Nauhoitetaan puhe valvotuissa oloissa ja kielitieteilijät tutkivat asiaa.
No lue nyt miten sanotaan raamatussa ja mieti asiaa.
- Anonyymi00053
Anonyymi00050 kirjoitti:
No lue nyt miten sanotaan raamatussa ja mieti asiaa.
Ei mitään, koska Raamatun päivinä ei ollut nauhureita eikä oikein lingvistejäkään.
- Anonyymi00039
Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.- Anonyymi00043
Niin siellä lukee mitäs lukee ennen ja jälkeen aiheesta ?
- Anonyymi00047
Ei kai tuuleen puhuminen kovin kova synti ole.
Tänä laittomuuden aikana ja synnin eteen yleensä valehdellaan ettei ole tapahtunut ja jos on, ei haittaa mitään. - Anonyymi00048
Olen huomannut, kun olen alkanut rukoilemaan , en omien asioideni puolesta, vaan muissa asioissa, olen Hengessä kokenut vapautumista, ja kielet ovat kauniimpia.
- Anonyymi00049
Älä puhu tuuleen, tärkeä käsky.
- Anonyymi00051
Vastatuuleen ei varsinkaan pidä kielipuhuman.
- Anonyymi00052
Ja jos samalla vääntää luomiaan, on tuhon oma.
- Anonyymi00054
Ajatella, että Jumala ei ole säätänyt luomien vääntelyä synniksi, vaikka höpöttämisen on.
Jo paratiisissa olisi Eeva voinut väännellä luomiaan Aadamille, että tälläisenkö Jumala sinusta teki.
Mutta ei Jumala säätänyt sitä synniksi ja katsoo vain, että on ihmisellä huvit.- Anonyymi00055
Evoluutio on kumottu. Aatamilla ja Eevalla ei ollut vinot silmät eivätkä he olleet mustaihoisia. Niinpä nämä ominaisuudet eivät ole voineet periytyä. Luominen on totta!
- Anonyymi00056
Vinoille silmille pitää olla joku selitys.
Ne ihmissuvun geenipankissa siksi, että pimeässä näyttänyt pedolta ja vihollinen juossut karkuun.
Jumala ei kuitenkaan ymmärtänyt että niillä voi tehdä syntiä ja niin jäi kuvitauluun kirjoittamatta, älä vinoile silmilläsi. - Anonyymi00057
Toisaalta vaikka olisi kirjoitettu lain kirjain, älä vinoile, älä väännä silmiäsi vinoon, niin ei se tarkoittaisi sitä että ihminen ei tekisi niin.
Onhan käsketty olematta pahaa puhumasta, vilppiä harjoittamatta, antamatta väärää todistusta lähimmäisistä ja mitä sitten. Se on kuin syömään käskettäisi ja samalla pahan tekemiseen eikä se aina jää edes puheen ja sanomisen asteelle.
Ehkä Jumala ajatellut että mitä tuota kieltämään kun ihminen tekee sitä kuitenkin. - Anonyymi00058
Eikä tosin Jumalan laissa kielletä puhumasta sekavia kieliä mitä kukaan ei ymmärrä. Ei siitä joudu helvettiin. Käsketään vain että puhutaan vuorollaan ja joku selittäköön mitä edeltävä sanoi eikä sekään ole laki vaan toive aivan käytännön syistä, koska mitä hyödyttää mennä seurakuntaan jos ei kuule mitään muuta kuin soperrusta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986458KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3605994Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602923Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521092374Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1072048- 1251774
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191653Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811320- 731217
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331178