Vasemmistoliiton kansanedustaja Veronika Honkasalo yrittää vuosittain upottaa protuleirit valtion rahaan. Useana vuonna hän on ehdottanut, että leirit saisivat 350000 euroa joululahjarahaa.
Protu saa ministeriön avustuksia jo nyt 160000. Valtio on jo nyt protuleirien suurin rahoittaja. Honkasalo haluaa moninkertaistaa Protun valtionrahoituksen.
Kirkko ei saa ripareihinsa senttiäkään valtion rahaa. Protuleirien tekohengitys valtion tuella tarkoittaa valtavaa yhdenvertaisuusongelmaa.
Pois valtion kaikki tuki protulta!
Vasemmistoliiton Honkasalo haluaisi kaataa valtion rahaa Protulle
22
129
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Verotusoikeus pois kirkolta.
- Anonyymi00005UUSI
Kirkollisvero kerätään vain jäseniltä. Protun rahoitukseen pakotetaan kaikki veronmaksajat. Kyse on yhdenvertaisuusongelmasta, jolla protua tekohengitetään.
- Anonyymi00006UUSI
Miksi?
Ateistit voivat alkaa rahoittaa toimintaansa omilla jäsenmaksuillaan, kuten kirkkokin tekee.
- Anonyymi00002UUSI
Pelkästään kirkollinen Lasten ja nuorten keskus rohmuaa yli 900 0å0 euroa.
- Anonyymi00004UUSI
Kuvaavaa, ettet pysty keskustelemaan ketjun aiheesta.
Kyse on yhdenvertaisuusongelmasta, jota valtava valtiontuki protulle aiheuttaa. Ja nyt Vasemmistoliiton Honkasalo haluaa moninkertaistaa yhdenvertaisuusongelman.
Mitä mieltä olet tästä Protun valtiontuen aiheuttamastayhdenvertaisuusongelmasta?
- Anonyymi00007UUSI
Honkasa lo on Ykosken yhteis henkilö molemmat ovat seppäsläisessä tennilätan nila porukassa joka on häviämässä
Siksi H antaa lausuntoja Protusta
Msalo on huolissaan kun ylikoski nyt on potkittu mäkeen ja voima lehti yhdenvertaisuuscheinin honkasa ... loyhteistyö voi katketa- Anonyymi00009UUSI
Hon kasa lon heras väenka kara joka on opiskellut Ranskasassa ja isoisäon vuorineuvos. Tällaiset eliittiporukat vetävät vähätuloisten perheiden lapsosia sosiaalisesti nenästä ja niiden oma tausta on turvattu suvun puolesta
- Anonyymi00008UUSI
Kaikilta uskomus- uskonto- politiikka, uskomaslaisyhdistykset , kaikki tuet pois.
- Anonyymi00010UUSI
Vapareilta on jo otettu pois. Onko hyvä juttu?
- Anonyymi00011UUSI
Eliittiuustaistolaisten toimintaa varattomien lasten huijaamisessa ei tule unohtaa
Eliittikakarat saavat anteeksi mutta tyväenluokkaisten taistojenkohtalo onviina eristys ja surkeus
Parempihan se olisi muulla rahoituksella pärjätä. Ks. https://lahjoita.protu.fi/suosituksemme
Joko olet itse jäsen?- Anonyymi00012UUSI
En, koska en kannata sitä aivopesua. Olisiko sinusta oikein, että Protun valtionrahoitus lopetettaisiin?
Anonyymi00012 kirjoitti:
En, koska en kannata sitä aivopesua. Olisiko sinusta oikein, että Protun valtionrahoitus lopetettaisiin?
Aivopesua? Protuleireillä nimenomaan opetetaan ajattelemaan itse. Noin äkkiseltään ajatellen ihan tukemisen arvoinen asia.
- Anonyymi00014UUSI
jori.mantysalo kirjoitti:
Aivopesua? Protuleireillä nimenomaan opetetaan ajattelemaan itse. Noin äkkiseltään ajatellen ihan tukemisen arvoinen asia.
Juu itse opetetaan ajattelemaan Protun ihanteiden mukaan. Se on aivopesua. Paljon pahempaa kuin riparit.
Mutta itse asiaan:
Eli sinun mielestäsi valtion rahaa pitää kaataa protulle. Aiemmin kuitenkin sanoit, että parempi olisi pärjätä ilman valtion rahaa.
Kumpi nyt onkaan mielipiteesi: kaadetaan valtion rahaa protuun vai ei kaadeta, Anonyymi00014 kirjoitti:
Juu itse opetetaan ajattelemaan Protun ihanteiden mukaan. Se on aivopesua. Paljon pahempaa kuin riparit.
Mutta itse asiaan:
Eli sinun mielestäsi valtion rahaa pitää kaataa protulle. Aiemmin kuitenkin sanoit, että parempi olisi pärjätä ilman valtion rahaa.
Kumpi nyt onkaan mielipiteesi: kaadetaan valtion rahaa protuun vai ei kaadeta,No ei, kun protulla nimenomaan opetellaan ajattelun taitoa. Rippileirillä opetellaan kristinuskoa.
Minusta protu on valtion tuen arvoinen, mutta parempi olisi saada lahjoituksia niin paljon että valtiontukea ei tarvitsisi edes miettiä.- Anonyymi00017UUSI
No ei, kun protulla nimenomaan opetellaan ajattelun taitoa. Rippileirillä opetellaan kristinuskoa.
Minusta protu on valtion tuen arvoinen, mutta parempi olisi saada lahjoituksia niin paljon että valtiontukea ei tarvitsisi edes miettiä.Siitä vaan lahjoittamaan. Eli tuki voidaan poistaa, eikö niin?
Anonyymi00017 kirjoitti:
Siitä vaan lahjoittamaan. Eli tuki voidaan poistaa, eikö niin?
Juu olen vähän lahjoittanut, enemmänkin voisi. Lahjoita sinäkin! Palataan valtionavun poistamiseen sitten kuin Protun talous oikein vankistuu lahjoituksista.
- Anonyymi00013UUSI
Koulussa ei ole mitään itse ajateltavaa vaan pitää lukea läksyt. Itseajattelun riitelyyn ei pidä mennä mukaan
Tavislasten kannattaa ehdottomasti varoa eliittikakarataistolaisia, niillä on perheen etuoikeudet. Tavislasten ei missään nimessä kannata riidellä koulussa opettajan kanssa
marian neitseellisyydestä vaan lukea saksan verbien rektio hyvin ja syklomeristen funktioiden derivaatta ja niissä ei ole MITÄÄN itse ajateltavaa
Eliittikakarat saavat anteeksi mutta työväenluokkaisten taistojenkohtalo onviina eristys ja surkeus Pioneerileirit takasin!🇻🇳🎖🎈👍
- Anonyymi00015UUSI
Protuhan on sellainen.
Missä merkityksessä? Eivät nekään leirit mihinkään kadonneet ole, joskin kuulemani mukaan niistä on vasemmistolaisuus rapissut pois vähän samaan tapaan kuin uskonto partiosta ja ilmeisesti myös uskonnottomuus protusta.
- Anonyymi00016UUSI
Missä merkityksessä? Eivät nekään leirit mihinkään kadonneet ole, joskin kuulemani mukaan niistä on vasemmistolaisuus rapissut pois vähän samaan tapaan kuin uskonto partiosta ja ilmeisesti myös uskonnottomuus protusta.
Siis onko sinusta hyvä, että protulle kaadetaan valtion rahaa vai ei?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot423483Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe162888- 282554
- 692214
- 182131
- 422037
- 561901
- 581686
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola111543- 171405