Miksi Trump auttaa Putinia?

Anonyymi-ap

Kysyy Selef Urge, Jumalan suloinen lapsokainen.Mikä motioi Trumpia?

Ihmetellen,

Selef Urge

16

110

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mikä motivoi sinua kirjoittaa politiikkaa helluntaipalstalle ? Päässäsi on monet ruuvit löysällä. Sinulta puuttuu luetun ymmärrys. Tämä on helluntailaisuus osuus . EI pelin politiikka.

• Anonyymi00002

Aloittaja on aloitetehtaalla.

• Anonyymi00003

Jotkut arvelevat, että Putinilla on Trumpista kuvia/videota, joiden Trump ei halua pääsevän julkisuuteen. Eli Putin kiristäisi Trumpia arveluttavilla kuvilla tms.

• Anonyymi00004

Repuplikaanien Jumala on Mammon.

• Anonyymi00005

Kax vanhaa pierua vaan kiukuttelee ei sen kummempaa.

Putler lähempänä kompostia pää on jo kuin rantapallo sisäelimet pettämässä😀.

Six elinsiirrot pakkomielle.

Lähissukulaiset ja jälkeläiset käy varaosiksi.

• Anonyymi00006

Helluntailaisuus on Amerikasta tuotu uskonlahko, joten kyllä aloitus on kontekstissa helluntailaisuuden kanssa.

• Anonyymi00007

Parhami hiippaili Azusinkadulla kuin kotonaan. Valkoinen lakana päässä mustien slummikortteleissa.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Parhami hiippaili Azusinkadulla kuin kotonaan. Valkoinen lakana päässä mustien slummikortteleissa.

Parhami kannatti valkoisen rodun ylivaltaa. Kuului erilaisiin hyvävelijärjestöihin, Vapaamuurareihin ja KuKluxKlaanin veljeskuntaan.

• Anonyymi00009

Jos täytyy kysyä noin ilmiselvää asiaa, niin kannattaisi ehkä seurata vähemmän niitä Israelfanittajien rinnakkaistodellisuudesta kertovia huuhaa-uutisia ja alkaa lukemaan tosielämästä kertovia uutisia !

https://areena.yle.fi/1-71173095
      Kuinka Venäjä koukutti Trumpin?

VAKOOJAT
      Ammattina petos

• Anonyymi00010

Trumppi nyt vain on bisnesmies ja läpikotaisin hyödyntavoittelija, mikä näkyy hänen toimissaan kaikilla osa-alueilla. Toisaalla hakee henkilökohtaista hyötyä niin omien ja sukulaistensa bisnesmahdollisuuksien lisäämisen suhteen kuin myös oman maineensa ja kunniansa kasvattamisen suhteen - ja toisaalla sitten taas kaikinpuolista USA:n etua "MAGA" -periaatteen pohjalta.

Siitä pohjaltahan sitä sitten jotenkin vain on päässyt tähän jo muutenkin sekavaan maailmantilanteeseen kehittymään tällainen sekametelisoppa, jota nyt olemme saaneet maistaa.

• Anonyymi00011

• Anonyymi00012

• Anonyymi00013

"Putin" sukunimen merkitys suomen ym. kielessä?

Putin sukunimi on lähellä venäjän kielen ilmaisua "tie--puti"( Raamatun ilmaisu jossa Jeesus ilmoittaa "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.”)

Normi venäjässä "tie" lienee "daroga"-katu - ulitza
      -------
      Minä olen tie ja totuus ja elämä; ----- Я есть путь, истина и жизнь.
      ------
      ”Фома сказал Ему: — Господи, мы не знаем, куда Ты идешь, как же мы можем знать туда путь? Иисус ответил: — Я есть путь, истина и жизнь. Никто не приходит к Отцу, как только через Меня.”
      ‭‭От Иоанна‬ ‭14‬:‭5‬-‭6‬ НРП‬

”Tuomas sanoi hänelle: "Herra, me emme tiedä, mihin sinä menet; kuinka sitten tietäisimme tien?" Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.”
      ‭‭Johannes‬ ‭14‬:‭5‬-‭6‬ ‭FB38‬‬

• Anonyymi00014

Sehän on ihan selvää.

Suurvallat ovat jakamassa Ukrainan arvokkaita luonnonvaroja.

Eli Trump pyrkii kiristämään siten Ukrainaa, saadakseen Ukrainan luovuttamaan niitä Amerikalle.

• Anonyymi00015

Raha motivoi. Näin se on. On järkyttävää että bisnes ja raha ovat paljon tärkeämpiä kuin sodan uhrit.
      Todella anteeksiantamatonta ja järkyttävää.
      Mietin mitä Jumala vielä odottaa kun ei tee mitään vaikka koko maailma on kovin sekaisin kuin nivaska johtoja? Missä Jeesus viipyy? Kuinka paljon vielä ihmiskunnan pitää kärsiä? Kaikki näyttää menevän vielä hullumpaan suuntaan kun katselee ihmiskunnan poliittista kenttää.
      Ihmisen itsekkyys, välinpitämättömyys, ahneus, korruptio, väkivaltaisuus, moraalin luhistuminen, YK: n kädettömyys maailman konflikteissa, vallanhalu, rahan voima, ....kaikki tämä näkyy tämän päivän valtioitten johtajissa, joista yksi on narsistin huipentuma.
      No. Jeesus on luvannut tulla takaisin. Ei kait tässä muu auta kuin odottaa. Hieman lohduttaa se, että johan tässä on odoteltu kohta yli 2000 vuotta.

• Anonyymi00016

Jumala ei enää rankaise ihmiskuntaa kollektiivisesti, kuten Hän on luvannut . Nyt Hän antaa pahan viljan kasvaa hyvän viljan seassa, kunnes niiton aikana erottaa pahan hyvästä. Hyvä korjataan talteen ja paha poltetaan lopullisesti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      39
      4289
    2. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      134
      4057
    3. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      63
      3705
    4. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      87
      3551
    5. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      33
      3527
    6. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      64
      3341
    7. Pieni galluppi

Mitäs lahjaa odotat joulupukilta.
      Ikävä
      84
      2906
    8. Olisiko sinulla

Jonossa vaihtoehtoja, ehkä
      Ikävä
      54
      2825
    9. Mitä tuntemuksia

Rakkaasi ääni herättää?
      Ikävä
      25
      2616
    10. Korjaamo suositus

Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p
      Hyrynsalmi
      14
      2324
    Aihe