Kysyy Selef Urge, Jumalan suloinen lapsokainen.Mikä motioi Trumpia?
Ihmetellen,
Selef Urge
Miksi Trump auttaa Putinia?
16
110
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mikä motivoi sinua kirjoittaa politiikkaa helluntaipalstalle ? Päässäsi on monet ruuvit löysällä. Sinulta puuttuu luetun ymmärrys. Tämä on helluntailaisuus osuus . EI pelin politiikka.
- Anonyymi00002
Aloittaja on aloitetehtaalla.
- Anonyymi00003
Jotkut arvelevat, että Putinilla on Trumpista kuvia/videota, joiden Trump ei halua pääsevän julkisuuteen. Eli Putin kiristäisi Trumpia arveluttavilla kuvilla tms.
- Anonyymi00004
Repuplikaanien Jumala on Mammon.
- Anonyymi00005
Kax vanhaa pierua vaan kiukuttelee ei sen kummempaa.
Putler lähempänä kompostia pää on jo kuin rantapallo sisäelimet pettämässä😀.
Six elinsiirrot pakkomielle.
Lähissukulaiset ja jälkeläiset käy varaosiksi. - Anonyymi00006
Helluntailaisuus on Amerikasta tuotu uskonlahko, joten kyllä aloitus on kontekstissa helluntailaisuuden kanssa.
- Anonyymi00007
Parhami hiippaili Azusinkadulla kuin kotonaan. Valkoinen lakana päässä mustien slummikortteleissa.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Parhami hiippaili Azusinkadulla kuin kotonaan. Valkoinen lakana päässä mustien slummikortteleissa.
Parhami kannatti valkoisen rodun ylivaltaa. Kuului erilaisiin hyvävelijärjestöihin, Vapaamuurareihin ja KuKluxKlaanin veljeskuntaan.
- Anonyymi00009
Jos täytyy kysyä noin ilmiselvää asiaa, niin kannattaisi ehkä seurata vähemmän niitä Israelfanittajien rinnakkaistodellisuudesta kertovia huuhaa-uutisia ja alkaa lukemaan tosielämästä kertovia uutisia !
https://areena.yle.fi/1-71173095
Kuinka Venäjä koukutti Trumpin?
VAKOOJAT
Ammattina petos - Anonyymi00010
Trumppi nyt vain on bisnesmies ja läpikotaisin hyödyntavoittelija, mikä näkyy hänen toimissaan kaikilla osa-alueilla. Toisaalla hakee henkilökohtaista hyötyä niin omien ja sukulaistensa bisnesmahdollisuuksien lisäämisen suhteen kuin myös oman maineensa ja kunniansa kasvattamisen suhteen - ja toisaalla sitten taas kaikinpuolista USA:n etua "MAGA" -periaatteen pohjalta.
Siitä pohjaltahan sitä sitten jotenkin vain on päässyt tähän jo muutenkin sekavaan maailmantilanteeseen kehittymään tällainen sekametelisoppa, jota nyt olemme saaneet maistaa.- Anonyymi00011
taitaa trumppii oottaa ikävä ikuisuus. Trump on valmis hyväksymään Putinin teettämät kaikki murhat rikosvastuusta vapautettuina.
https://www.youtube.com/watch?v=kPkZ_cu5TcU - Anonyymi00012
Tässä kunnon käännöksen kanssa. Nainen kääntää pojun puheet miten sattuu.
https://www.youtube.com/watch?v=pTcu-ckR4HQ
- Anonyymi00013
"Putin" sukunimen merkitys suomen ym. kielessä?
Putin sukunimi on lähellä venäjän kielen ilmaisua "tie--puti"( Raamatun ilmaisu jossa Jeesus ilmoittaa "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.”)
Normi venäjässä "tie" lienee "daroga"-katu - ulitza
-------
Minä olen tie ja totuus ja elämä; ----- Я есть путь, истина и жизнь.
------
”Фома сказал Ему: — Господи, мы не знаем, куда Ты идешь, как же мы можем знать туда путь? Иисус ответил: — Я есть путь, истина и жизнь. Никто не приходит к Отцу, как только через Меня.”
От Иоанна 14:5-6 НРП
”Tuomas sanoi hänelle: "Herra, me emme tiedä, mihin sinä menet; kuinka sitten tietäisimme tien?" Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.”
Johannes 14:5-6 FB38 - Anonyymi00014
Sehän on ihan selvää.
Suurvallat ovat jakamassa Ukrainan arvokkaita luonnonvaroja.
Eli Trump pyrkii kiristämään siten Ukrainaa, saadakseen Ukrainan luovuttamaan niitä Amerikalle. - Anonyymi00015
Raha motivoi. Näin se on. On järkyttävää että bisnes ja raha ovat paljon tärkeämpiä kuin sodan uhrit.
Todella anteeksiantamatonta ja järkyttävää.
Mietin mitä Jumala vielä odottaa kun ei tee mitään vaikka koko maailma on kovin sekaisin kuin nivaska johtoja? Missä Jeesus viipyy? Kuinka paljon vielä ihmiskunnan pitää kärsiä? Kaikki näyttää menevän vielä hullumpaan suuntaan kun katselee ihmiskunnan poliittista kenttää.
Ihmisen itsekkyys, välinpitämättömyys, ahneus, korruptio, väkivaltaisuus, moraalin luhistuminen, YK: n kädettömyys maailman konflikteissa, vallanhalu, rahan voima, ....kaikki tämä näkyy tämän päivän valtioitten johtajissa, joista yksi on narsistin huipentuma.
No. Jeesus on luvannut tulla takaisin. Ei kait tässä muu auta kuin odottaa. Hieman lohduttaa se, että johan tässä on odoteltu kohta yli 2000 vuotta. - Anonyymi00016
Jumala ei enää rankaise ihmiskuntaa kollektiivisesti, kuten Hän on luvannut . Nyt Hän antaa pahan viljan kasvaa hyvän viljan seassa, kunnes niiton aikana erottaa pahan hyvästä. Hyvä korjataan talteen ja paha poltetaan lopullisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 394289
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1344057- 633705
- 873551
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans333527Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe643341- 842906
- 542825
- 252616
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142324