Tuli vastaan tälläinen myös. Youtubea kun katselin. Ihan mielenkiintoisia näkemyksiä. Mitä mieltä olette?
https://youtu.be/A5PbfdiCpE4?si=CVIHUAMbSUcbtKQZ
Rakastunut nuorempaan kuin itse olen
7
219
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mitenkä paljon nuorempaan?
- Anonyymi00006
I don’t know.
- Anonyymi00002
Hämmentävän hyvä kuvaus 🥰
Täydellinen kuvaus jutustamme- Anonyymi00007
Indeed male. ❤️
- Anonyymi00003
Vihaan näitä sepustajia joiden kohdalla jatkuvasti saa kysellä itseltään(!) missä lähteet.
Ainakin haluaisin, vertailukohteen, en ole lukenut tätä
https://fi.wikipedia.org/wiki/Ihmisen_polveutuminen_ja_sukupuolivalinta
... mutta minäkin luulen ja kuvittelen, että, no joo, ehkä, kaikki asiat jotenkin, nivoutuu,ä ja se mitä on sydämessä ja planeetoissa ja Jumalan mielessä menee lopulta symmetriaan jotenkin tjsp. - Anonyymi00004
Jordan Peterson on varsin kyseenalainen hahmo. En suosittele kuuntelemaan sen mielipiteitä mistään.
- Anonyymi00005
Näistä rimputuksista suurin osa on päälle dubattuja jo. Tämän miehen tarinat on ai keksinyt jo kokonaan uusiksi. Ne saa muokattua sellaiseksi kuin kuka mitenkin haluaa. Joten jätämpä väliin.
Vaikea uskoa mitään enää ai:n jälkeen. Punainen on oikeasti valkoinen ja timantit tulee labrasta.
Hyvää päivänjatkoa palsta
6:08
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 595060
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1784378- 724068
- 1334043
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans533755Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe843579- 1163253
- 572988
- 252766
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p172584