Luukas 12:1-12 FB38
[1] Kun sillä välin kansaa oli kokoontunut tuhatmäärin, niin että he polkivat toisiaan, rupesi hän puhumaan opetuslapsillensa: "Ennen kaikkea kavahtakaa fariseusten hapatusta, se on: ulkokultaisuutta. [2] Ei ole mitään peitettyä, mikä ei tule paljastetuksi, eikä mitään salattua, mikä ei tule tunnetuksi. [3] Sentähden, kaikki, mitä te pimeässä sanotte, joutuu päivänvalossa kuultavaksi, ja mitä korvaan puhutte kammioissa, se katoilta julistetaan. [4] Mutta minä sanon teille, ystävilleni: älkää peljätkö niitä, jotka tappavat ruumiin, eivätkä sen jälkeen voi mitään enempää tehdä. [5] Vaan minä osoitan teille, ketä teidän on pelkääminen: peljätkää häntä, jolla on valta tapettuansa syöstä helvettiin. Niin, minä sanon teille, häntä te peljätkää. [6] Eikö viittä varpusta myydä kahteen ropoon? Eikä Jumala ole yhtäkään niistä unhottanut. [7] Ovatpa teidän päänne hiuksetkin kaikki luetut. Älkää peljätkö; te olette suurempiarvoiset kuin monta varpusta. [8] Mutta minä sanon teille: jokaisen, joka tunnustaa minut ihmisten edessä, myös Ihmisen Poika tunnustaa Jumalan enkelien edessä. [9] Mutta joka kieltää minut ihmisten edessä, se kielletään Jumalan enkelien edessä. [10] Ja jokaiselle, joka sanoo sanan Ihmisen Poikaa vastaan, annetaan anteeksi; mutta sille, joka Pyhää Henkeä pilkkaa, ei anteeksi anneta. [11] Mutta kun he vievät teitä synagoogain ja hallitusten ja esivaltojen eteen, älkää huolehtiko siitä, miten tai mitä vastaisitte puolestanne tahi mitä sanoisitte; [12] sillä Pyhä Henki opettaa teille sillä hetkellä, mitä teidän on sanottava."
https://bible.com/bible/365/luk.12.1-12.FB38
"Pyhä Henki opettaa teille sillä hetkellä, mitä teidän on sanottava. "
3
51
Vastaukset
- Anonyymi00001
Voi hyvä ihme, että Raamatusta vielä jotain pitäisi uskoa.
Että muka joku Pyhä Henki puhuisi tai jopa kirjoittaisi.
Anna kaikki minun kestää.
Kyllä se vain ihminen itse kirjoittelee homoherjoja, haluaa kansanmurhaa sekä väittää kaikkea muuta päätöntä.
Pyhä Henki on joko keksittyä tai sitten pekkaspäivillä.- Anonyymi00002
Äl ny.
Jeesuksen aikaan pyhää henkeä ( kannabis sativa) polteltiin temppeleissä nostattamassa uskonnollista kiihkoa. Sen seurauksista, oireistahan raamattu kertoo.
- Anonyymi00003
On se Raamatun sana aivan totta tietenkin, mutta sitä ei vain pidä uskoa.
Siinä sen suurimman virheen tekee jos alkaa uskomaan sitä mitä kirjoitettu on.
Ei niin saa tehdä.
Pitää vain selitellä kaikenlaista ympäripyöreää uskosta muiden herjaamisen lomassa, mutta missään nimessä ei saa uskoa sitä mitä Raamattuun on kirjoitettu.
Se on liian polttavaa asiaa eikä ihmisen omat toimet oikein käy siihen mitenkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724128
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans573813Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa522354Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?442151Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik361925- 491829
- 991626
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?551603- 481592
- 571463