Kovasti ottaa perseeseen näitä ulkomaalaisia kun unohdetaan että tämä missi Sara on itseasiassa myös osittain ulkomaalaisia että antakaa nyt jo olla mutta niinhän se Suomessa toimii ole hiljaa että pakolaiset on hyvä olla
Ei saa sitten suomalaisia sortaa
10
324
Vastaukset
- Anonyymi00001
Missi on kohdannut niin paljon rasismia että antaa nyt takas. Onhan aivan liikaa mamuja suomessa ja joka päivä tulee uusia paska haisee kun tulevat. No jospa vinosilmät loukkaantuu että lähtevät pois jeeee.
- Anonyymi00003
Hyvä
- Anonyymi00002
On korkea aika ns. kantasuomalaisten palata esi-isiensä maille https://www.hs.fi/tiede/art-2000010570576.html ja palauttaa tämä maa takaisin sen alkuperäisille asukkaille, saamelaisille.
- Anonyymi00005
Kerro tuo Amerikan ja Australian alkuperäiskansoille.
- Anonyymi00004
Onko oikein, että pakolaisten etu menee kaikissa asioissa suomalaisten edun edelle. Eikö saada tätä pakolaisten ylivaltaa ja hyysäämustä loppumaan. Kaikki pakolaiset pitää karkottaa Suomesta. Ei ole oikein, että Suomessa syntyneitä ihmisiä kohdellaan huonosti ja vailla minkäänlaista ihmisarvoa. Pakolaiset ovat syypää Suomen hyvinvointiyhteiskunnan romahtamiseen. En ole nähnyt niiden tuovan leipää suomalaisten pöytään. Tulivat valmiiseen ruokapöytään ja hienoihin asuntoihin ym.ym. Suomen lainsäädäntö ei kunnioita oman maan kansalaisia enää missään asiassa. Tästä on tullut riistäjien saalista varsinkin köyhempi väestö on jätetty oman onnensa nojaan
Hyötyykö Kokoomus pakolaisista ja ruotsalaiset. Tavallinen suomalainen joutuu ns.maksumieheksi. Toivottavasti kansa saa hallituksen pois päiviltä mahd.pian. Ovat pilanneet jo Suomen maineen. Orpo on täys k-pää ja seko. - Anonyymi00006
Onko sillä muun maan kansalaisuus kuin Suomen? Jos ei ole niin kyllä se sitten on ihan suomalainen. Omat sukujuuret on Saksassa mutta ihan suomalainen kuitenkin olen.
- Anonyymi00007
risteytymät perii kummankin vanhempansa ominaisuuksia ja siksi ovat parempia kun kantamuodon keskiarvo siis kun puhutaan heikkolahjaisista maista
- Anonyymi00008
se olisi ollut rasismia jos olisi sanonut syödään koiraa kiinalaisenkanssa ja näyttänyt silmien venytystä
- Anonyymi00009
jos näytän rullahuulta eli taitan alahuulen ja työnnän kielen ylähuulen eteen niin ei se ole rasimia , mutta jos sanon samalla paljonko on 1+1=? niin se on !!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101189
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171024- 128920
- 95775
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten287722Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504