Vaimoni sanoi tänään eduskunnan puhemiehestä näin:

Anonyymi-ap

"Jos olisin eduskunnan puhemies sanoisin persuille, että tämä ei ole lastentarha, vaan kunniakas työpaikka yhteisten asioitten hoitamiseksi."

11

88

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Eikös se puhemies Halla-ahokin ole saanut oikeuden tuomion rasismin käyttämisestä vaaliaseena? Sanokaa jos olen väärässä.

• Anonyymi00002
        UUSI

Persut eivät halua irtisanoutua rasismista, vaikka se pilaa Suomen maineen Kiinassa, Japanissa ja Koreassa. Kaikki Suomen tärkeitä kauppakumppaneita.

Persut ovat myös pilanneet erotetun Miss Suomen maineen. Ilman persuja kohu olisi pian unohdettu.

• Anonyymi00003
      UUSI

Ja mitä tekee Orpo? Ei mitään. Persut pilkkaavat Orpoa avoimesti.

• Anonyymi00004
        UUSI

Orpoon kyllästyneet löytyvät kyllä omasta puolueesta, esim. minä, persut ei ymmärrä mistään mitään.

• Anonyymi00005
      UUSI

Puhemies Halla on itse laukonut paljon pahempaa tuubaa kuin pikkupersujen lauman naaman vääntelyt.

• Anonyymi00006
      UUSI

Korkein oikeus (KKO) tuomitsi Jussi Halla-ahon sakkoihin uskonrauhan rikkomisesta ja kiihottamisesta kansanryhmää vastaan kesäkuussa 2012. Tuomio perustui hänen blogikirjoituksiinsa.

• Anonyymi00007
      UUSI

Miten se puhemies nyt sellaista menisi sanomaan, sehän on itsekin oikein ääripersu?

• Anonyymi00008
      UUSI

Eduskunnassako ne ovat toimineet kuten sanot?

• Anonyymi00011
        UUSI

Kyllä sielläkin, mutta enimmäkseen vaan somessa. Mutta lapsen asteelle jääneet ovat lapsellisia toimivatpa ne missä tahansa.

• Anonyymi00012
      UUSI

Orpo ei ole mies, jos ei saa tuollaisia pellejä kuriin. Minä saisin, jos en hyvällä, niin pahalla. Minulla on kyllä keinoni.

• Anonyymi00014
      UUSI

kun on vaaleilla valittu kansanedustaja niin saa sanoa kaiken ääneen ja kuuluukin sanoa . Se mitä sanoo vaikuttaa tietenkin seuraaviin vaaleihin , millä perusteella on äänestänyt

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      72
      4138
    2. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      72
      3850
    3. Surullista

Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa
      Ikävä
      54
      2373
    4. Muuttunut käytös

Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?
      Ikävä
      52
      2197
    5. Väkeä oli liikkeellä

Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik
      Ähtäri
      36
      1945
    6. Oliko kiihkeä

ensimmäinen yö?
      Ikävä
      49
      1839
    7. 99
      1636
    8. Kummallista

Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?
      Sinkut
      55
      1613
    9. Miltä meidän

Riidat näyttäisi ja mistä niitä voisi tulla?
      Ikävä
      50
      1605
    10. Ikävä Jii.

Toivotko vielä näkemistä?
      Ikävä
      57
      1473
    Aihe