"Jos olisin eduskunnan puhemies sanoisin persuille, että tämä ei ole lastentarha, vaan kunniakas työpaikka yhteisten asioitten hoitamiseksi."
Vaimoni sanoi tänään eduskunnan puhemiehestä näin:
11
88
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Eikös se puhemies Halla-ahokin ole saanut oikeuden tuomion rasismin käyttämisestä vaaliaseena? Sanokaa jos olen väärässä.
- Anonyymi00002UUSI
Persut eivät halua irtisanoutua rasismista, vaikka se pilaa Suomen maineen Kiinassa, Japanissa ja Koreassa. Kaikki Suomen tärkeitä kauppakumppaneita.
Persut ovat myös pilanneet erotetun Miss Suomen maineen. Ilman persuja kohu olisi pian unohdettu.
- Anonyymi00003UUSI
Ja mitä tekee Orpo? Ei mitään. Persut pilkkaavat Orpoa avoimesti.
- Anonyymi00004UUSI
Orpoon kyllästyneet löytyvät kyllä omasta puolueesta, esim. minä, persut ei ymmärrä mistään mitään.
- Anonyymi00005UUSI
Puhemies Halla on itse laukonut paljon pahempaa tuubaa kuin pikkupersujen lauman naaman vääntelyt.
- Anonyymi00006UUSI
Korkein oikeus (KKO) tuomitsi Jussi Halla-ahon sakkoihin uskonrauhan rikkomisesta ja kiihottamisesta kansanryhmää vastaan kesäkuussa 2012. Tuomio perustui hänen blogikirjoituksiinsa.
- Anonyymi00007UUSI
Miten se puhemies nyt sellaista menisi sanomaan, sehän on itsekin oikein ääripersu?
- Anonyymi00008UUSI
Eduskunnassako ne ovat toimineet kuten sanot?
- Anonyymi00011UUSI
Kyllä sielläkin, mutta enimmäkseen vaan somessa. Mutta lapsen asteelle jääneet ovat lapsellisia toimivatpa ne missä tahansa.
- Anonyymi00012UUSI
Orpo ei ole mies, jos ei saa tuollaisia pellejä kuriin. Minä saisin, jos en hyvällä, niin pahalla. Minulla on kyllä keinoni.
- Anonyymi00014UUSI
kun on vaaleilla valittu kansanedustaja niin saa sanoa kaiken ääneen ja kuuluukin sanoa . Se mitä sanoo vaikuttaa tietenkin seuraaviin vaaleihin , millä perusteella on äänestänyt
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724138
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans723850Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa542373Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?522197Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik361945- 491839
- 991636
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?551613- 501605
- 571473