Uusimmalla videolla maunolaisuus varoittaa tulevasta sodasta itäistä valtiota vastaan

Anonyymi-ap

Helluntalaisuuden "profetioiden" ja "profeettojen" kautta sodasta itäistä naapurivaltiota vastaan, siitä olla varoitettu jo useiden vuosikymmenien aikana.

Tuon maunolaisuuden maanpäällinen some aktiivinen pääguru.
Raamatun tulkintojen "oikeaoppisin" "profeetta" ja lahko inkvisitionsa pää akitaattori.

Nyt hän kehoittaa uskovia varautumaan tulevaan sotaan, kuuntele hänen videolla miten.

Onko helluntalaisuuden aktiiviharrastajat saaneet samansuuntaisia profetioita tai tiedonsanoja?

6

127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Taas yksi jankuttaja samasta asiasta. Sitä on paasattu vuodesta 1968 jolloin tulin uskoon. 60-luvun lopussa sitä hoki Oulun profetian muodossa. Se jatkuu edelleen aloittajan toimesta. Pelastus kuuluu myös venäläisille. Myös heidän tulee tehdä parannus. Emme vihaa heitä. Kerro kerrankin mikä on Venäjän loppu. Se sentään löytyy raamatusta. Oliko esim. Raatteen tien taistelut, koko toinen maailmansota heille voittoja. Raatteen tiellä 1.1940 pakkasta -41. Ukrainalaiset eivät tienneet missä taistelevat kesävaatteissa. 27.000.000. neuvostoliittolaista kuoli toisessa maainsodassa. Oliko se voitto ? Kovin on yksipuolista aloituksesi.

• Anonyymi00002

Mauno Mattilan "profetiat" ovat mustaa vеssahuumoria. Kyseinen huumori on suosittu vahvojen päihteiden käyttäjien keskuudessa.

• Anonyymi00003

Itse tutustuin skeneen -93 (olin teini enkä uskossa) kun joku kirkon pappi ennusti Venäjän miehittävän Suomen. Tapaus sai valtakunnallista julkisuutta.

• Anonyymi00004

Ei tarvitse olla profeetta, jos kirjoittaa, että Jumala rankaisee Eurooppaa Putinin avulla.
      Ilmestyskirjassa lukee: kolmasosa ihmisistä kuolee, jokien vesi käy karvaaksi.

• Anonyymi00005

Mistä Jumala rankaisee Eurooppaa?

• Anonyymi00006

Mauno kertoi että heidän pitäisi varautua Venäjää vastaan asein vaikka morapuukoilla. Raamatusta vertasi kohtaan jossa Jeesus kehoitti seuraajiaan miekan ostamiseen.

Hän puolusti Rooman kirkon oikeuttaa miekkalähetykseen kun antikristillinen Marian palvonta kirkko tuli Suomenniemeen.

Ruotsista tehtiin miekkalähetys ristiretki Suomenniemeen, miehityksessä tappoivat tuhansia kantasuomalaisia varsinais suomalaisia, hämäläisiä, jne.. orjuuttaen heitä noin 600 vuotta pitäen kantasuomalaisia ruotsalaisten resussivarantona.

Sitä ennen olivat tehneet miekkalähetyksen Tanskaan, Ruotsiin, Islantiin, Norjaan. Joista kuuluisin lieneen Norjan väkivaltainen historia miekkalähetyksestä.

Nyt kun ekumeenikot ja evlut taustaiset valtiota johtavat poliitikot ja viranhaltijat ovat ryssineet EU WEF ja NATO jäsenyydellä Suomen niin eläen samalla kollektiivisessa valheessa he hakee uskon lahkoissaan ja looseissaan oikeutta sotaan.

He ovat koronapiikeillä tapattaneet ja tuhonneet tuhansien ihmisten terveydet heidän loppuelämän ajaksi ja tulevien sukupolvienkin koska dna vauriot siirtyy jo sikiöille ja tulee raskauden keskeytyksiä ja sikiövaurion saaneita lapsia.

Kantausuomalaisten syntyvyys on alhainen myös köyhyyden takia ja perheitä ei perusteta köyhyyden takia. Maunon ja ekumenisten kirkkoruhtinaiden ja palkkapaimenien oikeuskäsityksen mukaan he saa riistää ja sortaa palkkatyöläistä ja pidättää työmiesten palkkaa. Samaa köyhällistön kokemaa demonista saatanan riisto ja sorto työtä on ollut läpi vuosituhansien.

Maunon usko ja evlut lahkon usko on hengellisesti kieroon kasvanut ja pois Jumalan sanan Kristus kalliolta.

Hengisesti, hengellisesti, ideologisesti, aatteellisesti hänkin edustaa Luther lahkossaan jatkumoa Rooman kirkolle.

Heillä on kuulemma joku erityisoikeus vaikka tappaa ihmisiä jos kulloinenkin esivalta on maan sotaan ajanut ja kun esivalta siihen alkaa käskyttää, he haluaa pitää jo varusmiehiä massa psykooissa ja jossain pro NATO hurmoksessa.

Heidän fundamenttalisteilla on kenttäpiispoja, sotilaspastoreita, sotilaspappeja, jotka siunaa tappamiset muka heidän "jumalan" sallimana tekona.

Mauno Mattilan tulkinta ei eroa islamin fundamenttalisti imaamien opetuksesta, molemmissa kun heidän "jumala" sallii heille vääräuskoisten ihmisten tappamiset riistämiset orjuuttamiset.

6 Joka ihmisen veren vuodattaa, hänen verensä on ihminen vuodattava, sillä Jumala on tehnyt ihmisen kuvaksensa.
      * 1.Moos.9:6

1 "Tämän minä olen teille puhunut, ettette loukkaantuisi.
      2 He erottavat teidät synagoogasta; ja tulee aika, jolloin jokainen, joka tappaa teitä, luulee tekevänsä uhripalveluksen Jumalalle.
      3 Ja sen he tekevät teille, koska he eivät tunne Isää eivätkä minua.
      * Joh.16:1-3

36 Jeesus vastasi: "Minun kuninkuuteni ei ole tästä maailmasta; jos minun kuninkuuteni olisi tästä maailmasta, niin minun palvelijani olisivat taistelleet, ettei minua olisi annettu juutalaisten käsiin; mutta nyt minun kuninkuuteni ei ole täältä".
      * Joh.18:36

50 Niin Jeesus sanoi hänelle: "Ystäväni, mitä varten sinä tänne tulit?" Silloin he tulivat Jeesuksen luo, kävivät häneen käsiksi ja ottivat hänet kiinni.
      51 Ja katso, eräs niistä, jotka olivat Jeesuksen kanssa, ojensi kätensä, veti miekkansa ja iski ylimmäisen papin palvelijaa ja sivalsi häneltä pois korvan.
      52 Silloin Jeesus sanoi hänelle: "Pistä miekkasi tuppeen; sillä kaikki, jotka miekkaan tarttuvat, ne miekkaan hukkuvat.
      * Mat.26:52

10 Jos kuka vankeuteen vie, niin hän itse vankeuteen joutuu; jos kuka miekalla tappaa, hänet pitää miekalla tapettaman. Tässä on pyhien kärsivällisyys ja usko.
      * Ilm.13:10

ps. onko Maunokin evlut suuntauksen kautta eksytettyjä, kristittyjen keskuudessa tuhoamistyötä tekeviä susia lampaiden vaatteissa, kuin evlut suuntauksen sisällä myyräntyötä tekeviä vapaamuurarit?

Akitaattori YouTube inkvisiittori Mauno Mattilan YouTubessa oleva rasistinen vihapuhe.

Valmistaudu sotaan
      video 15.12.2025
      https://youtu.be/vGe3hc25xIU?si=G5jD_crGzMSqF8A7
      Useimmat tutkijat, sotajoukkojen komentajat ja maailman johtajat ovat sitä mieltä, että Eurooppa on suursodan partaalla, mutta miten kristityn tulee suhtautua sotaan? Mitä Raamattu opettaa siihen valmistautumisesta? Ja mistä löytyy turva ihmiselle kaiken keskellä? Puhe puhuttu Tampeereella 26.11.2025.

"Olkaa lujat ja rohkeat, älkää peljätkö älkääkä arkailko Assurin kuningasta ja kaikkea joukkoa, joka on hänen kanssansa; sillä se, joka on meidän kanssamme, on suurempi kuin se, joka on hänen kanssansa." — 2. Aikakirja 32:7

Viitteet:
      Luuk. 22:35-38
      1. Tess. 5:3
      2. Piet. 3:1-7
      Jes. 7:5-9
      2. Aik. 32:4-8

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      245
      4372
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      122
      2822
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2582
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      86
      1556
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      117
      1498
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      49
      1219
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      85
      1154
    8. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      184
      1003
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      996
    10. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59