hellou puoskari.......

kävin tolta toiselta naapurilta tupakkia lainaamas..... jokos sun mömmö pohjaan palo..... Ehehe....:)))))

8

284

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Drswaaaaaan

Maybeliine joka sitä ruokaa laittoi ,en minä!Minuthan sinä uhkasit jättää oven taakse näppejäni nuolemaan...mutta ei se mitään odotan oven takana suolihuuhtelu letkun kanssa!

Joko ne kahvit on juotu?

• Maybeline

.....täällä on tänäämn populaaria!Hyvä että sekaan mahtuu!!!

Dr.Swaanille terveiset että pitäköön sormensa ja letkunsa irti minun hanurista...vaikka se kovin vaikeaa onkin....

• en kai mä puoskaria ois oven taa.... tässä on jo monta kuppia menny...... suolistohuuhtelu ei nyt ole tarpeen ennenku joulun jälkeen:)))))

• Maybeline kirjoitti:

.....täällä on tänäämn populaaria!Hyvä että sekaan mahtuu!!!

Dr.Swaanille terveiset että pitäköön sormensa ja letkunsa irti minun hanurista...vaikka se kovin vaikeaa onkin....

monipersoona.....:)))) jos nyt jompi kumpi olis vaan äänes....:))))

• Maybeline
        BBrunetti kirjoitti:

monipersoona.....:)))) jos nyt jompi kumpi olis vaan äänes....:))))

...kun noi sivupersoonat ei jätä rauhaan ,ei sitte millään!!!

Vähemmästäkin menee pää pyörälle!

Kuule BB,mulla on onkelma!Eräs ulkomaalainen mieshenkilö lähettelee teksti viestiä tekstarin perään ja pitäisi kai vastata jotain mutta on se kumma kun selvinpäin ei toi enklantin taito ole enää niin hyvä...vielä eilen puhuin kieliä kuin kieliä ihan sujuvasti!!!

Missä mättää???

• Maybeline kirjoitti:

...kun noi sivupersoonat ei jätä rauhaan ,ei sitte millään!!!

Vähemmästäkin menee pää pyörälle!

Kuule BB,mulla on onkelma!Eräs ulkomaalainen mieshenkilö lähettelee teksti viestiä tekstarin perään ja pitäisi kai vastata jotain mutta on se kumma kun selvinpäin ei toi enklantin taito ole enää niin hyvä...vielä eilen puhuin kieliä kuin kieliä ihan sujuvasti!!!

Missä mättää???

ongelma sulla.... josko suosittelen että kääntyisit puoskarimme puoleen koska hän on niin loistava lääkäri..... parannuskeino ongelmaan ku ongelmaan.....:))))))

• Maybeline
        BBrunetti kirjoitti:

ongelma sulla.... josko suosittelen että kääntyisit puoskarimme puoleen koska hän on niin loistava lääkäri..... parannuskeino ongelmaan ku ongelmaan.....:))))))

Hän on kyllä aivan LOISTAVA vertaansa vailla oleva lämminhenkinen ihminen!

Kuule BB ,miten olis jos juotais ne kahvit tässä huuhaalla..kun ei jaksa nostaa ahteria tuolista...kuitenkin tuo tohtori odottelee siellä oves takana letkuinensa joten parempi pitää pylly tiukasti tuolissa vaan...

...laiskuuskin voi olla osasyy...

• Maybeline kirjoitti:

Hän on kyllä aivan LOISTAVA vertaansa vailla oleva lämminhenkinen ihminen!

Kuule BB ,miten olis jos juotais ne kahvit tässä huuhaalla..kun ei jaksa nostaa ahteria tuolista...kuitenkin tuo tohtori odottelee siellä oves takana letkuinensa joten parempi pitää pylly tiukasti tuolissa vaan...

...laiskuuskin voi olla osasyy...

tosi.... että ollaan huuhaan ainot ihmiset....:))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?

Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi
      Maailman menoa
      86
      3939
    2. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      69
      3747
    3. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      44
      2225
    4. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      56
      2194
    5. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      58
      2084
    6. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      51
      1756
    7. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      27
      1439
    8. Kehu kaivattuasi

Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.
      Ikävä
      107
      1190
    9. Vuoksesi kaiken

Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua
      Ikävä
      115
      1183
    10. Missä yleensä törmäät kaivattuusi??

Tai näet hänet!!
      Ikävä
      60
      1109
    Aihe