hellou puoskari.......

kävin tolta toiselta naapurilta tupakkia lainaamas..... jokos sun mömmö pohjaan palo..... Ehehe....:)))))

8

292

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Drswaaaaaan

Maybeliine joka sitä ruokaa laittoi ,en minä!Minuthan sinä uhkasit jättää oven taakse näppejäni nuolemaan...mutta ei se mitään odotan oven takana suolihuuhtelu letkun kanssa!

Joko ne kahvit on juotu?

• Maybeline

.....täällä on tänäämn populaaria!Hyvä että sekaan mahtuu!!!

Dr.Swaanille terveiset että pitäköön sormensa ja letkunsa irti minun hanurista...vaikka se kovin vaikeaa onkin....

• en kai mä puoskaria ois oven taa.... tässä on jo monta kuppia menny...... suolistohuuhtelu ei nyt ole tarpeen ennenku joulun jälkeen:)))))

• Maybeline kirjoitti:

.....täällä on tänäämn populaaria!Hyvä että sekaan mahtuu!!!

Dr.Swaanille terveiset että pitäköön sormensa ja letkunsa irti minun hanurista...vaikka se kovin vaikeaa onkin....

monipersoona.....:)))) jos nyt jompi kumpi olis vaan äänes....:))))

• Maybeline
        BBrunetti kirjoitti:

monipersoona.....:)))) jos nyt jompi kumpi olis vaan äänes....:))))

...kun noi sivupersoonat ei jätä rauhaan ,ei sitte millään!!!

Vähemmästäkin menee pää pyörälle!

Kuule BB,mulla on onkelma!Eräs ulkomaalainen mieshenkilö lähettelee teksti viestiä tekstarin perään ja pitäisi kai vastata jotain mutta on se kumma kun selvinpäin ei toi enklantin taito ole enää niin hyvä...vielä eilen puhuin kieliä kuin kieliä ihan sujuvasti!!!

Missä mättää???

• Maybeline kirjoitti:

...kun noi sivupersoonat ei jätä rauhaan ,ei sitte millään!!!

Vähemmästäkin menee pää pyörälle!

Kuule BB,mulla on onkelma!Eräs ulkomaalainen mieshenkilö lähettelee teksti viestiä tekstarin perään ja pitäisi kai vastata jotain mutta on se kumma kun selvinpäin ei toi enklantin taito ole enää niin hyvä...vielä eilen puhuin kieliä kuin kieliä ihan sujuvasti!!!

Missä mättää???

ongelma sulla.... josko suosittelen että kääntyisit puoskarimme puoleen koska hän on niin loistava lääkäri..... parannuskeino ongelmaan ku ongelmaan.....:))))))

• Maybeline
        BBrunetti kirjoitti:

ongelma sulla.... josko suosittelen että kääntyisit puoskarimme puoleen koska hän on niin loistava lääkäri..... parannuskeino ongelmaan ku ongelmaan.....:))))))

Hän on kyllä aivan LOISTAVA vertaansa vailla oleva lämminhenkinen ihminen!

Kuule BB ,miten olis jos juotais ne kahvit tässä huuhaalla..kun ei jaksa nostaa ahteria tuolista...kuitenkin tuo tohtori odottelee siellä oves takana letkuinensa joten parempi pitää pylly tiukasti tuolissa vaan...

...laiskuuskin voi olla osasyy...

• Maybeline kirjoitti:

Hän on kyllä aivan LOISTAVA vertaansa vailla oleva lämminhenkinen ihminen!

Kuule BB ,miten olis jos juotais ne kahvit tässä huuhaalla..kun ei jaksa nostaa ahteria tuolista...kuitenkin tuo tohtori odottelee siellä oves takana letkuinensa joten parempi pitää pylly tiukasti tuolissa vaan...

...laiskuuskin voi olla osasyy...

tosi.... että ollaan huuhaan ainot ihmiset....:))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      392
      976
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      885
    3. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      256
      804
    4. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      82
      716
    5. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      73
      709
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      71
      671
    7. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      645
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      36
      630
    9. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      609
    10. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      43
      601
    Aihe