Olen 58-v perheisä joka viimeaikoina on kehittänyt himon saada ottaa toista miestä suihin. Onko jollain muulla samankaltaisia ajatuksia ja olisiko valmis kokeilemaan. Miehen kanssa olen 100% kokematon.
Salainen toive imeä toista yhtä kokematonta heteromiestä
38
351
Vastaukset
- Anonyymi00001
Missäpäin oot m 67
- Anonyymi00005
Kyllä kiinnostaa kovastikkin
- Anonyymi00007UUSI
Helsingissä
- Anonyymi00013UUSI
Helsingissä
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kyllä kiinnostaa kovastikkin
Minkä ikäinen olet?
- Anonyymi00002
Kyllä. Olen viisikymppinen naimisissa oleva mies kuten on myös kaverini. Tapaamme silloin tällöin salaa ja hän ottaa minulta suihin. Ihan hyvä järjestely, suosittelen.
- Anonyymi00010UUSI
Kiva kuulla
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kiva kuulla
Sullako kuuleva puhelin ja kone -? Ehkä tekoälyllinen jopa?
Wauuu! - Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Sullako kuuleva puhelin ja kone -? Ehkä tekoälyllinen jopa?
Wauuu!Selaa omaa puhelimen asetuksia, niin löydät sellaisen ominaisuuden, että se lukee sinulle tekstiä. 😉
- Anonyymi00003
Sama juttu. Kullit alkanut kiihottaa
- Anonyymi00009UUSI
Minkäikäinen olet? Kokemusta?
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Minkäikäinen olet? Kokemusta?
Kokematon olen mutta kiinnostunut. 65v
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Missäpäin olet?
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Minäkin oon taas kokematon kun aikaa kuluu ja muutuin taas neitsyeeksi muutaman nuoruuden "hairahdukseni" jälkeen!
Nyt taas puhdas ja erittäin tiukka ( sieltä) kuin ennen nuoruudessa
Kiinnostaako suakin, kokemusta on mutta se jo menneessä?
- Anonyymi00004
Pirkanmaalla halukas bi aloittelija 59 ukm.olisin halukas
- Anonyymi00008UUSI
Valitettavasti Helsingissä
- Anonyymi00023UUSI
Kiinnostais myös kokeilla, oon 56 ukm pirkanmaalta
Anonyymi00023 kirjoitti:
Kiinnostais myös kokeilla, oon 56 ukm pirkanmaalta
Onko kik? Kysyy 59 bi aloittelija pirkanmaa
- Anonyymi00006UUSI
Olen Helsingissä, mahtavaa että sain näinkin nopeasti vastauksia. Kik:zlowhand ja voimme tutustua tarkemmin
ah näihän se on että jossain vaiheessa se kullin imeminen tai imettäminen toisten miesten kanssa alkaa kiinostamaan
- Anonyymi00011UUSI
Sinähän se jokapojan reikä tiedät parhaiten!?
Joko kävit testeissä... - siis että kumpaa tai mitä sukupuolta edustat näin täällä taas ja näkyvästi!
Jakorasian jakaja. Anonyymi00011 kirjoitti:
Joko kävit testeissä... - siis että kumpaa tai mitä sukupuolta edustat näin täällä taas ja näkyvästi!
Jakorasian jakaja.hih arvuuttele sitä , kun täällä hivelen kulliani 😋
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Jakorasian jakaja.Ootko kenties tyhmä?vai muuten vaan yksinkertanen??
- Anonyymi00012UUSI
Otan osaa "perheenisä" että joudut valitsemaan tämän tien vaimosi ja perheesi häpeäksi miesten jahtiin!
- Anonyymi00017UUSI
Olen täysin samaa himoinnut.halu olis kokeilla.olen samanikäinen ukkomies
- Anonyymi00020UUSI
Minä jo teininä haaveilin bi seksistä. Sitten alle 30 vuotiaana päätin kokeilla. Ensimmäinen kerta kun oli ohi niin halusin häpeästä hävitä maanpäältä. Kauhea morkkis. Mutta viikko siitä niin jo oli taas kulli miehen suussa. Sitten alkoi pähkäily että haluanko imettää vai imeä. No nykyään 15 vuotta myöhemmin mietin samaa ja olenkin bi vers. On imetty ja naitu puolin ja toisin. Pari kolme kertaa kuussa tulee harrastettua.
- Anonyymi00022UUSI
Kiva kuulla. Kysymys vaan, mistä kumppani löytyy…
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Cruisingmap.net
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Siis kumppaniako haetkin eikä runssuseuraa ja imupervoiluja? ( avaaja?)
Nyt menee kyllä käsitteet sekaisin!?
Koita ensin päättää ja kartoita tarpeesi ja kykysi mihin riität? Anonyymi00024 kirjoitti:
Cruisingmap.net
sieltä on löytynyt ihan kivoja kulleja imettäväksi
- Anonyymi00031UUSI
Ja homopaskan homopakotusta taas. Kyllä te olette todella sairaita päistänne.
- Anonyymi00032UUSI
Maistappa sinäkin kerran kyrpää jäät koukkuun.. aah miten hyvää..
- Anonyymi00033UUSI
Olisin valmis kokeileen, aloitettais kädellä hyväilyt, siitä lähtis eteneen, kokematon olen.
Kiihottaa ajatus ottaa suuhun kalusi, olisin valmis
siihen.- Anonyymi00035UUSI
Aivan, voisimme nähdä, mulla paikka
- Anonyymi00034UUSI
Teininä mentiin kaverin kanssa aina rannalle tai laavulle ja nussittiin toisiamme. Silloin panetti jatkuvasti ja tuntuhan se hyvälle kun pani kireää persettä ja sai imeä munaa. Kyllä on perse nähnyt mälliä ja paljon
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 814492
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans1224167Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀454142BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että1723323Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome602633- 1792585
Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa582577Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main352572Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?682459Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik432132