Minun poika oli lasten leirillä ikaalisten vapaakirkon järjestä
Poikani kertoi että että häntä runkkatiin saunassa tekijä oli
Mies jolla on seuraavat työmuodot vapareissa
Pastori, vanhimmisto, iltakirkot, lapsityö, Hämeenkyrön työ, miestenillat, diakonia
Sekä toinen mies nuorempi pitää xee kurssia
Sillä työ muodot
Kirjamyynti, nuorisotyö
Vapaaseurakunta ikaalinen
10
305
Vastaukset
- Anonyymi00002
Kaunis, herkkä ja intiimi tapahtuma. Lisää näitä iloisia asioita!
- Anonyymi00003
Kuka olikaan se sankari josta kirjoitettiin että nuolee lasten pepareiät puhtaaks?
- Anonyymi00005
Kuule hän on Jarmo. Tästä asiasta on infoa monessa aikaisemmassa keskustelussa. Aivan mahtava kielimies.
- Anonyymi00004
Nykynuorisolle tuodaan nykyään kaikki valmiina. Ennen jouduit itse tyydyttämään ja pesemään itse intiimialueesi. Nyt hommat hoituu vapaakirkon ja isännöitsijän toimesta.
- Anonyymi00014
isämeidän tietenkin
- Anonyymi00007
Minkä nuorena oppii sen vanhana taitaa, aivan mahtavaa että aikuiset opastavat kädestä pitäen nuoria.
- Anonyymi00011
mode kehuu itseään
- Anonyymi00008
Tuomiston Lätty virtsasi aikoinaan Hoikkalan saunan kiukaaseen.
- Anonyymi00013
kenen yllytyksestä
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.179509- 336444
- 1114608
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi243371- 1003293
- 603191
- 553153
- 332897
Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei132250Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa -kaudesta
Unelmia Italiassa -sarja on ollut supersuosittu ja uutta kautta on odotettu. Nyt on tullut se aika, että TV-katsojat pää102132