Mihin minun pitäes ottoo yhteettä että saisin asunnon ja mihin päen kaapuntia tämmönen mualaenen voes sijoittuva asumaan?
Minäkii haluvaisin muuttoo Kuopijjoon
9
168
Vastaukset
- Anonyymi00002
Ehkä Karttula tai Nilsiä.
- Anonyymi00003
Keskustaan niin opit kaupunkilaisten tavalle, vaikka sitten kantapään kautta. Ai mihin otat yhteyttä? Vuokraovi.com ja kirjoita hakuun Kuopio, keskusta. Sitten sieltä mieleiseen asuntoon teet hakemuksen ja sovit näytöstä.
- Anonyymi00004
Emminä haluva oppia kaapuntilaisten tavoille. Minä elän niin kun elän. Ommoo elämöö.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Emminä haluva oppia kaapuntilaisten tavoille. Minä elän niin kun elän. Ommoo elämöö.
Heikolla mallilla on sitten kerta et osaa etsiä asuntoja ja haluat Kuopioon..
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Heikolla mallilla on sitten kerta et osaa etsiä asuntoja ja haluat Kuopioon..
Emminä mihinkään Kuopijjoon haluva. Minä pysyn tiällä Pöljänkylällä.
- Anonyymi00008
Anonyymi00004 kirjoitti:
Et ainakaan minun naapuriksi tule.
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Emminä mihinkään Kuopijjoon haluva. Minä pysyn tiällä Pöljänkylällä.
Hyvä.
- Anonyymi00007
Älä tule.
- Anonyymi00010
Niiralankulumalla on aenakii vuokra-asuntoja, ja Kuopioonhan kuuluu nykyjään mualaespaekkakuntijakkii, niinku Muaninka, Nilsiä ja Juankoski niin varmaan suattas löötyä mualaesellekkii kääpänen asunto Kuopijo -nimikkeen alta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986328KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3555825Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602813Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072248Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071938- 1251754
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191633Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811300- 731197
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331098