Mihin minun pitäes ottoo yhteettä että saisin asunnon ja mihin päen kaapuntia tämmönen mualaenen voes sijoittuva asumaan?
Minäkii haluvaisin muuttoo Kuopijjoon
9
158
Vastaukset
- Anonyymi00002
Ehkä Karttula tai Nilsiä.
- Anonyymi00003
Keskustaan niin opit kaupunkilaisten tavalle, vaikka sitten kantapään kautta. Ai mihin otat yhteyttä? Vuokraovi.com ja kirjoita hakuun Kuopio, keskusta. Sitten sieltä mieleiseen asuntoon teet hakemuksen ja sovit näytöstä.
- Anonyymi00004
Emminä haluva oppia kaapuntilaisten tavoille. Minä elän niin kun elän. Ommoo elämöö.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Emminä haluva oppia kaapuntilaisten tavoille. Minä elän niin kun elän. Ommoo elämöö.
Heikolla mallilla on sitten kerta et osaa etsiä asuntoja ja haluat Kuopioon..
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Heikolla mallilla on sitten kerta et osaa etsiä asuntoja ja haluat Kuopioon..
Emminä mihinkään Kuopijjoon haluva. Minä pysyn tiällä Pöljänkylällä.
- Anonyymi00008
Anonyymi00004 kirjoitti:
Et ainakaan minun naapuriksi tule.
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Emminä mihinkään Kuopijjoon haluva. Minä pysyn tiällä Pöljänkylällä.
Hyvä.
- Anonyymi00007
Älä tule.
- Anonyymi00010
Niiralankulumalla on aenakii vuokra-asuntoja, ja Kuopioonhan kuuluu nykyjään mualaespaekkakuntijakkii, niinku Muaninka, Nilsiä ja Juankoski niin varmaan suattas löötyä mualaesellekkii kääpänen asunto Kuopijo -nimikkeen alta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2654640Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1333019Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442827Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761771Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061634Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281511- 591380
- 951272
- 471149
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2121148