Mihin minun pitäes ottoo yhteettä että saisin asunnon ja mihin päen kaapuntia tämmönen mualaenen voes sijoittuva asumaan?
Vastaukset 10
- Anonyymi00002
Ehkä Karttula tai Nilsiä.
- Anonyymi00003
Keskustaan niin opit kaupunkilaisten tavalle, vaikka sitten kantapään kautta. Ai mihin otat yhteyttä? Vuokraovi.com ja kirjoita hakuun Kuopio, keskusta. Sitten sieltä mieleiseen asuntoon teet hakemuksen ja sovit näytöstä.
- Anonyymi00004
Emminä haluva oppia kaapuntilaisten tavoille. Minä elän niin kun elän. Ommoo elämöö.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Emminä haluva oppia kaapuntilaisten tavoille. Minä elän niin kun elän. Ommoo elämöö.
Heikolla mallilla on sitten kerta et osaa etsiä asuntoja ja haluat Kuopioon..
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Heikolla mallilla on sitten kerta et osaa etsiä asuntoja ja haluat Kuopioon..
Emminä mihinkään Kuopijjoon haluva. Minä pysyn tiällä Pöljänkylällä.
- Anonyymi00008
Anonyymi00004 kirjoitti:
Et ainakaan minun naapuriksi tule.
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Emminä mihinkään Kuopijjoon haluva. Minä pysyn tiällä Pöljänkylällä.
Hyvä.
- Anonyymi00007
Älä tule.
- Anonyymi00010
Niiralankulumalla on aenakii vuokra-asuntoja, ja Kuopioonhan kuuluu nykyjään mualaespaekkakuntijakkii, niinku Muaninka, Nilsiä ja Juankoski niin varmaan suattas löötyä mualaesellekkii kääpänen asunto Kuopijo -nimikkeen alta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä3471287- 54763
2 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk55748- 38735
Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä152653Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa60623Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma26621- 46621
- 57608
- 45567