Ikuinen kakkonen. Pekka rakastaa pakolaisia ja makeaa elämää kehitysapurahoilla, mutta siihen se Pekka-rukan osaaminen sitten jää.
https://www.youtube.com/watch?v=byQ0pXV-wFs
Ylioppilas-Pekka jäi taas kakkoseksi
12
299
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Muutkin kellokkaat rakastaa makeaa elämää verorahoilla, jotka on tarkoitettu tervedenhoitoon, tiestön kuntoon jne. Presidenttikin laukannut ympäri maailmaaa rouvineen. Paljonko rahaa on palanut näihin matkoihin????
- Anonyymi00002
Pekka Al Hol
- Anonyymi00003
Pekka oli aikoinaan avustajana yk;ssa, mutta sai lähöt osaamattomuuden takia oli n, puoli vuotta. yrittivät tehdä pekasta ahtisaari 2 ,mutta ei oikein pekan herneet siihen riittänyt
- Anonyymi00004
Perussuomalaisten suomalais-ulkomaalaiset miesparit ovat tyytyväisiä.
- Anonyymi00005
erittäin monessa paikassa maailmassa ei paljon mainostettua bi ja gay- peräsuoli kultturia pidetä etuna, vaan osituksena sairaudesta, tms pervoudesta.
- Anonyymi00007
Pekka Haavistoa voi tukea venyttämällä per*ereikää ja julkaisemalla siitä kuva somessa.
- Anonyymi00008
Pekka on ikuinen "kakkonen", sanan kaikissa muodoissaan.
- Anonyymi00009
Stuidari-Pekan kannattaa olla valmiina, kesätyöhaku alkaa ihan alkuvuodesta. Sollilta kannattaa kysellä laivasiivoojan tehtäviä.
- Anonyymi00010
Solidaarisuudesta Sebu "silmAnvenyttelija" Tynkkys meppiin Pekka ei tuominnut rasismia vaan puolueen aidot naiset tekivät tässäkin asiassa ns. miehen työn...
- Anonyymi00011
Pekka voisi myös pyytää Haukkalan Hiskiltä kutsun vierailevaksi professoriksi Ulkopoliittiseen instituuttiin. Pekan empiirisenä tutkimusaiheena voisi olla ilmaston suojeleminen bisnesluokassa lentämällä väliä Helsinki-New York.
- Anonyymi00012
Olen melko varma että Pekka tulee kuolemaan vtutukseen. Ei päässyt presidentiksi ja nyt joutuu seuraamaan medioista kuinka Stubb lentää nonstoppina mannerten välillä. Tämä nonstop lentäjä olisi voinut olla P. Haavisto.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll251121Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän541108Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl515844- 50834
- 46745
- 37669
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30626Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan62624Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE182619Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘40597