Pakkoruotsi on kuin pystyyn kuollut puu.
Pakkoruotsi on kuin maho lehmä
14
211
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tarkoitit kai pakkoenglantia?
- Anonyymi00003
Pakkoruotsi on jätettä, katsoi sitä miltä kannalta tahansa.
- Anonyymi00004
Itse olet jätettä. Ilkeä ja paha hminen, joka palvoo vain englantia.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Itse olet jätettä. Ilkeä ja paha hminen, joka palvoo vain englantia.
Oletpa ilkeä vaikka on joulu.
- Anonyymi00006
Sehän on semmoinen siirtomaa-aikainen muinaisjäänne.
Häpeä tämänpäivän suomelle.- Anonyymi00007
Pakkoenglanti on siirtomaa-ajan jäänne.
- Anonyymi00009
Pakkoruotsi ei kuulu 2000-luvun Suomeen.
Jäteauton pitäs tulla hakemaan pakkoruotsin haiseva kasa pois. - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Jäteauton pitäs tulla hakemaan pakkoruotsin haiseva kasa pois.Pakkoenglantisi ei kuulu 2000 - luvun Suomeen. Se ei kuulu minkään luvun Suomeen, vaan on ulkoapäin pakotettu haitta.
- Anonyymi00014
Anonyymi00009 kirjoitti:
Jäteauton pitäs tulla hakemaan pakkoruotsin haiseva kasa pois.Tilataan jäteauto viemään pakkoruotsi pois!
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Tilataan jäteauto viemään pakkoruotsi pois!
Tilataan jäteauto viemään pakkoenglanti pois, kuorman päälle voidaan myös heittää sinut turhana ja hyödyttömänä jenkkien puon nuolijana.
- Anonyymi00008
Mahosta lehmästä saa vielä lihat, mutta ruotsista ei mitään.
- Anonyymi00011
Itse olet moro pääkopastasi.. Sinne mahtuu vain yksi ajatus.ja sekin huono.
- Anonyymi00012
Totta.
- Anonyymi00013
Pakkoruotsi on vähän kuin Intian kaduilla kulkevat lehmät - niitä väistellään, ketään ne ei hyödytä, ulostekasat voi käyttää lämmitykseen köyhien nuotioilla, muuten pelkkää haittaa näistä leikisti pyhistä lehmistä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495565Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042036Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1141621
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191593Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731167
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188988