jäsenmaitaan? Kuljettaa armeijoita sinne tänne? Vai miten?
Miten nato puolustaa kaikkia
6
89
Vastaukset
- Anonyymi00001
Vihollinen tulee etelästä, ei idästä. HUOM!
- Anonyymi00002
2-22
Euroopan harkitsematon armeija lähtee,
Kerää itsensä vedenalaisen saaren lähelle:
Heikko laivasto taivuttaa falangin,
Maailman napaan tulee suurempi ääni. - Anonyymi00003
AI-yhteenveto
Nostradamuksen ennustukset (tunnetaan nimellä "Centuries") ovat jaettu neljännesvuosisatoihin (Centuries) ja kvatreeniin (quatrain) numeroituina, kuten "2-22" viittaa Toiseen vuosisataan, Kvatreeniin 22 (II.22), ja se kuvailee usein kaaosta, tulipaloja ja suuria muutoksia, jotka liittyvät esimerkiksi suurten kaupunkien tuhoon ja Euroopan myllerrykseen, mutta tulkinnat vaihtelevat suuresti ja niitä yhdistetään usein salaliittoteorioihin ja spekulaatioihin suurista maailmantapahtumista, kuten sodista tai pandemioista.
Esimerkki kvatreenista II.22 (vapaa suomennos):
"Suuri tuli, punainen ja oranssi, laskeutuu suuresta kaupungista.
Vanhat kaatuvat, uudet nousevat.
Meri nousee, maa järisee.
Suuri tulva tuhoaa kaiken alleen."
Mitä se tarkoittaa:
Tulkinnat: Monet näkevät tässä viittauksia suuriin luonnonkatastrofeihin (tulivuorenpurkaukset, tsunamit) tai ihmisen aiheuttamiin katastrofeihin (ydinsodat, suuret tulipalot).
Historialliset yhteydet: Jotkut yhdistävät sen Lontoon suureen paloon 1666, toiset taas Yhdysvaltain syyskuun 11. päivän iskuihin tai muihin modernin ajan tapahtumiin.
Epämääräisyys: Kuten kaikki Nostradamuksen ennustukset, tämäkin on kirjoitettu runollisella ja monitulkintaisella kielellä, joka jättää tulkinnanvaraa.
Yhteenvetona, Nostradamuksen ennustus II.22 on yksi hänen monista lyhyistä, usein synkistä "runoista", jotka ennustavat suuria mullistuksia, mutta joiden todellista merkitystä voi vain arvailla.- Anonyymi00004
Tekoäly antaa väärää tietoa, selitys on paljon yksinkertainen, nato hajoaa.
- Anonyymi00006
” Miten nato puolustaa kaikkia jäsenmaitaan? Kuljettaa armeijoita sinne tänne? Vai miten?”
Jo ITSE KYSYMYS todistaa sen, ettet ymmärrä tuon taivaallista Naton toiminnasta!
Nato on puolustusjärjestö, jolla ei ole laisinkaan mitään ”omaa armeijaa”! Vain sen jäsenmailla on omat armeijansa! Jos Naton jäsenmaan kimppuun hyökätään niin kyseinen valtio puolustaa ITSE ITSEÄÄN JA SAA SIINÄ HOMMASSA APUA MUILTA JÄSENMAILTA! - Anonyymi00008
venäjä ei pysty kuin uhtä rintamaa pitämään tappajakunossaan eikä venäjän tapatettavia jokapaikkaan riitä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen755614Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,2744900Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk453224Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1052663Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään52372Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t41605Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.151565Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät291418Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211300Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei127875